Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Europa League 2010/2011

Hier kan je alles posten wat met de Europa League seizoen 2010/2011 te maken heeft. Welke clubs hebben een grote kans om de Europa League te gaan winnen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:49 Voetbal
in 13-07-2010 07:49 Voetbal
199 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wat denken jullie van de europa league deze week?

ik heb combi met Villareal, PSV en FC Porto.
0 Vind ik leuk's
ja klopt juve is al uitgeschakeld,

afcajax1991: wel een goede combi maar denk dat het te laten quoteringen zijn, besiktas ipv porto misschien een idee?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
en iig een lage inzet, omdat de laatste loodjes in de cl en europa league toch wel moeilijk te voorspellen zijn.

zonder te provoceren hoor, maar milan tegen Ajax was ook belachelijk, ik kreeg de indruk van milan alsof ze aan het trainen waren zonder zich in te spannen, en af en toe een momentje van 'heethoofd' ronaldinho haha.

0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
haha ja dat is zo. ik zat aan besiktas te denken ja, die zijn wel sterk thuis! ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat er deze week een paar verrassende uitslagen komen. Clubs die thuis spelen en er al uit liggen, zullen zich nog willen bewijzen, en het publiek een leuke avond bezorgen. En er zijn natuurlijk een aantal wedstrijden die er nog echt om gaan. (Sevilla-Dortmund).
0 Vind ik leuk's
Sevilla is wel niet echt fantastisch bezig de laatste tijd.
0 Vind ik leuk's

wat denken jullie van dit?

Sevilla - Borussia Dortmund Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5 B I Over 2.5 1,72
Beşiktaş A.Ş. - Rapid Vienna Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5 B I Over 2.5 1,80
Club Brugge - Villarreal Beide teams scoren (1=Ja, 2=Nee) B I 1 1,67
AZ - Bate Borisov 1
0 Vind ik leuk's
Zou moeten lukken hoor in een combi, aantrekkelijke odds ook, misschien toch maar europa league spelen, want de vorige speelronde heeft me echt gekill
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
wat gaat utrecht vanavond doen ?
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond:

Karpaty Lviv - Paris SG Draw No Bet 2 (1,46)
Napoli - Steaua Boekarest 1 (1,36)
Excelsior Rotterdam - NAC Breda Over 1.5 (1,20)
Totale notering: 2,38

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.