Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Neteller

Ik heb wel transacties gemaakt met Neteller,echter ik wil eigenlijk ook een Neteller pas met deze pinpas kan gewoon geld uit de automaat gepint worden. Weet iemand hoe ik aan een Neteller pas kan komen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 24-04-2009 11:20 Storten, inzetten en uitbetalen
in 24-04-2009 11:20 Storten, inzetten en uitbetalen
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maar als ik het gewoon doe via bank moet ik sowieso belasting betalen?
0 Vind ik leuk's
lijkt mij wel.. ik heb x 800 overgeschreven die ik had gewonnen.. denk dat ik daar nog wel iets van te horen krijg.. nu doe ik alleen nog maar 450 per x, want je betaalt belasting bij 454+
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Kan iemand verdere informatie verschaffen over neteller en kansspelbelasting? Ik heb inmiddels een account maar kan iemand nog even duidelijk aangeven hoe je het voor elkaar krijgt dat je die pasje naar huis gestuurd krijgt.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Kan iemand verdere informatie verschaffen over neteller en kansspelbelasting? Ik heb inmiddels een account maar kan iemand nog even duidelijk aangeven hoe je het voor elkaar krijgt dat je die pasje naar huis gestuurd krijgt.

Om een Neteller pinpas te ontvangen moet je eerst een account aanmaken. Daarna moet je deze account verifiëren door kopie ID en bankafschrift te sturen. Daarna zal er door Neteller een klein bedrag op je bankrekening gestort worden waarna je het gestorte bedrag in moet vullen in het daarvoor aangegeven vakje. Hierna kun je de stappen volgen die ervoor nodig zijn om je Neteller pinpas in huis te krijgen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Gebruik zelf Neteller al vele jaren en uiteraard ook deze pas. Het is geheel aan jezelf of je deze inkomsten opgeeft bij de belasting. Er is veel onduidelijk over het feit of het te traceren is door de belastingdienst of dergelijks. Zelf heb ik nooit iets opgegeven en gebruik hem zoals gezegd al enkele jaren. En tevens grote bedragen. Volgens mij is het redelijk safe om op deze manier de belasting te ontduiken, op kassa bonnen staat enkel de laatste paar cijfers van je kaart. Maargoed, met zekerheid kan ik het niet zeggen. Het is iig slimmer om het op deze manier in handen te krijgen/uit te geven, dan alles op je bank te laten storten. Dan heb je veel sneller problemen ;-) De pas is van Mastercard en je kan idd overal ter wereld payen met deze pas waar Mastercard wordt geaccepteerd. Pinnen in winkels is gratis, alleen cash uit de muur kost 3 euro per keer en je kan maximaal 750 per dag opnemen. Ook online kan je gebruik maken van de pas.

beide bedankt!
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
quote] Om een Neteller pinpas te ontvangen moet je eerst een account aanmaken. Daarna moet je deze account verifiëren door kopie ID en bankafschrift te sturen. Daarna zal er door Neteller een klein bedrag op je bankrekening gestort worden waarna je het gestorte bedrag in moet vullen in het daarvoor aangegeven vakje. Hierna kun je de stappen volgen die ervoor nodig zijn om je Neteller pinpas in huis te krijgen.

wedden, hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je het pasje had?
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote] wedden, hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je het pasje had?

Ik had de pinpas ongeveer na twee weken in huis. Het is al aantal jaren geleden dus weet niet exact hoeveel dagen het precies duurde maar het ligt zeker bij twee weken in de buurt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik snap eigenlijk niet wat die 'pinpas' is .
iemand een concreet voorbeeld wat je ermee moet doen? hoe het eruit ziet?
bedankt
0 Vind ik leuk's
[quote]ik snap eigenlijk niet wat die 'pinpas' is .
iemand een concreet voorbeeld wat je ermee moet doen? hoe het eruit ziet?
bedankt
Op de website van Neteller kan je de foto zien van de pinpas en verder kan je er ook informatie over de pas lezen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote][quote]ik snap eigenlijk niet wat die 'pinpas' is . iemand een concreet voorbeeld wat je ermee moet doen? hoe het eruit ziet? bedankt[/quote] Op http://public.neteller.com/content/en_NL/cards_index.htm kan je de foto zien van de pinpas en verder kan je er ook informatie over de pas lezen.[/quote] ok , bedankt. is al een pak duidelijker nu ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.