Wedden met Neteller
Ik heb wel transacties gemaakt met Neteller,echter ik wil eigenlijk ook een Neteller pas met deze pinpas kan gewoon geld uit de automaat gepint worden. Weet iemand hoe ik aan een Neteller pas kan komen ?
in 24-04-2009 11:20 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Die pas heeft geen connectie met je eigen bank? Dus je hebt gewoon een nieuw soort bank zeg maar, waar niemand iets van weet?
=
Iemand.?
Uw reactie in dit topic moet minimaal 20 tekens bevatten.
Uw reactie in dit topic moet minimaal 20 tekens bevatten.
=
timvvlaanderen:
Die pas heeft geen connectie met je eigen bank? Dus je hebt gewoon een nieuw soort bank zeg maar, waar niemand iets van weet?
Een Neteller-pas heeft geen connectie met een eigen bank. Neteller is een E-wallet een op zichzelf staande internetbank.
Toto Sigarenboer
wedden:
Een Neteller-pas heeft geen connectie met een eigen bank. Neteller is een E-wallet een op zichzelf staande internetbank.
timvvlaanderen:
Klopt en geeft geen info over hun klanten aan de belastingdienst.Dus je moet het zelf aangeven, of niet natuurlijk.