Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verschil tussen Moneybookers en Neteller

Welke site is het beste om geld op over te schrijven? Ik heb hier al Moneybookers en Neteller gelezen, maar wat is nu juist het verschil/voordeligste tussen beide?

Schrijven jullie telkens het geld over op deze centrale account vooraleer te spelen, of laten jullie een bepaald bedrag op de bookmakers-sites staan en transferen jullie enkel de winsten?

Sorry voor deze lastige vragen, maar zou graag goed geinformeerd zijn vooraleer ik eraan begin

Vriendelijk bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
remco-afca:
Even een vraag, dat moneybookers is dat nou ook veiliger wat betreft het overmaken naar je bank?
Dus stel je speelt bij Unibet en je wint daar een bedrag van €600,- ( Fictief ) en je wilt dit laten uitbetalen naar je bank en dat doe je gewoon via bank transfer vanuit Unibet naar je bank, dus gewoon rechtstreeks. Is dit geen probleem wat betreft eventuele belastingen? Of kan je dan beter eerst naar moneybookers overmaken en vanuit moneybookers naar je eigen bank omdat dan de afzender anders is ? Iemand die mij dit kan uitleggen ?

Officieel moet over een winst van €600,- kansspelbelasting betaald worden (vanaf 454 euro) of dat nou via Moneybookers naar bank of direct van unibet naar bank is. De kansspelbelasting bedraagt het verschil tussen de gewonnen prijs en het bedrag dat is ingezet.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
remco-afca:
Even een vraag, dat moneybookers is dat nou ook veiliger wat betreft het overmaken naar je bank?
Dus stel je speelt bij Unibet en je wint daar een bedrag van €600,- ( Fictief ) en je wilt dit laten uitbetalen naar je bank en dat doe je gewoon via bank transfer vanuit Unibet naar je bank, dus gewoon rechtstreeks. Is dit geen probleem wat betreft eventuele belastingen? Of kan je dan beter eerst naar moneybookers overmaken en vanuit moneybookers naar je eigen bank omdat dan de afzender anders is ? Iemand die mij dit kan uitleggen ?

Officieel moet over een winst van €600,- kansspelbelasting betaald worden of dat nou via Moneybookers naar bank of direct van unibet naar bank is. De kansspelbelasting bedraagt het verschil tussen de gewonnen prijs en het bedrag dat is ingezet.

Niet waar, dit geldt alleen voor toto.
Voor alle andere bookmakers moet je over elke gewonnen euro officieel belasting betalen omdat het buitenlandse bedrijven zijn.
0 Vind ik leuk's
jurian95:

Voor alle andere bookmakers moet je over elke gewonnen euro officieel belasting betalen omdat het buitenlandse bedrijven zijn.

Hij noemde als voorbeeld Unibet en is momenteel volgens de wet een buitenlans kansspel aanbieder.
rijksoverheid.nl/onderwerpen/kansspelen/vraag-en-antwoord/betaal-ik-kansspelbelasting-als-ik-een-prijs-win.html

Heeft u meegedaan aan een buitenlands kansspel via het internet? Dan betaalt u belasting over het verschil tussen de gewonnen prijzen en het bedrag dat u heeft ingezet. Daarvoor moet u zelf aangifte kansspelbelasting doen en de belasting betalen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
jurian95:

Hij noemde als voorbeeld Unibet en is momenteel volgens de wet een buitenlans kansspel aanbieder.

Heeft u meegedaan aan een buitenlands kansspel via het internet? Dan betaalt u belasting over het verschil tussen de gewonnen prijzen en het bedrag dat u heeft ingezet. Daarvoor moet u zelf aangifte kansspelbelasting doen en de belasting betalen.
(y) idd!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.