Aanmaakdatum (oplopend)
10
kga 10 euro zetten op gelijkspel tusse anderlecht en zenith in rusland
want jabobs gaat met 5-4-1 spelen met hoge flanken en zenith is net kampioen geworden en het is daar vriesachtig koud in het verre rusland dus daarmee mijn keuze
want jabobs gaat met 5-4-1 spelen met hoge flanken en zenith is net kampioen geworden en het is daar vriesachtig koud in het verre rusland dus daarmee mijn keuze
eerlijk gezegd denk ik niet dat anderlecht er iets gaat presteren.
Ik heb daarstraks een artikel gelezen over de beschikbare spelers en dat zint me niet
Ik heb daarstraks een artikel gelezen over de beschikbare spelers en dat zint me niet
net een combi @ unibet afgesloten
man city -hcp 1
sporting cp 1x
lech poznan 1x
psv x2
@ 6,00 x 20e
wat denken jullie?
man city -hcp 1
sporting cp 1x
lech poznan 1x
psv x2
@ 6,00 x 20e
wat denken jullie?
Ik heb ook nog een bet voor de EL afgesloten. Vond met PSV toch iets te veel risico, maar zitten wel paar wedstrijden bij die hele hoge quote hebben.
[quote]veel te lage quota's
Ja, 't is maar hoe je het bekijkt. Quote is idd in beide gevallen niet hoog. Ik weet niet met wat voor inzetten je speelt, maar ik speel meestal weinig risico met meer inzet. Voor vanavond staat er 100 op Man city en Atletico. Mocht het goed zijn heb ik toch een €60 winst.
Ja, 't is maar hoe je het bekijkt. Quote is idd in beide gevallen niet hoog. Ik weet niet met wat voor inzetten je speelt, maar ik speel meestal weinig risico met meer inzet. Voor vanavond staat er 100 op Man city en Atletico. Mocht het goed zijn heb ik toch een €60 winst.
ik vind het riskant om meer in te zetten dan dat ik kan winnen
kzou nooit 100 euro inzette op een match, das absurd vind ik
btw anderlecht 1-0 achter MAAR buitenspel goal, dus die betwistbare scheidsrechter heeft zn "eerlijkheid" weer es beweze:p sorry kon dees nie late ma feite zijn feite, kheb gegokt op gelijkspel en kgeloof er ng in..
ik vind ook absurd om zoveel geld in te zetten....ik houd het meestal op max 10 euro per bet :P
Against modern Football