Eredivisie 2010-2011
Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Reis lijkt een beetje op Romario. Hoe gemakkelijk hij het doel vindt en hoe gemakkelijk hij zich af laat leiden door zaken buiten het voetbal.
Mocht hij clean blijven dan heeft PSV werkelijk waar een echte goudhaan in huis die voor zeer veel doelpunten kan zorgen en heel veel geld in het laatje kan brengen!
Mocht hij clean blijven dan heeft PSV werkelijk waar een echte goudhaan in huis die voor zeer veel doelpunten kan zorgen en heel veel geld in het laatje kan brengen!
Ja idd Battes, ik ben ook echt blij dat Reis nu opstaat! Wat moeten we namelijk nog met Koevermans? Die vent heeft allang een voorcontract/mondelinge overeenkomst met Fey naar dit seizoen.
http://www.feyenoordinbeeld.nl/fotos/psvfeyenoord/slides/P1390953.jpg">
Zonder Reis maakte we iig minder doelpuntne en dat kan ons het kampioenschap kosten. :)
http://www.feyenoordinbeeld.nl/fotos/psvfeyenoord/slides/P1390953.jpg">
Zonder Reis maakte we iig minder doelpuntne en dat kan ons het kampioenschap kosten. :)
Nou Koevermans moet je niet zomaar afserveren hoor, heeft ook een hoop goede dingen voor PSV gedaan en zich altijd 100 % ingezet, nooit verzaakt. Prima voetballer (ook al kwam ie tekort voor de echte top) en een nog beter mens. Zou een waardig afscheid bij PSV verdienen.
Ben ik helemaal met je eens Battes! Koevermans is juist de rust zelve, gaat altijd tot op het bot en maakt juist het verschil met andere clubs die niet zo'n speler op de bank hebben zitten. Het verschil tussen een club en een topclub.
Voor vanavond heb ik:
Heracles Almelo - NAC [2] @ Unibet tegen 4,40 2/10
NAC speelt altijd graag avondwedstrijden en komen zodoende ook altijd ver in de beker. Heracles wist afgelopen weekend niet verder te komen dan een 1-1 gelijkspel tegen De Graafschap. Eerder wist het ook al niet te winnen van Feyenoord, Excelsior, AZ, ADO, Twente, Roda en VVV. Kortom een mooie bet van 4,40 tegen 3/10.
Verder is de quot van 1.75 van Roda thuis tegen NEC ook nog wel aantrekkelijk bij Tipico. Zal er nog even over nadenken tijdens het eten ;-)
Voor vanavond heb ik:
Heracles Almelo - NAC [2] @ Unibet tegen 4,40 2/10
NAC speelt altijd graag avondwedstrijden en komen zodoende ook altijd ver in de beker. Heracles wist afgelopen weekend niet verder te komen dan een 1-1 gelijkspel tegen De Graafschap. Eerder wist het ook al niet te winnen van Feyenoord, Excelsior, AZ, ADO, Twente, Roda en VVV. Kortom een mooie bet van 4,40 tegen 3/10.
Verder is de quot van 1.75 van Roda thuis tegen NEC ook nog wel aantrekkelijk bij Tipico. Zal er nog even over nadenken tijdens het eten ;-)
Hakuna Matatttta.
Roda moet het voor me doen vanavond
8/10 op roda @ 1.95 (betfair)
8/10 op roda @ 1.95 (betfair)
[quote]Roda moet het voor me doen vanavond 8/10 op roda @ 1.95 (betfair)
Heb Roda niet afgesloten voor vanavond echter voor 1,95 had ik dit zeker gedaan. Tijd om Betfair aan de odds vergelijker toe te voegen ;-)
Heb Roda niet afgesloten voor vanavond echter voor 1,95 had ik dit zeker gedaan. Tijd om Betfair aan de odds vergelijker toe te voegen ;-)
Hakuna Matatttta.
[quote]Roda moet het voor me doen vanavond 8/10 op roda @ 1.95 (betfair)
Ze hebben ons mooi in de steek gelaten. Roda gelijk 1-1 en NAC verliest met 4-1 :-(
Ze hebben ons mooi in de steek gelaten. Roda gelijk 1-1 en NAC verliest met 4-1 :-(
Hakuna Matatttta.
jah ik had ook voor Roda ingezet... vanavond PSV, Ajax en Utrecht
Had een leuke handicap combi geplaatst op bwin met totale odds van: 5.16
Willem II - FC Twente (Handicap 1:0) FC Twente
Vitesse - PSV (Handicap 1:0) PSV
Ajax - SC Heerenveen (Handicap 0:1) Ajax
Ik zeg: bingo!
Voor komend weekend zie ik mogelijkheden om hier een goed vervolg aan te geven. Ik denk dat er een paar gelijke spelen aan zitten te komen. Bijvoorbeeld bij onderstaande wedstrijden:
AZ Alkmaar - Feyenoord @ 3,60
PSV - FC Twente @ 3,40
Excelsior - Heerenveen @ 3,30
ADO Den Haag - FC Utrecht @ 3,30
Alle bovenstaande odds te vinden bij Unibet. Wat denken jullie ervan?
Willem II - FC Twente (Handicap 1:0) FC Twente
Vitesse - PSV (Handicap 1:0) PSV
Ajax - SC Heerenveen (Handicap 0:1) Ajax
Ik zeg: bingo!
Voor komend weekend zie ik mogelijkheden om hier een goed vervolg aan te geven. Ik denk dat er een paar gelijke spelen aan zitten te komen. Bijvoorbeeld bij onderstaande wedstrijden:
AZ Alkmaar - Feyenoord @ 3,60
PSV - FC Twente @ 3,40
Excelsior - Heerenveen @ 3,30
ADO Den Haag - FC Utrecht @ 3,30
Alle bovenstaande odds te vinden bij Unibet. Wat denken jullie ervan?
Hakuna Matatttta.
ik denk dat psv wint aangezien FC Twente 2 belangrijke baisspelers mist. bovendien heeft Ruiz gisteren ook niet gescoord en Reis wel. gezien de vorm heeft psv dus meer kans naar mijn mening, ze spelen thuis, en die drie voordelen (thuis, gehele selectie is er, spits in betere vorm) moet PSV het voordeel hebben.