Eredivisie 2010-2011
Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?
Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Roda JC tegen Vitesse. De nummer vijf tegen vijftien. Waarbij de thuisploeg zeven punten meer heeft. Roda JC speelt de laatste weken erg goed en wint lastige uitwedstrijden.
Vitesse kwakkelt nog steeds wat al wist het twee week geleden wel te winnen bij het manke Excelsior. Een week daarna werd er teleurstellend gelijk gespeeld tegen hekkensluiter Willem II.
In de historie speelden beide clubs vaak tegen elkaar. hierbij werden de onderlinge duels beslist in het voordeel van de ploeg uit Kerkrade ( 80% winst ).
1.85 is een quote die nog wel zal gaan zakken. Daarom reden des te meer om snel in te zetten op de winst voor de thuisploeg.
suc6 VW'ers!!
Wedstrijd datum & tijd: 17-10-2010 14:30
Bookmaker: Bwin, gratis 50 euro wedden bij Bwin.
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Roda JC - Vitesse
Quote: €1.85
Aantal ratings: 1, gemiddelde rating: 4 van de 5
Competitie: Nederlandse Eredivisie
Geplaatst door: vonloite
Keren bekeken: 34
Vitesse kwakkelt nog steeds wat al wist het twee week geleden wel te winnen bij het manke Excelsior. Een week daarna werd er teleurstellend gelijk gespeeld tegen hekkensluiter Willem II.
In de historie speelden beide clubs vaak tegen elkaar. hierbij werden de onderlinge duels beslist in het voordeel van de ploeg uit Kerkrade ( 80% winst ).
1.85 is een quote die nog wel zal gaan zakken. Daarom reden des te meer om snel in te zetten op de winst voor de thuisploeg.
suc6 VW'ers!!
Wedstrijd datum & tijd: 17-10-2010 14:30
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Roda JC - Vitesse
Quote: €1.85
Keren bekeken: 34
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Feyenoord speelt thuis tegen FC Twente. Kijkend naar de geschiedenis dan heeft de club uit Rotterdam altijd een makkie gehad met de Tukkers. Het suc6 jaar 2009-2010 voor FC Twente betekende een keer winst thuis en een gelijkspel uit.
Feyenoord is na wij allen weten bezig met een ontzettende negatieve reeks. De club staat op de twaalfde plaats en zal met de wedstrijden tegen Twente en PSV waarschijnlijk niet veel hoger komen te staan.
Met een quote van 2.40 lijkt het me verstandig om vroegtijdig in te zetten op de winst van Twente in de Kuip. Ik zie Feyenoord het tij niet snel keren.
Good luck.
Wedstrijd datum & tijd: 16-10-2010 20:45
Type weddenschap: 2
Wedstrijd: Feyenoord - FC Twente
Quote: €2.40
Keren bekeken: 55
Feyenoord is na wij allen weten bezig met een ontzettende negatieve reeks. De club staat op de twaalfde plaats en zal met de wedstrijden tegen Twente en PSV waarschijnlijk niet veel hoger komen te staan.
Met een quote van 2.40 lijkt het me verstandig om vroegtijdig in te zetten op de winst van Twente in de Kuip. Ik zie Feyenoord het tij niet snel keren.
Good luck.
Wedstrijd datum & tijd: 16-10-2010 20:45
Type weddenschap: 2
Wedstrijd: Feyenoord - FC Twente
Quote: €2.40
Keren bekeken: 55
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Roda - Vitesse zie ik Roda ook wel winnen, vind het alleen wel gevaarlijk dat Vitesse achterin wel zeer goed staat tegenwoordig.
Volgens mij hebben ze al 3 wedstrijden geen goal tegen gehad, maar ik kan me vergissen want heb het nog niet gecheckt.
Volgens mij hebben ze al 3 wedstrijden geen goal tegen gehad, maar ik kan me vergissen want heb het nog niet gecheckt.
Twente tb Feyenoord @2.30 bij bet-at-home
Lijkt me dat de quote te hoog zit hier. Zal na de interlands vast nog gaan zakken
Lijkt me dat de quote te hoog zit hier. Zal na de interlands vast nog gaan zakken
[quote]Twente tb Feyenoord @2.30 bij bet-at-home
Dat is reeds al gebeurd, zie de tip:
- https://www.voetbalwedden.net/tips/feyenoord-fc-twente-422/
2.10 @ tipico is momenteel het hoogste maar ook die zal waarschijnlijk nog wel wat gaan zakken.
Dat is reeds al gebeurd, zie de tip:
- https://www.voetbalwedden.net/tips/feyenoord-fc-twente-422/
2.10 @ tipico is momenteel het hoogste maar ook die zal waarschijnlijk nog wel wat gaan zakken.
Hakuna Matatttta.
Iemand nog leuke tips voor komend weekend? Hier in ieder geval mijn voorspellingen.
Zaterdag 16 Oktober 2010
18:45 Ajax - NAC Breda [1] *
18:45 ADO Den Haag - Excelsior [1] *
18:45 FC Utrecht - De Graafschap [1] *
18:45 VVV Venlo - AZ Alkmaar [X2]
20:45 Feyenoord - FC Twente [X2]
Zondag 17 Oktober 2010
14:30 Roda JC - Vitesse [1] *
14:30 Willem II - PSV [2] *
14:30 FC Groningen - Heerenveen [1]
16:30 Heracles Almelo - NEC [1]
Heb een combi afgesloten op de wedstrijden waar een sterretje achter staat.
Zaterdag 16 Oktober 2010
Zondag 17 Oktober 2010
Hakuna Matatttta.
[quote]Iemand nog leuke tips voor komend weekend? Hier in ieder geval mijn voorspellingen.
Zaterdag 16 Oktober 2010
Zondag 17 Oktober 2010
Roda JC vind ik tricky, voor de rest zie ik je combo iig wel goed gaan.
Ik ga nu slapen, morgen 6.30 richting Schiphol. Ik kom dan 22 uur later rond 4.30 aan in Las Vegas, waar het dan 19.30 is.
In het hotel heb ik wel internet, dus zo nu en dan zal ik eens ff wat van me laten horen vanuit Vegas!
Zaterdag 16 Oktober 2010
Zondag 17 Oktober 2010
Roda JC vind ik tricky, voor de rest zie ik je combo iig wel goed gaan.
Ik ga nu slapen, morgen 6.30 richting Schiphol. Ik kom dan 22 uur later rond 4.30 aan in Las Vegas, waar het dan 19.30 is.
In het hotel heb ik wel internet, dus zo nu en dan zal ik eens ff wat van me laten horen vanuit Vegas!
Heb PSV, Ajax en Utrecht in een combi en Twente enkelvoudig afgesloten, omdat de notering zo lekker was en Feyenoord een kwakkelende ploeg is. Rest laat ik schieten.
[quote]Heb PSV, Ajax en Utrecht in een combi en Twente enkelvoudig afgesloten, omdat de notering zo lekker was en Feyenoord een kwakkelende ploeg is. Rest laat ik schieten.
De odds van Twente waren begin vorige week inderdaad erg lekker, ik heb deze op 2,65 afgesloten terwijl de odds nu nog maar rond de 2 euro liggen.
[quote]Roda JC vind ik tricky, voor de rest zie ik je combo iig wel goed gaan. Ik ga nu slapen, morgen 6.30 richting Schiphol. Ik kom dan 22 uur later rond 4.30 aan in Las Vegas, waar het dan 19.30 is. In het hotel heb ik wel internet, dus zo nu en dan zal ik eens ff wat van me laten horen vanuit Vegas!
Zozo, toe maar weer. Vakantie of werk gerelateerd?
De odds van Twente waren begin vorige week inderdaad erg lekker, ik heb deze op 2,65 afgesloten terwijl de odds nu nog maar rond de 2 euro liggen.
[quote]Roda JC vind ik tricky, voor de rest zie ik je combo iig wel goed gaan. Ik ga nu slapen, morgen 6.30 richting Schiphol. Ik kom dan 22 uur later rond 4.30 aan in Las Vegas, waar het dan 19.30 is. In het hotel heb ik wel internet, dus zo nu en dan zal ik eens ff wat van me laten horen vanuit Vegas!
Zozo, toe maar weer. Vakantie of werk gerelateerd?
Hakuna Matatttta.