Wedden met Neteller
Ik heb wel transacties gemaakt met Neteller,echter ik wil eigenlijk ook een Neteller pas met deze pinpas kan gewoon geld uit de automaat gepint worden. Weet iemand hoe ik aan een Neteller pas kan komen ?
in 24-04-2009 11:20 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Het staat gelukkig in de meeste gevallen wel op de website aangegeven. En als je dan nog niet de informatie hebt gevonden die je wilt weten kan je het hier altijd in het forum of de chat vragen.
Toto Sigarenboer
Om mijn accaunt te verifiëren hebben nederlandse mensen een rijbewijs nodig. Helaas heb ik die nog niet gehaald! Wat nu?
[quote]Om mijn accaunt te verifiëren hebben nederlandse mensen een rijbewijs nodig. Helaas heb ik die nog niet gehaald! Wat nu?
Je kan je account ook gewoon verifiëren met een ander geldig legitimatiebewijs zoals paspoort etc. Of ze moeten dit reeds veranderd hebben bij neteller.
Je kan je account ook gewoon verifiëren met een ander geldig legitimatiebewijs zoals paspoort etc. Of ze moeten dit reeds veranderd hebben bij neteller.
Toto Sigarenboer
[quote]Om mijn accaunt te verifiëren hebben nederlandse mensen een rijbewijs nodig. Helaas heb ik die nog niet gehaald! Wat nu?
Ik heb mijn Neteller gewoon met een paspoort geverifieerd dus het lijkt me dat je nu ook gewoon met paspoort kan verifiëren. Of Neteller moet dat net zoals wedden zegt veranderd hebben.
Ik heb mijn Neteller gewoon met een paspoort geverifieerd dus het lijkt me dat je nu ook gewoon met paspoort kan verifiëren. Of Neteller moet dat net zoals wedden zegt veranderd hebben.
Unibet
Welke stappen heb jij gevolgd, ik speelde altijd alleen met TOTO, Bwin en Unibet, maar wil nu ook met bv. Stanjames, tipoco spelen etc. Wil hiervoor mijn neteller account (had ik al) gebruiken. Ik wil ook zo'n pas aanvragen.
Nu kan ik kiezen uit 3 stappen:
Complete 1 of the following options to verify your identity:
Option 1
a) Provide documents to verify my identity
b) Add a Net+ Prepaid MasterCard® to my account
c) Activate my Net+ Prepaid MasterCard®
Option 2
b) Provide my bank details
c) Verify my bank details
Option 3
b) Complete a call with a NETELLER agent
Welke optie zal ik pakken dan ?
Complete 1 of the following options to verify your identity:
Option 1
b) Add a Net+ Prepaid MasterCard® to my account
c) Activate my Net+ Prepaid MasterCard®
Option 2
b) Provide my bank details
c) Verify my bank details
Option 3
b) Complete a call with a NETELLER agent
Welke optie zal ik pakken dan ?
rwba:
Welke stappen heb jij gevolgd, ik speelde altijd alleen met TOTO, Bwin en Unibet, maar wil nu ook met bv. Stanjames, tipoco spelen etc. Wil hiervoor mijn neteller account (had ik al) gebruiken. Ik wil ook zo'n pas aanvragen.
Aantal jaren geleden heb ik ook een neteller account geopend en kan mij herinneren dat ik meerdere stappen moest ondernemen. Als jij zo'n pinpas wilt moet stap 1 zeker voldaan worden daarna worden de te nemen stappen wel bij jou neteller account aangegeven.
Toto Sigarenboer
fc-wydad:
Natuurlijk ben je altid belasting verschuldigd. Op deze 50k moet je de 29% gewoon afdragen. Ook als je het via Nettellers doet. Het probleem voor de belastingsdienst is dat het moeilijk is te traceren. Het kan zijn dat zij er nooit achter komen en dan hoef je idd geen belasting te betalen. Het kan zijn dat ze er na een paar jaar achter komen en dat de 50k al op is. Dan nog zal er 29% en een boete worden geheven. Deze boete kan heel hoog zijn.
Let er dus wel op dat de belastingdienst een vordering op je heeft! Het is een vorm van belastingontduiking dus de boetes kunnen er hoog zijn.
Natuurlijk ben je altid belasting verschuldigd. Op deze 50k moet je de 29% gewoon afdragen. Ook als je het via Nettellers doet. Het probleem voor de belastingsdienst is dat het moeilijk is te traceren. Het kan zijn dat zij er nooit achter komen en dan hoef je idd geen belasting te betalen. Het kan zijn dat ze er na een paar jaar achter komen en dat de 50k al op is. Dan nog zal er 29% en een boete worden geheven. Deze boete kan heel hoog zijn.
Let er dus wel op dat de belastingdienst een vordering op je heeft! Het is een vorm van belastingontduiking dus de boetes kunnen er hoog zijn.
Heb jij ooit belasting betaald over je winst die je hebt gemaakt op online gokken??
Nee, maar ik heb ook nooit meer dan 454 gewonnen.
En ik gok de laatste tijd ook bijna niet meer, dus heb er eigenlijk geen ervaring mee, weet alleen hoe het in elkaar steekt.
En ik gok de laatste tijd ook bijna niet meer, dus heb er eigenlijk geen ervaring mee, weet alleen hoe het in elkaar steekt.
raremax:
Natuurlijk ben je altid belasting verschuldigd. Op deze 50k moet je de 29% gewoon afdragen. Ook als je het via Nettellers doet. Het probleem voor de belastingsdienst is dat het moeilijk is te traceren. Het kan zijn dat zij er nooit achter komen en dan hoef je idd geen belasting te betalen. Het kan zijn dat ze er na een paar jaar achter komen en dat de 50k al op is. Dan nog zal er 29% en een boete worden geheven. Deze boete kan heel hoog zijn. Let er dus wel op dat de belastingdienst een vordering op je heeft! Het is een vorm van belastingontduiking dus de boetes kunnen er hoog zijn.
Natuurlijk ben je altid belasting verschuldigd. Op deze 50k moet je de 29% gewoon afdragen. Ook als je het via Nettellers doet. Het probleem voor de belastingsdienst is dat het moeilijk is te traceren. Het kan zijn dat zij er nooit achter komen en dan hoef je idd geen belasting te betalen. Het kan zijn dat ze er na een paar jaar achter komen en dat de 50k al op is. Dan nog zal er 29% en een boete worden geheven. Deze boete kan heel hoog zijn. Let er dus wel op dat de belastingdienst een vordering op je heeft! Het is een vorm van belastingontduiking dus de boetes kunnen er hoog zijn.
Het klopt inderdaad dat je bij winsten van boven de 454 euro (met één weddenschap) eerst kansspelbelasting moet betalen (29%). Wat overblijft ziet de belastingdienst als inkomen uit overige werkzaamheden en valt dan volgens mij in box 3. De belasting die je hierover nog moet betalen ligt aan ieders persoonlijke situatie en is dus niet voor iedereen gelijk. Ligt je winst per weddenschap onder de 454 euro dan hoef je hier geen kansspel belasting over te betalen, echter wel inkomstenbelasting.
Iedereen heeft het recht om zelf een keuze te maken over het afdragen van belasting etc. Hou er altijd rekening mee dat je gepakt kan worden, echter is de kans momenteel wel heel erg klein.
Hakuna Matatttta.