Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK Kwalificatie 2012 wedstrijden

Aanstaand weekend start de WK Kwalificatie voor het EK 2010 in Oekraine en Polen. Er zijn in totaal 9 poules met in totaal 51 landen die strijden om 14 deelname plaatsen (Oekraine en Polen zijn al geplaatst). Alle groepswinnaars plaatsen zich direct, en de beste nummers 2 ook. De overige nummers 2 maken in 3 playoff wedstrijden (thuis & uit) uit wie er ook naar het EK mogen.
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-09-2010 14:58 Voetbal
in 1-09-2010 14:58 Voetbal
177 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk hij bedoelt dat Nederland met 2 doelpunten verschil gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel nederland rustand X eindstand Nederland winst @3,8
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
battes:

En waar staat de 'h' dan voor tussen haakjes. Half Time / Hongarije?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
battes:

De 'h' staat voor handicap en de '+2' staat voor 2 doelpunten voor Hongarije erbij. ;-)
0 Vind ik leuk's
Servie / N.Ierland
Servie mist onder andere; zigic, kuzmanovic, lazovic, vidic, rajkovic en de eerste doelman. De meeste spelers zijn een groot gemis voor servie. Ze startten nou met pantelic in de spits.
N. Ierland is een defensief ingesteld team en krijgt dan ook weinig goals tegen (1 in 3 wedstrijden). Nog geen duel verloren tot nu toe in de qualificatie. Gewonnen van servie en gelijk tegen italie en faroe islands
Mijn bet: N. Ierland +1 @2,45
0 Vind ik leuk's
Oostenrijk - Belgie
Oostenrijk een leuk team, maar zeker niet bijzonder. Enkele leuke spelers als; arnautovic, janko
Hebben nu 7 punten uit 3 wedstrijden. Winst op kazachstan en azerbeidjan en gelijk tegen belgie. Niet heel bijzonder dus.
Belgie een team met erg veel talentvolle spelers als hazard, lukaku, mertens etc. Hebben 4 punten uit 4 wedstrijden. Erg matig dus. Verloren van turkije en duitsland wat kan gebeuren, gewonnen van kazachstan wat niet bijzonder is en gelijk tegen oostenrijk.
Om nog enige kans te maken op qualificatie moet Belgie winnen vandaag.. Belgie heeft over elke linie gezien meer kwaliteit als oostenrijk.
De vorige wedstrijd eindigde in 4-4. Beide teams scoren makkelijk
Mijn bets: Belgie DNB @2,15
Belgie +1 @1,65
Over 2,5 @1,75
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
vw-crew:
battes:
De 'h' staat voor handicap en de '+2' staat voor 2 doelpunten voor Hongarije erbij. ;-)
Helemaal juist.
Qua odds was het misschien beter voor 0-2, 1-3 en 2-4 te gaan. Volgende keer dan maar. Maar ik vermoed inderdaad dat Nederland na een veilige voorsprong van twee doelpunten wat verslapt, en dat Hongarije het dan ook allang goed vindt.
Edit: toch nog snel € 1,50 op zowel 1-3 & 2-4 gezet, voor odds van 11.50 en 41.00, respectievelijk. Ik heb een voorgevoel dat ik er volledig naast ga zitten, maar toch...
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
afcamitchh:
Oostenrijk - Belgie
Belgie een team met erg veel talentvolle spelers als hazard, lukaku, mertens etc.
Chadli, Kompany, Vertonghen. Ik geef ze ook een goede kans, ik heb zelfs mijn hoogste inzet ooit (€ 39,-) op ze ingezet. Lukaku doet alleen niet mee, maar ik acht ze sterk genoeg voor de overwinning. De Oostenrijkers zijn zeker geen hoogvliegers.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Lukaku speelt =)
0 Vind ik leuk's
Ik twijfel toch of Belgie over waarde heeft, dus zet toch maar niet in. (h)
Aangezien de belangen kan het ook wel eens erg close worden deze wedstrijd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.