Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK Kwalificatie 2012 wedstrijden

Aanstaand weekend start de WK Kwalificatie voor het EK 2010 in Oekraine en Polen. Er zijn in totaal 9 poules met in totaal 51 landen die strijden om 14 deelname plaatsen (Oekraine en Polen zijn al geplaatst). Alle groepswinnaars plaatsen zich direct, en de beste nummers 2 ook. De overige nummers 2 maken in 3 playoff wedstrijden (thuis & uit) uit wie er ook naar het EK mogen.
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-09-2010 14:58 Voetbal
in 1-09-2010 14:58 Voetbal
177 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ibrahimovic is zeker geen overgewaardeerde spits maar in Barcelona werd hij verkeerd gebruikt (alles draaide om Messi, Xavi en Iniesta) en in Zweden heeft hij gewoon te weinig kwaliteit om zich heen. In zijn eentje kan hij geen wedstrijden winnen. In zijn hoogtijdagen bij zowel Ajax, Juventus als Inter Milan was het elftal meer om hem heen gebouwd en dan heb je echt een topper in huis. Ben er ook van overtuigd dat hij bij AC Milan gaat slagen.

Ik vind Ibrahimovic zeker wel een goede spits hoor maar ik vind dat er echt wat mist. Bij Juventus was hij toch mislukt ? 2004/05 Juventus 35 16 Serie A
2005/06 Juventus 35 7 Serie A waarna hij vast weg wou omdat 7 doelpunten uit 35 wedstrijden wel erg dramatisch is. Verder bij Inter fantastisch gedaan en bij Ajax ook als hij die vorm altijd had vastgehouden dan had ik het echt een van de beste ooit gevonden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
306 wedstrijden, 149 goals. Gemiddeld 0.49 per wedstrijd.

Wanneer we alleen de echte topcompetities erbij pakken dan heeft hij 198 wedstrijden gespeeld en 98 goals gescoord. Ook een gemiddelde van 0.49 per wedstrijd. Bovendien, om hem te veroordelen op een matig seizoen bij Juventus gaat te ver, want dan zou hij het ook bij Inter slecht hebben moeten doen. En het tegendeel is waar.

Ik ken zet aanvallers in Italië die het met veel minder doen, Zlatan loopt vrijwel 1 op 2. Dat vind ik een heel redelijk moyenne.
0 Vind ik leuk's
[quote]306 wedstrijden, 149 goals. Gemiddeld 0.49 per wedstrijd.

Wanneer we alleen de echte topcompetities erbij pakken dan heeft hij 198 wedstrijden gespeeld en 98 goals gescoord. Ook een gemiddelde van 0.49 per wedstrijd. Bovendien, om hem te veroordelen op een matig seizoen bij Juventus gaat te ver, want dan zou hij het ook bij Inter slecht hebben moeten doen. En het tegendeel is waar. Ook is het echt zo dat de echte grote topspitsen er in de Eredivisie zo 30 scoorden en Ibrahimovic nog geeneens de helft daarvan.

Ik ken zet aanvallers in Italië die het met veel minder doen, Zlatan loopt vrijwel 1 op 2. Dat vind ik een heel redelijk moyenne.

Ibrahimovic is zeker een hele goede spits alleen vond het zelf wat overgewaardeerd toen vele zeiden dat het de beste spits ter wereld is. Als ik Ibrahimovic vergelijk met Villa dan heeft Villa een beter moyenne en bijna alleemaal gescoort in de Primera Division.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Vandaag vertrekken veel spelers bij hun clubs om zich te melden bij de nationale ploegen. Voor vrijdag & zaterdag staan er weer een hele reeks EK Kwalificatie wedstrijden voor de deur. Hieronder staan de wedstrijden die vrijdag & zaterdag gespeeld gaan worden.
- Welke wedstrijden kunnen we spelen?
- Welke wedstrijden moeten we overslaan?
- Wat zijn interessante wedstrijden waar zich verrassingen kunnen voordoen?
25 Maart 2011:
Luxemburg - Frankrijk
Hongarije - Oranje
Spanje - Tsjechië
Oostenrijk - België
Duitsland - Kazachstan
Servië - Noord-Ierland
Slovenië - Italië
Bulgarije - Zwitserland
26 Maart 2011:
Albanië - Wit-Rusland
Bosnië-H - Roemenië
Ierland - Macedonië
Andorra - Slowakije
Armenië - Rusland
Georgië - Kroatië
Israël - Letland
Malta - Griekenland
Wales - Engeland
Cyprus - IJsland
Noorwegen - Denemarken
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik heb een heel vreemd gevoel bij andorra - slowakije, andorra staat op 44 euro ong.
maar iets zegt me speel andorra(of laat ik me leiden door het bedrag)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
fun betje lijkt me dan zo :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
25 Maart 2011:
Luxemburg - Frankrijk 2
Hongarije - Oranje 2
Spanje - Tsjechië 1
Oostenrijk - België 3
Duitsland - Kazachstan 1
Servië - Noord-Ierland 1
Slovenië - Italië 3
Bulgarije - Zwitserland 2
26 Maart 2011:
Albanië - Wit-Rusland 2
Bosnië-H - Roemenië 3
Ierland - Macedonië ???
Andorra - Slowakije 2
Armenië - Rusland 2
Georgië - Kroatië 2
Israël - Letland 1
Malta - Griekenland 2
Wales - Engeland 2
Cyprus - IJsland ???
Noorwegen - Denemarken 3
0 Vind ik leuk's
Short-List
Austria - Belgium (speel ik niet)
Over 2.5, odds 2.00 @ Butgun
Montenegro - Uzbekistan
Correct Score: 1 - 0, 2 - 0
FT 1 - 0 (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel:
Oostenrijk - België [2] 2.85 @ Bwin
Hongarije(h+2) - Nederland [X] 4,25 @ Bwin
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maarHongarije(h+2) - Nederland [X:
4,25 @ Bwin

Wat bedoel je hier precies mee?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.