Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]wed nou echt niemand op de europa legau?
Ik heb gisteren een 5/10 bet op Utrecht geplaatst bij Unibet, en gewonnen! De europa league is reeds begonnen met wat voorronde wedstrijden waarbij er veel wedstrijden zijn met ploegen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ik heb gisteren een 5/10 bet op Utrecht geplaatst bij Unibet, en gewonnen! De europa league is reeds begonnen met wat voorronde wedstrijden waarbij er veel wedstrijden zijn met ploegen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Hakuna Matatttta.
Donderdag speelt Utrecht wederom tegen Tirana, nu de uitwedstrijd. De eerste wedstrijd ging met 4-0 verloren. Moeten de dom-stedelingen nog bang zijn voor de ploeg uit Albanië?
Bij Bwin zijn de odds:
1: 5.25
X: 3.70
2: 1.55
Iemand die deze afsluit of afgesloten heeft?
Bij Bwin zijn de odds:
1: 5.25
X: 3.70
2: 1.55
Iemand die deze afsluit of afgesloten heeft?
Hakuna Matatttta.
Er staat een leuke tip van DS1967 tussen de tips:
- https://www.voetbalwedden.net/tips/tps-cercle-brugge-259/
Overigens staat de notering bij Bwin op 3.00 en niet op 2,55 zoals bij Unibet.
- https://www.voetbalwedden.net/tips/tps-cercle-brugge-259/
Overigens staat de notering bij Bwin op 3.00 en niet op 2,55 zoals bij Unibet.
Hakuna Matatttta.
Zelf vind ik de Europa League erg onvoorspelbaar direct zo aan het begin van het seizoen. Het zal wel een club worden die eerst uitgeschakeld wordt uit de Champions League en daarna toch de Europa League weet te winnen.
Toto Sigarenboer
Goed gedaan van Utrecht en AZ. Hopelijk gaan voor het Nederlandse voetbal beide clubs door.
Toto Sigarenboer
Ik heb net even zitten kijken, maar volgens mij ligt er weinig value in de bets van vandaag... Of zie ik iets compleet over het hoofd?
[quote]Ik heb net even zitten kijken, maar volgens mij ligt er weinig value in de bets van vandaag... Of zie ik iets compleet over het hoofd?
Nog niet echt naar gekeken ben vandaag met andere zaken bezig. Gelukkig staan alle competities weer op het punt van beginnen en ga ik me er bijna iedere dag weer mee bezig houden.
Nog niet echt naar gekeken ben vandaag met andere zaken bezig. Gelukkig staan alle competities weer op het punt van beginnen en ga ik me er bijna iedere dag weer mee bezig houden.
Toto Sigarenboer
Naja de wedstrijden waren al redelijk gespeeld in mijn ogen. Er zit natuurlijk veel verschil tussen de teams. Bijv. Besiktas - Plzen, Stuttgart - Molde, Juventus - Smarock etc. Wel netjes van Utrecht, ondanks dat Luzern natuurlijk zwak is maken ze toch veel kansen af. Mertens en Van Wolfswinkel zijn goed in vorm, word mooie wedstrijd tegen het jeugdige Feyenoord.
Verder vind ik het lastig om te kiezen voor winnaar Euro League dit seizoen, wie de afgelopen finales had voorspeld voor het begin van het seizoen zou wel echt in de toekomst kunnen kijken, zeg nou zelf:
Atletico Madrid - Fulham
Met onder andere Liverpool, Juventus, Villareal en niet te vergeten AC Milan in de Euro league + teams die uitgeschakeld worden in de Champions league verwacht je dat toch niet! Tuurlijk is het achteraf makkelijk te zeggen dat Atletico een prima team had met Reyes, Simao, Aguero en natuurlijk Forlan, maar wie verwacht dat die winnen van die clubs hierboven.
Sevilla - Shaktar
Zenit - Glasgow
Espanyol - Sevilla
Die finales/winnaars verzin je niet voor het seizoen. Wonderbaarlijke competitie vind ik dit toch.
Afgaande op dit rijtje ga ik voor:
Galatasaray (heel veel kwaliteit: Kewell, Jo, Dos santos, Elano, Baros vergeet er vast nog wel wat en coach Frankie Rijkaard)
Verder vind ik het lastig om te kiezen voor winnaar Euro League dit seizoen, wie de afgelopen finales had voorspeld voor het begin van het seizoen zou wel echt in de toekomst kunnen kijken, zeg nou zelf:
Atletico Madrid - Fulham
Met onder andere Liverpool, Juventus, Villareal en niet te vergeten AC Milan in de Euro league + teams die uitgeschakeld worden in de Champions league verwacht je dat toch niet! Tuurlijk is het achteraf makkelijk te zeggen dat Atletico een prima team had met Reyes, Simao, Aguero en natuurlijk Forlan, maar wie verwacht dat die winnen van die clubs hierboven.
Sevilla - Shaktar
Zenit - Glasgow
Espanyol - Sevilla
Die finales/winnaars verzin je niet voor het seizoen. Wonderbaarlijke competitie vind ik dit toch.
Afgaande op dit rijtje ga ik voor:
Galatasaray (heel veel kwaliteit: Kewell, Jo, Dos santos, Elano, Baros vergeet er vast nog wel wat en coach Frankie Rijkaard)
Zelf op deze Euro League avond 28 cent verdiend, jaja!
Door de verveling op:
Sporting Lissabon - Nordsjælland | 75 cent gezet, | quote 1.2 = 90 cent
Besiktas - Victoria Plzen | 50 cent | quote 1.25 = 63 cent
Kortom: 1,53 met 1.25 inzet
Naja, het is niet veel maar elk klein beetje helpt zeggen we dan maar en toch voel ik met zulke bedragen toch het goede gevoel van het resultaat goed hebben..
Door de verveling op:
Sporting Lissabon - Nordsjælland | 75 cent gezet, | quote 1.2 = 90 cent
Besiktas - Victoria Plzen | 50 cent | quote 1.25 = 63 cent
Kortom: 1,53 met 1.25 inzet
Naja, het is niet veel maar elk klein beetje helpt zeggen we dan maar en toch voel ik met zulke bedragen toch het goede gevoel van het resultaat goed hebben..