Aanmaakdatum (oplopend)
10
@ maar, je doet nu wel heel denigrerend over een van de mooiste clubs ter wereld.
Liverpool is nog steeds een grote club ondanks alles.
Liverpool is nog steeds een grote club ondanks alles.
Winnen is voor Winnaars
Ja, Feyenoord is ook een mooie en grote club, dat betekent niet dat ze van Braga winnen.
Maar dat ik 'Willem II' zei was natuurlijk een grapje :)
...eerder RKC of zo.
Maar dat ik 'Willem II' zei was natuurlijk een grapje :)
...eerder RKC of zo.
Never bet the Devil your head ...
nen volle euro gezet op Spartak Moskou en St Petersburg
timvvlaanderen:
Mijn voorspellingen: Manchester City - Dynamo Kiev [1] Zenit Sint Petersburg - FC Twente [1] Paris Saint Germain - Benfica [X] Spartak Moscow - Ajax [2] FC Porto - CSKA Moscow [1] Glasgow Rangers - PSV [2] Liverpool - Sporting Braga [X] Villarreal - Bayern Leverkusen [1]
Mijn voorspellingen: Manchester City - Dynamo Kiev [1] Zenit Sint Petersburg - FC Twente [1] Paris Saint Germain - Benfica [X] Spartak Moscow - Ajax [2] FC Porto - CSKA Moscow [1] Glasgow Rangers - PSV [2] Liverpool - Sporting Braga [X] Villarreal - Bayern Leverkusen [1]
waarschijnlijk 1 foutieve derest goed..:P
=
spartak vs ajax 3-0 goed gegokt 15 euro gewonnen me inzet van deze hele avond terug verdiend.
En deze loopt nog:
Zenith Sint-Petersburg - FC Twente 1 1.5 goed
Glasgow Rangers - PSV 2 2.25 nog bezig maar op dit moment goed
Manchester City - Dinamo Kiev 1 1.35 goed
Villarreal - Bayer Leverkusen 1 1.85 nog bezig maar op dit moment goed
inzet 2 euro.
En deze loopt nog:
Zenith Sint-Petersburg - FC Twente 1 1.5 goed
Glasgow Rangers - PSV 2 2.25 nog bezig maar op dit moment goed
Manchester City - Dinamo Kiev 1 1.35 goed
Villarreal - Bayer Leverkusen 1 1.85 nog bezig maar op dit moment goed
inzet 2 euro.
Porto grote favoriet van EL dit jaar,
Hopen voor psv op Porto,Benfica,Braga of Villareal kunnen mooie reisjes gaan worden!
Hopen voor psv op Porto,Benfica,Braga of Villareal kunnen mooie reisjes gaan worden!
Against modern Football
psvmike:
Porto grote favoriet van EL dit jaar, Hopen voor psv op Porto,Benfica,Braga of Villareal kunnen mooie reisjes gaan worden!
Porto idd grote favoriet; alleen vind ik toch wel alle ploegen gelijkwaardig en iedereen te verslaan, heel anders dan in cl waar barca natuurlijk regeert.Porto grote favoriet van EL dit jaar, Hopen voor psv op Porto,Benfica,Braga of Villareal kunnen mooie reisjes gaan worden!
=
Loting Kwartfinale Europa League:
Braga - DynamoKiev
Villareal - FCTwente
Benfica - PSV
Porto - Spartak Moskou
Wat denken we er van? Eerst twee uiwedstrijden voor de Nederlandse clubs. Een voordeel lijkt me :-)
Braga - DynamoKiev
Villareal - FCTwente
Benfica - PSV
Porto - Spartak Moskou
Wat denken we er van? Eerst twee uiwedstrijden voor de Nederlandse clubs. Een voordeel lijkt me :-)
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Loting Kwartfinale Europa League: Braga - DynamoKiev Villareal - FCTwente Benfica - PSV Porto - Spartak Moskou Wat denken we er van? Eerst twee uiwedstrijden voor de Nederlandse clubs. Een voordeel lijkt me :-)
Loting Kwartfinale Europa League: Braga - DynamoKiev Villareal - FCTwente Benfica - PSV Porto - Spartak Moskou Wat denken we er van? Eerst twee uiwedstrijden voor de Nederlandse clubs. Een voordeel lijkt me :-)
Porto - Twente=halve finale
Kiev-PSV= halve finale
Porto-PSV= finale
Porto = winnaar
=
In de 8ste finales gingen 3 van de 8 ploegen door die eerst uit speelden en in de 16de finales zelfs 13 van 16 ploegen door na eerst uit hebben gespeeld.
Er zit dus een voordeel in. Daarnaast moet de factoren als op een resultaat spelen en het thuispubliek niet worden vergeten.
Er zit dus een voordeel in. Daarnaast moet de factoren als op een resultaat spelen en het thuispubliek niet worden vergeten.