Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK Kwalificatie 2012 wedstrijden

Aanstaand weekend start de WK Kwalificatie voor het EK 2010 in Oekraine en Polen. Er zijn in totaal 9 poules met in totaal 51 landen die strijden om 14 deelname plaatsen (Oekraine en Polen zijn al geplaatst). Alle groepswinnaars plaatsen zich direct, en de beste nummers 2 ook. De overige nummers 2 maken in 3 playoff wedstrijden (thuis & uit) uit wie er ook naar het EK mogen.
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-09-2010 14:58 Voetbal
in 1-09-2010 14:58 Voetbal
177 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is wel Oginjimi die in de plaats van Lukaku inneemt en die een mooi rapport kan voorleggen met Belgie.Zou toch overwegen om Oginjimi to score te spelen.
0 Vind ik leuk's
Of vleminckx ;-)
Heeft een goed seizoen achter de rug en is ook topscorer van de Eredivisie geworden.
Dus je weet dat hij ook gevaarlijk kan zijn vanwege zijn gevoel voor goals + loopvermogen..................
0 Vind ik leuk's
Waag eens een Gok!
kevinkmeppel:
Of vleminckx ;-)
Heeft een goed seizoen achter de rug en is ook topscorer van de Eredivisie geworden.
Dus je weet dat hij ook gevaarlijk kan zijn vanwege zijn gevoel voor goals + loopvermogen..................

Dat is wel zo,maar Vleminckx is pas derde spits hoor!Oginjimi speelt deze avond gewoon.Vossen is zijn vervanger en dan pas Vleminckx.Dus de kans dat Vleminckx scoort is wel bijzonder klein.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
kevinkmeppel:
Of vleminckx ;-)

Dat is wel zo,maar Vleminckx is pas derde spits hoor!Oginjimi speelt deze avond gewoon.Vossen is zijn vervanger en dan pas Vleminckx.Dus de kans dat Vleminckx scoort is wel bijzonder klein.

Inderdaad... Ga maar voor ogunjimi of hazard to score !
Vossen is 2de spits en Vleminckx 3de in rang... Wat een weelde hebben wij toch als Belgjes tegenwoordig!! haha
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
Ja Hazard heb ik ook!!Denk dat die vandaag iets gaat willen bewijzen aan Leekens.
En Witsel in zijn favoriete rol,kan ook wel eens scoren vandaag.Dan heb je drie namen die je kan spelen.Oginjimi,Hazard en Witsel.
0 Vind ik leuk's
Oke! Thanks voor de info! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Het zou best kunnen dat Turkije compleet van de mat gespeeld gaat worden vanavond. De sfeer is ernaar, het zelfvertrouwen is er, en de kwaliteit van de spelers is er ook. Bovendien zou voor Turkije een draw ook wel goed zijn, dat is denk ik ook een nadeel voor ze, zoals het ook Voor Twente laatst een nadeel was dat ze aan de draw genoeg hadden. Dan hebben spelers toch minder het gevoel dat ze 'aan de bak' moeten of zo. Terwijl de Belgische spelers wéten dat ze ervoor moeten gaan, moeten winnen, en dus met een betere instelling aan de wedstrijd zullen beginnen.
Aan de andere kant, ik las laatst wel ergens dat ook vanavond de bal gewoon rond zal zijn.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Wat spelen de meesten voor vanavond mensen?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ga Zweden spelen samen met Bosnie voor winst.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Ga Zweden spelen samen met Bosnie voor winst.

Ja zweden geloof ik wel. Al wordt het niet een grote uitslag tegen het stugge Finland. Maar we zullen het zien! Speel je ook Hongarije en Duitsland? Hongarije over 2.5, 3,5 hc -1 hc -2? Wit-Rusland tegen Luxemburg ook een mooie Leo.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.