Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Neteller

Ik heb wel transacties gemaakt met Neteller,echter ik wil eigenlijk ook een Neteller pas met deze pinpas kan gewoon geld uit de automaat gepint worden. Weet iemand hoe ik aan een Neteller pas kan komen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 24-04-2009 11:20 Storten, inzetten en uitbetalen
in 24-04-2009 11:20 Storten, inzetten en uitbetalen
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou zeggen: kijk even op de website van Neteller voor meer informatie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb onderhand al een Neteller account aangemaakt en een scan van mn paspoort en bankrekening online verstuurd. Nu moet ik alleen nog ter verificatie een medewerker aan detelefoon spreken daarna zal mijn Neteller pinpas opgestuurd worden. Het voordeel van Neteller is dat je overal op de wereld bij elke pinautomaat kan pinnen. Ook als je direct geld van een bookmaker site naar je Neteller stort kun je het direct uit de muur pinnen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja klopt Wedden, heb ik ook al gedaan. Werkt prima!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Jah Neteller is ook een van de meest populaire diensten als het om betalingen bij bookmaker sites gaat.
Netzoals Ideal, Moneybookers, en Creditcard.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op het moment heb ik nog geen Neteller pinpas ontvangen. Ik had het verkeerde telefoonnummer opgegeven waardoor een medewerker mijn niet kon bellen om mijn gegevens van Neteller te verifieren.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd om alsnog weer te bellen dus ben benieuwd of dat een beetje snel gaat.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heb mijn Neteller pas aangevraagd ik wacht nu alleen nog op een telefoontje van Neteller om mijn account actief te maken. Neteller is toch wel zo'n beetje het meest gebruikte betalingmiddel om te storten en cashen bij betting sites :p
0 Vind ik leuk's
Unibet
Wel 3 euro ofzo he elke keer dat je pint...

Bij dirk kan je met CC betalen. Lekker gratis boodschappen doen met je wedwinst :p
0 Vind ik leuk's
[quote]Wel 3 euro ofzo he elke keer dat je pint...

Bij dirk kan je met CC betalen. Lekker gratis boodschappen doen met je wedwinst :p

Daar heb je gelijk in ik ga ook alleen maar pinnen met Neteller als ik veel geld erop heb staan anders is het mij ook te duur :)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik heb mijn Neteller pinpas nu eindelijk aangevraagd. Voordeel van Neteller is dat bijna iedere bookmaker wel Neteller ondersteunt. Ik ben door alle drie de verificatie stappen heen en het is nu dus wachten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Neteller is ideaal om je betalingen van het internet uit de muur te trekken. Ik heb er zelf ook een pas van. Je betaald hoge transactiekosten maar je betaald ook geen belasting (inkomstenbelasting) over je gewonnen geld.

Prima dus!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.