Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Europa League 2010/2011

Hier kan je alles posten wat met de Europa League seizoen 2010/2011 te maken heeft. Welke clubs hebben een grote kans om de Europa League te gaan winnen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:49 Voetbal
in 13-07-2010 07:49 Voetbal
199 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kga 10 euro zetten op gelijkspel tusse anderlecht en zenith in rusland
want jabobs gaat met 5-4-1 spelen met hoge flanken en zenith is net kampioen geworden en het is daar vriesachtig koud in het verre rusland dus daarmee mijn keuze
0 Vind ik leuk's
eerlijk gezegd denk ik niet dat anderlecht er iets gaat presteren.
Ik heb daarstraks een artikel gelezen over de beschikbare spelers en dat zint me niet
0 Vind ik leuk's
net een combi @ unibet afgesloten

man city -hcp 1
sporting cp 1x
lech poznan 1x
psv x2

@ 6,00 x 20e

wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
is goed mogelijk
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook nog een bet voor de EL afgesloten. Vond met PSV toch iets te veel risico, maar zitten wel paar wedstrijden bij die hele hoge quote hebben.
0 Vind ik leuk's
[quote]veel te lage quota's

Ja, 't is maar hoe je het bekijkt. Quote is idd in beide gevallen niet hoog. Ik weet niet met wat voor inzetten je speelt, maar ik speel meestal weinig risico met meer inzet. Voor vanavond staat er 100 op Man city en Atletico. Mocht het goed zijn heb ik toch een €60 winst.
0 Vind ik leuk's
ik vind het riskant om meer in te zetten dan dat ik kan winnen
0 Vind ik leuk's
kzou nooit 100 euro inzette op een match, das absurd vind ik
0 Vind ik leuk's
btw anderlecht 1-0 achter MAAR buitenspel goal, dus die betwistbare scheidsrechter heeft zn "eerlijkheid" weer es beweze:p sorry kon dees nie late ma feite zijn feite, kheb gegokt op gelijkspel en kgeloof er ng in..
0 Vind ik leuk's
ik vind ook absurd om zoveel geld in te zetten....ik houd het meestal op max 10 euro per bet :P
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.