Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Europa League 2010/2011

Hier kan je alles posten wat met de Europa League seizoen 2010/2011 te maken heeft. Welke clubs hebben een grote kans om de Europa League te gaan winnen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:49 Voetbal
in 13-07-2010 07:49 Voetbal
199 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel vanavond alleen Benfica op winnen.
Is de enige wat de moeite waard is.
0 Vind ik leuk's
Ik bedoel natuurlijk morgen.
;-)
0 Vind ik leuk's
Braga heeft ook hoge quotes tegen Liverpool. Suárez niet speelgerechtigd. De heenwedstrijd was 1-0 voor Braga.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Braga heeft ook hoge quotes tegen Liverpool. Suárez niet speelgerechtigd. De heenwedstrijd was 1-0 voor Braga.

Ik zou voor deze wedstrijd eerder afgaan op een gelijkspel. Braga hoeft niet te komen en zal Liverpool het spel laten maken. Liverpool acht ik momenteel echter niet goed genoeg om met zekerheid te zeggen dat ze Braga gaan verslaan.
Gelijkspel staat bij Betclic op €4,40...
Mijn verdere voorspellingen:
Manchester City - Dynamo Kiev [1]
Zenit Sint Petersburg - FC Twente [1X]
Paris Saint Germain - Benfica [2]
Spartak Moscow - Ajax [X2]
FC Porto - CSKA Moscow [1]
Glasgow Rangers - PSV [X2]
Liverpool - Sporting Braga [X]
Villarreal - Bayern Leverkusen [1X]
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mijn voorspellingen:
Manchester City - Dynamo Kiev [1]
Zenit Sint Petersburg - FC Twente [1]
Paris Saint Germain - Benfica [X]
Spartak Moscow - Ajax [2]
FC Porto - CSKA Moscow [1]
Glasgow Rangers - PSV [2]
Liverpool - Sporting Braga [X]
Villarreal - Bayern Leverkusen [1]
0 Vind ik leuk's
=
Toe eens even. Liverpool gaat sowieso winnen van Braga.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
FC Porto - CSKA Moskou
Je weddenschap: 1 1,53

Spartak Moskou - Ajax
Welk team zal de volgende ronde halen?
Je weddenschap: 2 3,20

Paris SG - Benfica
Je weddenschap: X2 1,46
Dit is mijn weddenschap voor vanavond...
0 Vind ik leuk's
benfica gaat knallen vanavond, PSG neemt de europa league niet serieus
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Spartak Moscow - Ajax
Over 2.50, odds 2.00 @ Stan James
6 / 10
Spartak speelde zowel tegen Ajax als tegen Basel niet zo goed. De resultaten zijn vooral aan hun keeper te danken maar hij heeft geen reputatie als goede keeper. Ajax heeft Verhoeven op goal en moet komen. Spartak verloor maandag 4 - 0 van Rostov en zal wel wat vermoeid zijn. Vanavond heeft Spartak wel het beste team tot haar beschikking wat niet het geval was in de vorige wedstrijden.
Misschien: Spartak en Ajax over 10,5 corners 1,93 @ Unibet
In de vorige wedstrijd waren er 13 corners. De Russische keeper stompt vaak de bal weg in plaats van hem te pakken. :P
Porto - CSKA Moscow
X of Asian Handicap +1 CSKA
Odds 4.42 en 2.07 @ Pinnacle Sports
Porto is favoriet maar ik zie ze niet snel met 2+ doelpunten verschil winnen. Bovendien hoeven ze ook niet te winnen om door te gaan. De vorige twee onderlinge confrontaties in Porto eindigden in een gelijk spel. Porto heeft op maandag avond nog gespeeld en zal wat vermoeider zijn. Van de vorige wedstrijd heb ik de eerste helft gezien. Toen was CSKA beter maar moet gezegt worden dat het kleine veld van CSKA zich niet goed leent voor Porto´s vleugel spel. :)
aduard:
PSG - Benfica
PSG neemt net als Lille de Europa League niet echt serieus. In de eerste wedstrijd gebruikte men een semi-b team. Benfica daarin tegen heeft afgelopen zondag hun spelers rust gegeven. Men weet dat ze Porto niet kunnen achterhalen en focussen zich daarom op de Europa League
Benfica -0.5, odds 2.88 @ Stan James
Bij veel bookmakers beginnen de odds te dalen. Bij de Aziatische bookmaker SBOBET, die ik erg serieus neem, van 2.85 naar 2.58. Hoe dit verder gaat lopen hangt af van het gedrag van de recreatieve gokker versus de professionele.

Update
Benfica doet het uit niet zo goed in Europa, krijgt vaak het eerste doelpunt tegen en is met een gelijkspel ook door. Als je nu benfica layed pak je een kleine winst. Een gelijkspel is 3.50 waar op Betfair.
Rangers - PSV
Rangers over 4.5 corners, odds 1.90 @ Bet365.
Rangers had er zeven in de eerste wedstrijd en speelde toen verdedigend, vanavond zullen ze wel iets meer aanvallen.
Of Ranger en PSV over 10 corners, odds 1.90 @ Bet365.
Zodra het eerste doelpunt valt wordt de wedstrijd meer open en neemt de kans op corners dus toe.
Corner Streak PSV: 15-5-11-10-9-14-11-8-15
Corner Streak Rangers: 3-7-17-14-14-4-8-11-15
Corners zijn vaak wel erg onvoorspelbaar.
Mancini coach van manchester city:
A top-four finish in the Barclays Premier League is the priority, and on Sunday City will fight Chelsea for third place having played nine more games than Carlo Ancelotti’s side. Asked if a European exit might benefit him, Roberto Mancini said: "It’s difficult for me to think like this. But if we go into the quarter-finals, we’ll play every three days until the end of the season. This will be a problem."
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Toe eens even. Liverpool gaat sowieso winnen van Braga.
Drie jaar geleden wel ja, maar sinds het vertrek van Xabi Alonso is Liverpool echt geen topclub meer. Een soort Willem II met Torres, Gerrard en Suárez... alleen is Torres weg, Gerrard geblesseerd en Suárez niet speelgerechtigd.
Willem II - Braga dus...
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.