Aanmaakdatum (oplopend)
10
PSV zal wel winnen maar met een minimaal verschil. Ik denk dat Rangers komt om te verdedigen en er een gelijkspel uit te halen. Denk dat ze thuis een stuk sterker zijn dan uit, dus zullen ze hier met een hoop man achter de bal staan. Een 0:1 handicap en dan een X lijkt mij wel value op zitten, aangezien de notering bij Bwin daar op 3.50 voor ligt. Under 2.5 goals @ 1.75 bij Bwin lijkt me ook interessant, of een Dzsudzsak to score @ 2.40 is ook leuk.
Twente speel ik 1X @ 1.30 en Ajax vind ik wat riskant, die Russen moet je niet onderschatten. Laat ik mooi schieten. Daarnaast zie ik Benfica thuis zeker van PSG winnen, dus daar ga ik ook een klein betje op plaatsen.
Twente speel ik 1X @ 1.30 en Ajax vind ik wat riskant, die Russen moet je niet onderschatten. Laat ik mooi schieten. Daarnaast zie ik Benfica thuis zeker van PSG winnen, dus daar ga ik ook een klein betje op plaatsen.
de russen van zenit moet je ook niet onderschatten he;)
Winnen is voor Winnaars
Zeker niet, maar zij hebben A. geen ritme (seizoen begint pas in maart) en B. een hoop geblesseerde spelers. Twente heeft daarentegen wel een druk programma maar dat kan ook een voordeel zijn tegen Zenit. Ik zie ze wel minstens gelijk spelen.
3-0 en 0-1 en wat een raar beeld geeft dit zeg haha
als je de wedstrijden heb gezien zou je zo zeggen dat ajax 3-0 won en twente 0-1 verloor.
zo zie je maar weer dat voetbal onvoorspelbaar is!
als je de wedstrijden heb gezien zou je zo zeggen dat ajax 3-0 won en twente 0-1 verloor.
zo zie je maar weer dat voetbal onvoorspelbaar is!
Winnen is voor Winnaars
idd. echt onvoorspelbaar. Gelukkig had ik een redelijke bet geplaatst:
Dundee United - Hamilton
Je weddenschap: 1
1,55 2-1
Bayer Leverkusen - Villarreal
Over/Onder
Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5
Je weddenschap: Over 1.5
1,25 2-3
FC Twente - Zenit St Petersburg
Over/Onder
1,33 3-0
Je weddenschap: drievoudig
€ 10,00 2,58 3 / 3 € 25,77
Dundee United - Hamilton
Je weddenschap: 1
1,55 2-1
Bayer Leverkusen - Villarreal
Over/Onder
1,25 2-3
FC Twente - Zenit St Petersburg
Over/Onder
1,33 3-0
Je weddenschap: drievoudig
€ 10,00 2,58 3 / 3 € 25,77
nicee tbay, jammer dat je niet meer heb ingezet maargoed dat is altijd achteraf gelul
Winnen is voor Winnaars
PSG - Benfica
PSG neemt net als Lille de europa league niet echt serieus. In de eerste wedstrijd gebruikte men een semi-b team. Benfica daarin tegen heeft afgelopen zondag hun spelers rust gegeven. Men weet dat ze Porto niet kunnen achterhalen en focussen zich daarom op de Europa League
Benfica -0.5, odds 2.88 @ Stan James
Bij veel bookmakers beginnen de odds te dalen. Bij de Aziatische bookmaker SBOBET, die ik erg serieus neem, van 2.85 naar 2.58. Hoe dit verder gaat lopen hangt af van het gedrag van de recreatieve gokker versus de professionele.
PSG neemt net als Lille de europa league niet echt serieus. In de eerste wedstrijd gebruikte men een semi-b team. Benfica daarin tegen heeft afgelopen zondag hun spelers rust gegeven. Men weet dat ze Porto niet kunnen achterhalen en focussen zich daarom op de Europa League
Benfica -0.5, odds 2.88 @ Stan James
Bij veel bookmakers beginnen de odds te dalen. Bij de Aziatische bookmaker SBOBET, die ik erg serieus neem, van 2.85 naar 2.58. Hoe dit verder gaat lopen hangt af van het gedrag van de recreatieve gokker versus de professionele.
Villarreal - Bayer Leverkusen
Draw No Bet
B I
1 1,54
FC Porto - CSKA Moskou
B I
1 1,53
Paris SG - Benfica
Draw No Bet
B I
2 1,84
Totale notering 4,34
Totale inzet € 10,00
Totaal mogelijke uitbetaling € 43,35
Goeie combi of niet?
Draw No Bet
B I
1 1,54
FC Porto - CSKA Moskou
B I
1 1,53
Paris SG - Benfica
Draw No Bet
B I
2 1,84
Totale notering 4,34
Totale inzet € 10,00
Goeie combi of niet?
Zou je je combi in het vervolg iets 'netter' willen neerzetten, dit is erg onoverzichtelijk.
Wat bedoel je met 'B I'?
Voorbeeld:
Villarreal - Bayer Leverkusen [1] 1,54
FC Porto - CSKA Moskou [1] 1,53
Paris SG - Benfica [2] 1,84
Totale notering 4,34
Totale inzet € 10,00
Ziet er een stuk overzichtelijker uit :-)
Ontopic:
Zo zeker ben ik niet van Villareal, de overige 2 zie ik als prima. Ik zou Leverkusen misschien nog wel op X2 zetten, ze hebben de laatste 4 uitwedstrijden niet verloren en Villareal weet thuis de laatste wedstrijden moeilijk tot winst te komen. Verder moet Leverkusen komen na de 2-3 thuisnederlaag en moet minimaal 2 keer scoren om door te gaan. Villareal kan lekker achterover leunen.
Wat bedoel je met 'B I'?
Voorbeeld:
Villarreal - Bayer Leverkusen [1] 1,54
FC Porto - CSKA Moskou [1] 1,53
Paris SG - Benfica [2] 1,84
Totale notering 4,34
Totale inzet € 10,00
Ziet er een stuk overzichtelijker uit :-)
Ontopic:
Zo zeker ben ik niet van Villareal, de overige 2 zie ik als prima. Ik zou Leverkusen misschien nog wel op X2 zetten, ze hebben de laatste 4 uitwedstrijden niet verloren en Villareal weet thuis de laatste wedstrijden moeilijk tot winst te komen. Verder moet Leverkusen komen na de 2-3 thuisnederlaag en moet minimaal 2 keer scoren om door te gaan. Villareal kan lekker achterover leunen.
Hakuna Matatttta.
ik zag een interessante qoutering:
Spartak Moskou - Ajax Welk team zal de volgende ronde halen? 1,30 3,20.
in Amsterdam had Ajax met ruime cijfers moeten winnen.
Spartak heeft afgelopen wedstrijd met 4-0 verloren in de competitie, erg veel vertrouwens levert dat naar het duel tegen ajax niet op.
met een 1-2 overwinning of meer is ajax door.
Spartak Moskou - Ajax Welk team zal de volgende ronde halen? 1,30 3,20.
in Amsterdam had Ajax met ruime cijfers moeten winnen.
Spartak heeft afgelopen wedstrijd met 4-0 verloren in de competitie, erg veel vertrouwens levert dat naar het duel tegen ajax niet op.
met een 1-2 overwinning of meer is ajax door.