Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK Kwalificatie 2012 wedstrijden

Aanstaand weekend start de WK Kwalificatie voor het EK 2010 in Oekraine en Polen. Er zijn in totaal 9 poules met in totaal 51 landen die strijden om 14 deelname plaatsen (Oekraine en Polen zijn al geplaatst). Alle groepswinnaars plaatsen zich direct, en de beste nummers 2 ook. De overige nummers 2 maken in 3 playoff wedstrijden (thuis & uit) uit wie er ook naar het EK mogen.
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-09-2010 14:58 Voetbal
in 1-09-2010 14:58 Voetbal
177 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gisteren zeker heel erg veel lijstjes verloren vanwege resultaat van nederland?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Gisteren ook weer een keer hard de boot in gegaan met Nederland. Ongelofelijk dat NL een wedstrijd op zo'n simpele en amateuristische manier uit handen geeft. Jammer maar helaas, Nederland heeft me de laatste 10 wedstrijden (ook met het WK) een hele leuke vakantie opgeleverd, bedankt nog Bert.
Jammer van Belgie, had het ze erg gegund!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Enkele weddenschap:
Turkije - Kroatie 1X @ Bet at Home 1,32 8/10
Deze weddenschap plaats ik puur op basis van het feit dat Guus Hiddink een team altijd maximaal weer te prepareren voor beslissende wedstrijden. Hij is als geen ander in staat om dit soort wedstrijden naar zijn hand te zetten. Kroatie is een geduchte tegenstander maar een 1X moet geen problemen opleveren voor het fanatieke thuis publiek.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Enkele weddenschap:
Turkije - Kroatie 1X @ Bet at Home 1,32 8/10
Deze weddenschap plaats ik puur op basis van het feit dat Guus Hiddink een team altijd maximaal weer te prepareren voor beslissende wedstrijden. Hij is als geen ander in staat om dit soort wedstrijden naar zijn hand te zetten. Kroatie is een geduchte tegenstander maar een 1X moet geen problemen opleveren voor het fanatieke thuis publiek.

Ging mooi verkeerd met onze Guus Ongeluk...
Dinsdag worden de laatste playoff wedstrijden gespeeld. Mijn voorspellingen hieronder. Mee eens?
20:05 Kroatie - Turkije [1]
20:15 Montenegro - Tsjechië [X2]
20:45 Ierland - Estland [1]
21:00 Portugal - Bosnië en Herzegovina [X]
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
vw-crew:
(...)

Ging mooi verkeerd met onze Guus Ongeluk...
Dinsdag worden de laatste playoff wedstrijden gespeeld. Mijn voorspellingen hieronder. Mee eens?
20:05 Kroatie - Turkije [1]
20:15 Montenegro - Tsjechië [X2]
20:45 Ierland - Estland [1]
21:00 Portugal - Bosnië en Herzegovina [X]

Die Hiddink toch, inderdaad. Het leek me zo'n mooie combinatie, 'onze' Hiddink met de trotse Turken. Toen hij het roer overnam dacht ik dat hij wellicht de Zuid-Koreaanse stunt een vervolg zou kunnen geven. Het liep echter allemaal anders...
Kroatië en Ierland zijn in feite al geplaatst, dus die zullen met een gelijkspel in principe al tevreden zijn. Al zijn beide landen wel een klasse beter dan hun tegenstander, dat hebben ze in de heenwedstrijd al aangetoond. Verder denk ik dat Portugal de klus vrij eenvoudig in de reguliere speeltijd zal klaren, 1-0 of 2-0.
Wellicht dat ik de Portugezen speel in een Asian Handicap. Ik denk er nog even over na.
Edit:
Ik heb even naar de odds gekeken, maar de odd voor een -1 Asian Handicap staat met een odd van 1.65 (SBObet) echt te laag. Ik laat deze bet aan me voorbij gaan.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:

Edit:
Ik heb even naar de odds gekeken, maar de odd voor een -1 Asian Handicap staat met een odd van 1.65 (SBObet) echt te laag. Ik laat deze bet aan me voorbij gaan.

Ik denk dat je dit bedoeld voor Portugal - Bosnie?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik denk dat ik Ierland & Kroatie in een combi ga spelen. Beide ploegen zijn toch wel significant beter dan de tegenstanders. Daarbij komt nog het feit dat ze beide het thuisvoordeel hebben én al bijna geplaatst zijn. Turkije & Estland moeten op de aanval spelen voor een laatste kans waardoor er veel ruimte achterin komt. Aan één doelpunt hebben ze genoeg om het geloof van Turkije & Estland te doen verbleken.
Combi Ierland en Kroatie, beiden een 1 @ Bwin - €2,24 - Inzet 4/10
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.