Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK Kwalificatie 2012 wedstrijden

Aanstaand weekend start de WK Kwalificatie voor het EK 2010 in Oekraine en Polen. Er zijn in totaal 9 poules met in totaal 51 landen die strijden om 14 deelname plaatsen (Oekraine en Polen zijn al geplaatst). Alle groepswinnaars plaatsen zich direct, en de beste nummers 2 ook. De overige nummers 2 maken in 3 playoff wedstrijden (thuis & uit) uit wie er ook naar het EK mogen.
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-09-2010 14:58 Voetbal
in 1-09-2010 14:58 Voetbal
177 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
worstjes35:
doe normaal.. Nederland gaat gewoon weer winnen hoor! 3-0 moet er zeker in zitten
Natuurlijk is winst Nederland het waarschijnlijkst, daarom valt er ook niks mee te winnen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
chrisiel4:
350 euro ingezet op nederland en op Spanje win dan 175 euro
Deze grootmachten gaan beide zeker wel winnen en zo niet dan moeten ze zich schamen. 175 euro is wel lekker om te winnen :p
0 Vind ik leuk's
Unibet
voetbalfan:
chrisiel4:
350 euro ingezet op nederland en op spanje win dan 175 euro
Deze grootmachten gaan beide zeker wel winnen en zo niet dan moeten ze zich schamen. 175 euro is wel lekker om te winnen :p

normaal is dat wel zo!!maar hier in belgie stond dat het veld van litouwen een aardappelveld is en dat de spanjaarden furieus zijn dat erop zo een veld gespeeld word gespeeld!voor eenploeg die het dan moet hebben van hun passing game lijkt mij dat een serieus nadeel!!daarom denk ik dat een verrassing best mogelijk is!!
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
voetbalfan:
chrisiel4:

normaal is dat wel zo!!maar hier in belgie stond dat het veld van litouwen een aardappelveld is en dat de spanjaarden furieus zijn dat erop zo een veld gespeeld word gespeeld!voor eenploeg die het dan moet hebben van hun passing game lijkt mij dat een serieus nadeel!!daarom denk ik dat een verrassing best mogelijk is!!

Het staat momenteel 1-1 bij Litouwen-Spanje dus die verassing komt er wellicht ! Trouwens Nederland-Hongarije ook echt bizar het staat nu 3-3 En is uiteindelijk toch 5-3 geworden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
chrisiel4:

Je mag van geluk spreken
0 Vind ik leuk's
mole5:
chrisiel4:

Je mag van geluk spreken

ben ik volledig met je eens!!!heb geen van die 2 willen spelen omdat je er niets mee verdiend!!je kan beter 2 bets plaatsen van bv1.8 als je er dan 1 hebt dan heb je evenveel als die 2 kleine!!!
en als je veel moet inzetten om een beetje winst te maken dan loop je toch eens tegen de lamp!!
0 Vind ik leuk's
ja was vreselijk spannend haha maar uiteindelijk een heerlijke avond
0 Vind ik leuk's
8/10 op Belgie voor 2.31 bij Titanbet
Zeer moeilijke wedstrijd voor beide teams, maar de value zit zeker aan de kant van Belgie. Ik vind het voetbal van de huidige generatie Belgen zeer aantrekkelijk om naar te kijken ze zitten vol met getalenteerde voetballers. Met een beetje geluk en veel concentratie vooral bij het doel van de tegenstander kan Belgie Turkije makkelijk verslaan.
Tot nu toe hebben deze teams elkaar 4x ontmoet in Belgie en het thuisteam won 1 speelde 1x gelijk en verloor 1x. Uit bij Turkije wonnen de Turken 2 1x gelijk en 1x verlies zo het staat precies gelijk tussen deze twee teams.
Kompany, Hazard, Lukaku, Velminckx, Vermaelen, Chadli en Mertens zijn allemaal erg goede voetballers van max 25 jaar en met van Buyten van 33 hebben ze de ervaren speler in het team. Met dit team kunnen ze eindelijk kwalificatie afdingen na zo'n lange tijd.
Ik denk dat met de generatie die Belgie nu heeft ze zeker voor een verassing kunnen zorgen op een WK of EK. Ze moeten er voor zorgen dat ze zoveel mogelijk winnen en de kwaliteit is zeker aan de kant van de Belgen. Turkije zit echt in een dalende lijn. De goede periode die de Turken hadden lijkt over. Turkije heeft dan wel Hiddink maar toch zoeken zij nog voor een winnende formatie voor een kwalificatie dit seizoen.
Geen resultaten geboekt in Europa en de kwaliteit van de competitie is ook lager dan vorige seizoenen. De belangrijke teams overleven alleen maar op de kwaliteit van de buitenlandse spelers die zij hebben.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
de normale ploeg die gaat spelen vrijdag.
Mignolet 23j
Kompany 23j
Vermaelen24j
Alderweireld22j
Van Buyten 33j of Vertonghen 23j
Witsel 22j
Defour 23j
Simons 33j
Hazard 19j
Lukaku 18j
Chadli 22j
Als je dan nog ziet wat er op de bank zit!!Vossen 22j,Vleminckx 25j,Van Damme 26j,Mertens 23j, De Bruyne 19j,Coirtois 19j
Gekwetst Dembele 23j en Fellaini 23j.
Denk dat Belgie één van de jongste kernen heeft van alle ploegen!!
0 Vind ik leuk's
Ik ga denk ik ook zetten op België. Sahin en Altintop, 2 hele belangrijke goede spelers zijn niet aanwezig bij Turkije. Turkije speelt ook veel minder de laatste tijd, en België zit in een hele sterke flow met een groep van grote talent.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.