Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verschil tussen Moneybookers en Neteller

Welke site is het beste om geld op over te schrijven? Ik heb hier al Moneybookers en Neteller gelezen, maar wat is nu juist het verschil/voordeligste tussen beide?

Schrijven jullie telkens het geld over op deze centrale account vooraleer te spelen, of laten jullie een bepaald bedrag op de bookmakers-sites staan en transferen jullie enkel de winsten?

Sorry voor deze lastige vragen, maar zou graag goed geinformeerd zijn vooraleer ik eraan begin

Vriendelijk bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
gs320:
Als ik het zo snel even lees veranderd er verder niks, alleen de naam. Moneybookers.com zal waarschijnlijk doorgelinkt worden naar skrill.com

ok bedankt (Y)
had nl. weinig zin om mn geld op te nemen en dan weer terug te storten :P
0 Vind ik leuk's
ik raad niemand aan om paypal te gebruiken, zodra je 800€ hebt uitbetaald gekregen binnen een jaar, blokkeren ze je rekening!!!
nu heb ik een pp account met 210 euro op waarmee ik nix mee ben omdat ik het niet kan sturen naar mijn bank
ik ga moneybookers gebruiken
0 Vind ik leuk's
wedden is altijd 50/50
Moneybookers lijkt goedkoper, want ze rekenen €1.80 per transactie maar je kan elke dag maar €250 pinnen
en als je dus €1500 wilt hebben moet je dat in 6x (6 x 250.-) doen a €1.80 x 6 keer opnemen =€10.80
En neteller kom je dan op €700 max per dag a €4.- per keer pinkosten = €1400 uitbetalen kost dan 2 x 4=€8.-
Let wel dat als je neteller neemt je hem in euro`s pakt en niet in $$$ dollar`s,
anders betaal je jezelf scheel aan transactie/wisselkoers kosten!!!
Neteller deed vroeger de opnames eerst vanuit $$$ dollar`s naar Canadese dollar`s en van daar uit naar €€€ euro`s.
Gr. Raymann... ;-)
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
Dexter speaking :p
0 Vind ik leuk's
He jongens,
Vraagje, Ik heb vorige jaar neteller aangemaakt, ik was toen nog geen 18! vervolgens heb ik toen ik 18 was opnieuw een account aangemaakt. Beide zijn nu geblokkeerd. Het heropenen van zo'n rekening is lastig, van mijn broer mag ik neteller op zijn naam, ook kan ik dan een neteller pas aanvragen, kan dit of is dit niet mogelijk?
alvast bedankt!
Pier
0 Vind ik leuk's
piervdwal18:
He jongens,
Vraagje, Ik heb vorige jaar neteller aangemaakt, ik was toen nog geen 18! vervolgens heb ik toen ik 18 was opnieuw een account aangemaakt. Beide zijn nu geblokkeerd. Het heropenen van zo'n rekening is lastig, van mijn broer mag ik neteller op zijn naam, ook kan ik dan een neteller pas aanvragen, kan dit of is dit niet mogelijk?
alvast bedankt!
Pier

Het lijkt mij dat dit gewoon mogelijk is omdat jou broer een ander persoon is met andere gegevens. Ik zou jou broer een account aan laten maken en als dit gelukt is kunnen de volgende stappen ondernomen worden om zo uiteindelijk de geliefde pinpas te kunnen ontvangen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik gebruik nu voor het eerst moneybookers:
kost het nou geld om te storten (via ideal) op moneybookers
daarna dat geld vanuit moneybookers te storten op een bookmaker
en later eventueel uitbetalen via moneybookers ???
0 Vind ik leuk's
it giet on
held:
ik gebruik nu voor het eerst moneybookers:
kost het nou geld om te storten (via ideal) op moneybookers
daarna dat geld vanuit moneybookers te storten op een bookmaker
en later eventueel uitbetalen via moneybookers ???

Ik las op dit forum dat Moneybookers het niet toestaat dat geld dat via iDeal gestort is, gebruikt wordt om door te boeken naar poker- of gokwebsites. Ik heb afgelopen week via een bankoverschrijving geld overgemaakt naar MB. Dit duurde 3 werkdagen. Ik hoop dat ik dit geld wel direct kan doorboeken naar de bookmakersites, maar wil daar dit weekend even voor gaan zitten. Ik ben een Newbie, dus van uitbetalen weet ik (nog) niets ;-)
0 Vind ik leuk's
kost het eigenlijk nog geld om tussen moneybookers en bv unibet heen en weer te sturen?
0 Vind ik leuk's
it giet on
held:
kost het eigenlijk nog geld om tussen moneybookers en bv unibet heen en weer te sturen?

Bij de meeste bookmakers, waaronder Unibet, is dat gratis. Bij Interwetten betaal je volgens mij 2% commissie.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.