EK Kwalificatie 2012 wedstrijden
Aanstaand weekend start de WK Kwalificatie voor het EK 2010 in Oekraine en Polen. Er zijn in totaal 9 poules met in totaal 51 landen die strijden om 14 deelname plaatsen (Oekraine en Polen zijn al geplaatst). Alle groepswinnaars plaatsen zich direct, en de beste nummers 2 ook. De overige nummers 2 maken in 3 playoff wedstrijden (thuis & uit) uit wie er ook naar het EK mogen.
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Armenië - Macedonië
Azerbeidzjan - Oostenrijk
Finland - Zweden
Letland - Malta
Bosnië-Herzegovina - Luxemburg
Slowakije - Rusland
Cyprus - Denemarken
Nederland - Moldavië
Roemenië - Wit-Rusland
Turkije - Duitsland
België - Kazakhstan
Griekenland - Kroatië
Noord Ierland - Estland
Servië - Italië
Tsjechië - Spanje
Wales - Zwitserland
Frankrijk - Albanië
Montenegro - Engeland
Andorra - Ierland
Portugal - IJsland
Liechtenstein - Schotland
Brand maar los zou ik zeggen (y)
Azerbeidzjan - Oostenrijk
Finland - Zweden
Letland - Malta
Bosnië-Herzegovina - Luxemburg
Slowakije - Rusland
Cyprus - Denemarken
Nederland - Moldavië
Roemenië - Wit-Rusland
Turkije - Duitsland
België - Kazakhstan
Griekenland - Kroatië
Noord Ierland - Estland
Servië - Italië
Tsjechië - Spanje
Wales - Zwitserland
Frankrijk - Albanië
Montenegro - Engeland
Andorra - Ierland
Portugal - IJsland
Liechtenstein - Schotland
Brand maar los zou ik zeggen (y)
Winnen is voor Winnaars
Nederland natuurlijk met 3 doelpunten verschil. Verder vind ik het erg risicovol. Duitsland is al geplaatst, Spanje heeft volgens mij genoeg aan een punt,
De poule van Duitsland, Turkije en België is bijzonder spannend. Indien Duitsland wint van Turkije én België wint van Kazachstan (wat me meer dan logisch lijkt) dan staat België met nog één wedstrijd te spelen 1 punt boven Turkije. België moet de laatste wedstrijd echter naar Duitsland toe, ze moeten echter vechten voor de laatste mogelijkheid om naar het EK te gaan.
België - Kazachstan: [1, Handicap 0-2) @ Bwin 1,95 4/10
Griekenland speelt thuis tegen Kroatië de wedstrijd der wedstrijden. Beide ploegen krijgen in de laatste wedstrijd een klein landje tegenover zich. Momenteel staat Griekenland één punt achter op Kroatië, de winnaar van deze wedstrijd heeft de grootste kans om zich te kwalificeren en Griekenland heeft niets aan een gelijkspel. Ze zullen moeten scoren en zullen aanvallende aspiraties hebben. Griekenland won deze kwalificatie reeks nog alle thuiswedstrijden. Alleen tegen Polen werd vriendschappelijk gelijk gespeeld.
Griekenland - Kroatië: [1] @ Tipico 2,60 6/10
België - Kazachstan: [1, Handicap 0-2) @ Bwin 1,95 4/10
Griekenland speelt thuis tegen Kroatië de wedstrijd der wedstrijden. Beide ploegen krijgen in de laatste wedstrijd een klein landje tegenover zich. Momenteel staat Griekenland één punt achter op Kroatië, de winnaar van deze wedstrijd heeft de grootste kans om zich te kwalificeren en Griekenland heeft niets aan een gelijkspel. Ze zullen moeten scoren en zullen aanvallende aspiraties hebben. Griekenland won deze kwalificatie reeks nog alle thuiswedstrijden. Alleen tegen Polen werd vriendschappelijk gelijk gespeeld.
Griekenland - Kroatië: [1] @ Tipico 2,60 6/10
Hakuna Matatttta.
Ik heb staan
Ierland met 3 doelpunten of meer verschil winnen
Nederland met 3 doelpunten of meer verschil willen
10 euro wordt 30 euro
Lijkt me 20 euro vree gemakkelijk verdiend
Ierland met 3 doelpunten of meer verschil winnen
Nederland met 3 doelpunten of meer verschil willen
10 euro wordt 30 euro
Lijkt me 20 euro vree gemakkelijk verdiend
België kan inderdaad niet anders dan winnen van Kazachstan, en ook met een enigszins verzwakt elftal (geen Vossen & Fellaini onder andere) moet dat perfect haalbaar zijn. Me dunkt dat Duitsland echter niet zijn beste spel meer gaat spelen tegen Turkije waardoor het niet onlogisch zou zijn dat de Turken toch een punt kunnen pakken in Duitsland, tenzij ze ons natuurlijk beter gezind zijn (wat zeker mee kan spelen!). Winst voor België lijkt me een zekerheid, maar wat Turkije - Duitsland betreft zou ik toch voorzichtig zijn. De eerlijkheid verplicht me wel om te zeggen dat Turkije het de laatste tijd erg moeilijk heeft vanwege de oproer in het Turkse voetbal en ook dit zeker invloed kan hebben op het verloop van de wedstrijd vrijdag.
België mag het in z'n laatste wedstrijd dan moeilijk krijgen, het is nog absoluut niet zeker dat Turkije zijn laatste wedstrijd wel wint. Dan spelen de Turken thuis immers nog tegen Azerbaijan, waar het op de heenwedstrijd met 1 - 0 van verloor. Wedstrijden tussen beide ploegen zijn doorgaans erg onvoorspelbaar, dus ook daar liggen zeker nog mogelijkheden voor de Belgen.
België mag het in z'n laatste wedstrijd dan moeilijk krijgen, het is nog absoluut niet zeker dat Turkije zijn laatste wedstrijd wel wint. Dan spelen de Turken thuis immers nog tegen Azerbaijan, waar het op de heenwedstrijd met 1 - 0 van verloor. Wedstrijden tussen beide ploegen zijn doorgaans erg onvoorspelbaar, dus ook daar liggen zeker nog mogelijkheden voor de Belgen.
Frankrijk - Albanië Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 1,09 7-10-11
Montenegro - Engeland Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 1,75 7-10-11
Portugal - IJsland Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 1,08 7-10-11
Servië - Italië Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 3,20 7-10-11
Tsjechië - Spanje Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 1,71 7-10-11
Turkije - Duitsland Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 2,25 7-10-11
Je weddenschap: zesvoudig € __,__ 25,36 0 / 6
Montenegro - Engeland Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 1,75 7-10-11
Portugal - IJsland Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 1,08 7-10-11
Servië - Italië Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 3,20 7-10-11
Tsjechië - Spanje Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 1,71 7-10-11
Turkije - Duitsland Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2 2,25 7-10-11
Je weddenschap: zesvoudig € __,__ 25,36 0 / 6
Italie is al geplaatst en Servie moet in principe winnen.
We're gonna kill the bookies !
Nederland - Moldavie . Ander resultaat regulieren speeltijd @3,4 10tje inzet
Na de 11-0 tegen San Marino lijkt het me dat het ze weer een goed resultaat gaan neerzetten.
Ander resultaat houd in dat het minstens 5 goals moeten vallen voor nederland. Heb er volste vertrouwen in!
Na de 11-0 tegen San Marino lijkt het me dat het ze weer een goed resultaat gaan neerzetten.
Ander resultaat houd in dat het minstens 5 goals moeten vallen voor nederland. Heb er volste vertrouwen in!
Against modern Football
geoffrey:
Turkije en Azerbeidzjan zijn bondgenoten door hun culturele en linguïstische verwantschap. Azerbeidzjan heeft niets meer te winnen, en denk dat ze het niet moeilijk zullen maken voor de Turken in deze cruciale wedstrijd.