Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verschil tussen Moneybookers en Neteller

Welke site is het beste om geld op over te schrijven? Ik heb hier al Moneybookers en Neteller gelezen, maar wat is nu juist het verschil/voordeligste tussen beide?

Schrijven jullie telkens het geld over op deze centrale account vooraleer te spelen, of laten jullie een bepaald bedrag op de bookmakers-sites staan en transferen jullie enkel de winsten?

Sorry voor deze lastige vragen, maar zou graag goed geinformeerd zijn vooraleer ik eraan begin

Vriendelijk bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kort vraagje: is hier iemand die de creditcard van NET+/Moneybookers gebruikt in dagelijkse omstandigheden, boodschappen doen, kleding kopen. Zo ja, werkt het overal en is het een goed alternatief voor de PIN?
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Ik heb nog wel een vraag over moneybookers en Unibet.
Wanneer ik geld wil overzetten van mijn unibet account naar mijn moneybookers account, moet ik eerst dan documenten sturen of hoeft dat alleen wanneer je het van je unibet account direct naar je bank over wil laten zetten?
0 Vind ik leuk's
kinetic:
Ik heb nog wel een vraag over moneybookers en Unibet.
Wanneer ik geld wil overzetten van mijn unibet account naar mijn moneybookers account, moet ik eerst dan documenten sturen of hoeft dat alleen wanneer je het van je unibet account direct naar je bank over wil laten zetten?

Hangt er van af, denk ik. Ik heb bij het aanmaken van mijn unibet account mijn identiteitskaart onmiddellijk opgestuurd voor verificatie en daarna ben ik beginnen wedden. Volgens mij hangt het vooral af van de grootte van het bedrag dat je wil overschrijven of unibet je nog om meer documenten vraagt. Als ik geld overschrijf naar MB is het meestal €250, en daarvoor hoef ik geen verdere verificatiedocumenten op te sturen, dat zetten ze gewoon over. Voor grotere bedragen zouden ze misschien wel een grondigere checkup doen.
0 Vind ik leuk's
Oke bedankt, maar misschien hoeven ze bij jou ook geen verdere documenten te zien omdat je er wat hebt opgestuurd.
Bij mij gaat het ook niet om grote bedragen, dus ik zal het binnenkort wel zien.
0 Vind ik leuk's
Om succesvol geld van Betfair naar mijn Neteller-account te storten, blijkt dat ik eerst een succesvolle deposit van Neteller naar Betfair gedaan moet hebben. Maar elke withdrawal van Neteller kost EUR 7.50 (bijv. Neteller -> bankrekening)...kost de transfer van Neteller naar Betfair dan ook EUR 7.50?
Wanneer deze transactie succesvol is verlopen kan ik in het vervolg gewoon geld van Betfair naar mijn Neteller-account storten. :)
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Om succesvol geld van Betfair naar mijn Neteller-account te storten, blijkt dat ik eerst een succesvolle deposit van Neteller naar Betfair gedaan moet hebben. Maar elke withdrawal van Neteller kost EUR 7.50 (bijv. Neteller -> bankrekening)...kost de transfer van Neteller naar Betfair dan ook EUR 7.50?
Wanneer deze transactie succesvol is verlopen kan ik in het vervolg gewoon geld van Betfair naar mijn Neteller-account storten. :)

laatste keer hier was neteller nog steeds gratis, en ja je moet eerst van daaruit storten eer je langs daar weer kan afhalen
0 Vind ik leuk's
Oke, dan moet ik het maar gewoon proberen ;p
0 Vind ik leuk's
hoi deze week heb ik samen met me schoonbroertje 1600 euro gewonnen op unibet
nu wou ik dit op mijn bankrekening laten storten en 29 procent kanspelbelasting betalen
maar nu heb ik begrepen dat ik ook een neteller account kan aanmaken met een creditcard.
dus is het dan mogelijk om de 1600 euro op mijn neteller account te storten en met de cc alles er af te pinnen ?
kan hier de belastingdienst niet achterkomen dat ik nog nare sancties krijg ?
0 Vind ik leuk's
d4nny27:

maar nu heb ik begrepen dat ik ook een neteller account kan aanmaken met een creditcard.
dus is het dan mogelijk om de 1600 euro op mijn neteller account te storten en met de cc alles er af te pinnen ?

Gewonnen geld uitbetalen naar een neteller rekening is alleen mogelijk als jij een storting hebt gemaakt bij Unibet met Neteller.
Hier is meer info te vinden over kansspelbelasting https://www.voetbalwedden.net/topic/kansspelbelasting-veschuldigd-na-gewonnen-weddenschap-2036/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Even een vraag, dat moneybookers is dat nou ook veiliger wat betreft het overmaken naar je bank?
Dus stel je speelt bij Unibet en je wint daar een bedrag van €600,- ( Fictief ) en je wilt dit laten uitbetalen naar je bank en dat doe je gewoon via bank transfer vanuit Unibet naar je bank, dus gewoon rechtstreeks. Is dit geen probleem wat betreft eventuele belastingen? Of kan je dan beter eerst naar moneybookers overmaken en vanuit moneybookers naar je eigen bank omdat dan de afzender anders is ? Iemand die mij dit kan uitleggen ?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.