Eredivisie 2010-2011
Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Haha bij Ajax had je wel geluk VW, laatste minuut schiet Anita er nog eentje in. Maar wel beter!
In je gelijke spelen kan ik me wel vinden, behalve bij PSV - Twente. Ga er toch van uit dat PSV gaat winnen, zeker gezien het feit dat Brama en Tiendalli de wedstrijd waarschijnlijk moeten missen. De linksback positie is daardoor dun bezet want Kuiper is er ook niet bij, en PSV heeft op de flanken zeer behoorlijke spelers. Bovendien is ook Brama een belangrijke pion.
Daarnaast heeft PSV simpelweg meer kwaliteit dan Twente.
Ohja; Reis to score pak ik zeker mee :D
In je gelijke spelen kan ik me wel vinden, behalve bij PSV - Twente. Ga er toch van uit dat PSV gaat winnen, zeker gezien het feit dat Brama en Tiendalli de wedstrijd waarschijnlijk moeten missen. De linksback positie is daardoor dun bezet want Kuiper is er ook niet bij, en PSV heeft op de flanken zeer behoorlijke spelers. Bovendien is ook Brama een belangrijke pion.
Daarnaast heeft PSV simpelweg meer kwaliteit dan Twente.
Ohja; Reis to score pak ik zeker mee :D
NEC - Vitesse [1] 1,90 @ Betway
De derby uit de Arnhem regio die altijd garant staat voor spektakel en een wedstrijd die altijd alle kanten uit kan gaan. Vitesse heeft een nieuwe trainer en er zou maar zo eens sprake kunnen zijn van een 'nieuwe trainer effect'. NEC speelde afgelopen dinsdag gelijk tegen Roda JC en speelde laf maar kreeg wel een punt. NEC won thuis vorige week knap van FC Groningen en won 2 weken daarvoor met 3-0 van Feyenoord. Vitesse staat 16e met 8 punten uit 11 wedstrijden. De laatste 3 wedstrijden gingen verloren.
ADO Den Haag - FC Utrecht [X] @ 3,30 @ Unibet
ADO Den Haag doet in thuiswedstrijden altijd een stapje extra voor het hondstrouwe publiek. De laatste 2 uitwedstrijden tegen Twente & FC Groningen werden verloren waarbij gezegd moet worden dat Den Haag niet de mindere was in beide wedstrijden. Voor deze 2 wedstrijden was Den Haag 7 wedstrijden achter elkaar ongeslagen. FC Utrecht draait een geel goed seizoen. De laatste nederlaag was de uitwedstrijd tegen AZ Alkmaar. Er werden dit seizoen 4 uitwedstrijden verloren, de laatste 2 uitwedstrijden werden echter gewonnen van Ajax en Vitesse.
Excelsior - Heerenveen [X] 3.40 @ Betway
Excelsior is in thuiswedstrijden op het kunstgras altijd een gevaarlijke ploeg. De eerste 4 thuiswedstrijden werden gewonnen, daarna ging het iets minder waarna de Rotterdammers vorige week met 2-2 gelijkspeelden tegen Ajax. Heerenveen is dit seizoen niet goed gestart maar speelde wel 2x gelijk in de uitwedstrijden tegen Twente en NEC. Thuis werd ook gelijkgespeeld tegen Roda JC en ADO Den Haag.
Bericht nu.nl over verdedigers FC Twente:
In aanloop naar de topper bij PSV van zaterdag heeft FC Twente vooral bij de backs de nodige blessureproblemen. Het is onzeker of Dwight Tiendalli kan spelen. De verdediger liep afgelopen woensdag bij Willem II een knieblessure op. Voor langere tijd uit de roulatie zijn de vleugelverdedigers Nicky Kuiper en Bart Buysse. Trainer Michel Preud'homme weet evenmin of middenvelder Wout Brama (spierblessure) op tijd fit is voor de ontmoeting in Eindhoven.
De derby uit de Arnhem regio die altijd garant staat voor spektakel en een wedstrijd die altijd alle kanten uit kan gaan. Vitesse heeft een nieuwe trainer en er zou maar zo eens sprake kunnen zijn van een 'nieuwe trainer effect'. NEC speelde afgelopen dinsdag gelijk tegen Roda JC en speelde laf maar kreeg wel een punt. NEC won thuis vorige week knap van FC Groningen en won 2 weken daarvoor met 3-0 van Feyenoord. Vitesse staat 16e met 8 punten uit 11 wedstrijden. De laatste 3 wedstrijden gingen verloren.
ADO Den Haag - FC Utrecht [X] @ 3,30 @ Unibet
ADO Den Haag doet in thuiswedstrijden altijd een stapje extra voor het hondstrouwe publiek. De laatste 2 uitwedstrijden tegen Twente & FC Groningen werden verloren waarbij gezegd moet worden dat Den Haag niet de mindere was in beide wedstrijden. Voor deze 2 wedstrijden was Den Haag 7 wedstrijden achter elkaar ongeslagen. FC Utrecht draait een geel goed seizoen. De laatste nederlaag was de uitwedstrijd tegen AZ Alkmaar. Er werden dit seizoen 4 uitwedstrijden verloren, de laatste 2 uitwedstrijden werden echter gewonnen van Ajax en Vitesse.
Excelsior - Heerenveen [X] 3.40 @ Betway
Excelsior is in thuiswedstrijden op het kunstgras altijd een gevaarlijke ploeg. De eerste 4 thuiswedstrijden werden gewonnen, daarna ging het iets minder waarna de Rotterdammers vorige week met 2-2 gelijkspeelden tegen Ajax. Heerenveen is dit seizoen niet goed gestart maar speelde wel 2x gelijk in de uitwedstrijden tegen Twente en NEC. Thuis werd ook gelijkgespeeld tegen Roda JC en ADO Den Haag.
Bericht nu.nl over verdedigers FC Twente:
In aanloop naar de topper bij PSV van zaterdag heeft FC Twente vooral bij de backs de nodige blessureproblemen. Het is onzeker of Dwight Tiendalli kan spelen. De verdediger liep afgelopen woensdag bij Willem II een knieblessure op. Voor langere tijd uit de roulatie zijn de vleugelverdedigers Nicky Kuiper en Bart Buysse. Trainer Michel Preud'homme weet evenmin of middenvelder Wout Brama (spierblessure) op tijd fit is voor de ontmoeting in Eindhoven.
Hakuna Matatttta.
Ik zie Nec ook wel winnen van Vitesse. Met de vorm en het thuisvoordeel moet dit wel lukken. Fc Utrecht zou ik dubbelkans doen. Maar het blijft een beetje link met de vorm van Ado. Ik heb voor vanavond:
Fc Zwolle Hcp -1
Inter Draw No Bet
Benfica
Fc Zwolle Hcp -1
Inter Draw No Bet
Benfica
Het weekend begint iniedergeval lekker (y)
Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:12
Ziet er goed uit MRUnibet kan je zeker een flinke avond van stappen ;-)
Unibet
[quote]
Het weekend begint iniedergeval lekker (y)
Inter Milaan had je bijna de kop gekost. Dit heeft echter weinig met de Eredivisie te maken. Zojuist nog even een live weddenschap geplaatst op ADO - Utrecht [x] 4,10 (tussenstand 1-0 en nog 33 minuten te spelen).
Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:12
Hakuna Matatttta.
Het programma voor komend weekend staat hieronder. Interessante wedstrijden zijn onder andere Willem II - VVV (degradatieduel), Ajax - ADO (kan ADO stunten in de Arena), Utrecht - PSV (hoe herstelt PSV na de nederlaag tegen Twente) en Feyenoord - Roda JC (Kan Feyenoord de benodigde 6 punten behalen in de komende twee speelrondes?)
Vrijdag 5 November 2010
20:45 Willem II - VVV Venlo
Zaterdag 6 November 2010
18:45 FC Twente - Excelsior
19:45 FC Groningen - NAC Breda
19:45 Heerenveen - Heracles Almelo
20:45 De Graafschap - NEC
Zondag 7 November 2010
12:30 Ajax - ADO Den Haag
14:30 FC Utrecht - PSV
14:30 Feyenoord - Roda JC
14:30 Vitesse - AZ Alkmaar
Vrijdag 5 November 2010
20:45 Willem II - VVV Venlo
Zaterdag 6 November 2010
18:45 FC Twente - Excelsior
19:45 FC Groningen - NAC Breda
19:45 Heerenveen - Heracles Almelo
20:45 De Graafschap - NEC
Zondag 7 November 2010
12:30 Ajax - ADO Den Haag
14:30 FC Utrecht - PSV
14:30 Feyenoord - Roda JC
14:30 Vitesse - AZ Alkmaar
Hakuna Matatttta.
Vrijdag 5 November 2010
20:45 Willem II - VVV Venlo : Tip 1
Zaterdag 6 November 2010
18:45 FC Twente - Excelsior Tip 1
19:45 FC Groningen - NAC Breda Tip 1
19:45 Heerenveen - Heracles Almelo Tip 1
20:45 De Graafschap - NEC Tip X
Zondag 7 November 2010
12:30 Ajax - ADO Den Haag Tip 1
14:30 FC Utrecht - PSV Tip X
14:30 Feyenoord - Roda JC Tip 1
14:30 Vitesse - AZ Alkmaar Tip X
geen uitploeg dus die gaat winnen denk ik haha
20:45 Willem II - VVV Venlo : Tip 1
Zaterdag 6 November 2010
18:45 FC Twente - Excelsior Tip 1
19:45 FC Groningen - NAC Breda Tip 1
19:45 Heerenveen - Heracles Almelo Tip 1
20:45 De Graafschap - NEC Tip X
Zondag 7 November 2010
12:30 Ajax - ADO Den Haag Tip 1
14:30 FC Utrecht - PSV Tip X
14:30 Feyenoord - Roda JC Tip 1
14:30 Vitesse - AZ Alkmaar Tip X
geen uitploeg dus die gaat winnen denk ik haha
Winnen is voor Winnaars
[quote]14:30 Vitesse - AZ Alkmaar Tip X
Hoezo deze? Omdat AZ een europees avontuur heeft gehad en Vitesse een paar topaankopen heeft gehaald?
Hoezo deze? Omdat AZ een europees avontuur heeft gehad en Vitesse een paar topaankopen heeft gehaald?
Hakuna Matatttta.
Ja inderdaad, ik zou eigenlijk zelfs een winst voor Vitesse willen doen, maar dat is te risicovol.
1X zou wel goed zijn maarja dit is gewoon de match voorspellen he. AZ is nou niet echt in vorm, tegen Feyenoord hadden ze al punten moeten verspillen, daarvoor verloren van de Graafschap + deze week idd europees geen kans gehad.
Het gaat niet goed met AZ vandaar de X. En Vitesse, het staat opzich wel goed met de verdediging er word alleen niet afgemaakt.
Een 0-0 of een 1-1 zie ik wel gebeuren.
1X zou wel goed zijn maarja dit is gewoon de match voorspellen he. AZ is nou niet echt in vorm, tegen Feyenoord hadden ze al punten moeten verspillen, daarvoor verloren van de Graafschap + deze week idd europees geen kans gehad.
Het gaat niet goed met AZ vandaar de X. En Vitesse, het staat opzich wel goed met de verdediging er word alleen niet afgemaakt.
Een 0-0 of een 1-1 zie ik wel gebeuren.
Winnen is voor Winnaars