Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik snap je helemaal. Winst Vitesse zou ik iig niet doen aangezien ze helemaal geen spitsen hebben die scoren. Dat is het probleem ook bij Vitesse. Een X geef ik je wel gelijk in, zou deze alleen niet te zeker spelen. Maximaal 4/10.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Met wat geluk uiteindelijk toch nog 1-1 geworden haha, maar helaas niet op gespeeld voor geld
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Heb voor vanmiddag nog een kleine combi gemaakt bij Bwin:

Combi 1 op 1/10 bij Bwin tegen 14,64
NEC - ADO Den Haag [2]
AZ - Ajax [2]
Heracles Almelo - Groningen [2]

Combi 2 op 2/10 bij Bwin tegen 2,63
VVV - Vitesse [X2]
Feyenoord - SC Heerenveen [X2]
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vandaag alleen ingezet op wat doelpuntenmakers, single bets;

Vertonghen to score,
rajkovic to score,
castaignos scoort eerste doelpunt,
wijnaldum scoort eerste doelpunt.
0 Vind ik leuk's
En toch nog 9 euro profit gemaakt door Castaignos :d

Feyenoord - SC Heerenveen DoelpuntenmakerEerste doelpuntJe weddenschap: Enkelvoudig, Castaignos, L € 2,00 8,50 14-11-10 Lopend
0 Vind ik leuk's
[quote]En toch nog 9 euro profit gemaakt door Castaignos :d

dat is zeker mooi Onzemichael het lijkt er idd op dat Castaignos steeds vaker op de juiste plek op het juiste moment komt te staan zodat hij vaker scoort.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Leuke tip voor komende zondag namelijk FC Groningen-Feyenoord (1) voor 2.0 bij Partybets. Feyenoord heeft van de 7 uitwedstrijden 5 verloren en 2 gelijkgespeeld. Uit bij FC Groningen in de Euroborg is altijd lastig en al helemaal als Groningen ook nog eens goed draait. De Groningers wonnen 6vd 7 thuiswedstrijden en speelden 1 thuis gelijk tegen Ajax.Feyenoord had thuis tegen FC Utrecht vorige speelronde nog de grootste moeite om 1-1 te maken in een uitwedstrijd zie ik Feyenoord helemaal nauwelijks kansen creeren. Ik vind een quotering van 2.0 die zeer waarschijnlijk in de loop van de week nog zal dalen heel aantrekkelijk.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Idd zeer leuke tip voor Groningen! (y)

Deze ga ik ook spelen op Bwin voor 1.80 (mindere quote, maar toch)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Groningen HC zou denk ik de beste bet zijn dit weekend vinden jullie niet?
Feyenoord uit is een GROOT DRAMA en dat al een paar seizoenen hoor, met af en toe goede resultaten, maar die zie ik dit seizoen niet gebeuren in uitwedstrijden.

Verder zie ik Roda uit winnen bij Graafschap, gewoon omdat het weer tijd word om te winnen voor RODA(vorige week afgekeurd, daarvoor 1 punt tegen Feyenoord)

Ajax - PSV Over 2.5 beide ploegen willen winnen(Ajax moet winnen) PSV is gelijkspel ook wel oke.
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
[quote]Groningen HC zou denk ik de beste bet zijn dit weekend vinden jullie niet?

Dat vond ik ook zeker had deze ook in de tips geplaatst. Ook neig ik nu om op PSV te wedden omdat de situatie tussen Martin Jol en Danny Blind nu ook onwerkbaar geworden is en Ajax de laatste tijd gewoon slecht draait.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.