Verschil tussen Moneybookers en Neteller
Welke site is het beste om geld op over te schrijven? Ik heb hier al Moneybookers en Neteller gelezen, maar wat is nu juist het verschil/voordeligste tussen beide?
Schrijven jullie telkens het geld over op deze centrale account vooraleer te spelen, of laten jullie een bepaald bedrag op de bookmakers-sites staan en transferen jullie enkel de winsten?
Sorry voor deze lastige vragen, maar zou graag goed geinformeerd zijn vooraleer ik eraan begin
Vriendelijk bedankt
Schrijven jullie telkens het geld over op deze centrale account vooraleer te spelen, of laten jullie een bepaald bedrag op de bookmakers-sites staan en transferen jullie enkel de winsten?
Sorry voor deze lastige vragen, maar zou graag goed geinformeerd zijn vooraleer ik eraan begin
Vriendelijk bedankt
in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
leonardo1965:
Ben ik even aan het koken se.Vraag aan Bwin om een betaling te doen naar mijn nieuwe moneybooker en nu blijkt dat het niet kan!Omdat ik nog nooit via die rekening geld naar hun gestuurd heb.
Vind dit zwaar overdreven omdat je ten eerste uw wachtwoord moet ingeven en dan nog eens mijn moeders naam als extra veiligheid.Dan denk ik toch dat die moneybooker gekoppeld is aan mijn unieke emailadres.Dus wat kan voor Bwin het probleem zijn?Ten andere als ik mijn geld stort is dat via mijn bankkaart en die mogelijkheid bieden ze mij niet aan of ik moet het via bankgiro doen.
Bij andere goksite nog geen probleem mee gehad,die storten gewoon naar moneybooker.Bwin dus blijkbaar niet.
Ben ik even aan het koken se.Vraag aan Bwin om een betaling te doen naar mijn nieuwe moneybooker en nu blijkt dat het niet kan!Omdat ik nog nooit via die rekening geld naar hun gestuurd heb.
Vind dit zwaar overdreven omdat je ten eerste uw wachtwoord moet ingeven en dan nog eens mijn moeders naam als extra veiligheid.Dan denk ik toch dat die moneybooker gekoppeld is aan mijn unieke emailadres.Dus wat kan voor Bwin het probleem zijn?Ten andere als ik mijn geld stort is dat via mijn bankkaart en die mogelijkheid bieden ze mij niet aan of ik moet het via bankgiro doen.
Bij andere goksite nog geen probleem mee gehad,die storten gewoon naar moneybooker.Bwin dus blijkbaar niet.
De grotere goksites lijken dit tegenwoordig te doen. Op pokerstars had ik dit probleem ook wou ik naar mijn neteller cashen kon dat in 1x niet omdat ik geen storting met neteller naar Pokerstas had gemaakt. Een tijd terug had ik hier bij geen enkele goksite last van het lijkt allemaal wat overdreven te worden met bepaalde regeltjes.
Toto Sigarenboer
Heb een beleefde maar toch enigszins strenge email gestuurd en blijkbaar is het nu toch in orde.Liet het vroeger anders uitbetalen en ze vinden het raar als je plots veranderd van uitbetaling.Er moet controle zijn,maar vind dit er toch een beetje over.Als je stort moet je niets bewijzen en nemen ze het maar graag in ontvangst.Dan moet het met uitbetalen ook zo zijn.De manier van hoe jij uw geld wil is uiteindelijk uw zaak vind ik.
Klopt dat vind ik ook als er teveel strenge regeltjes aan worden verbonden zullen mensen overstappen op een andere aanbieder waar het wel nog op ouderwetse manier kan.
Toto Sigarenboer
Als ik geld opneem van Moneybookers naar mijn bank kost dit geld.
Maar wanneer ik dit doe via bijv. Bwin kost dit niks.
Is dit niet heel raar?
Is dit niet heel raar?
gs320:
Is dit niet heel raar?
Is dit niet heel raar?
Nee, moneybookers moet ook ergens zijn/haar geld mee verdienen. Dat doen ze waarschijnlijk alleen door transactiekosten per transactie te berekenen en waarschijnlijk hun complete banksaldo weer 'uit te lenen' om hier vervolgens rente over te ontvangen. Bwin verdiend geld met weddenschappen, moneybookers met geld transacties.
Voor niets gaat de zon op ;-)
Hakuna Matatttta.
Ja maar het kost mij niks als ik het via Bwin doe.
Moneybookers gaat in de toekomst ook verder als Skrill zie ook de website van Moneybookers.
Toto Sigarenboer
hallo
ik heb een bedrag overgeboekt via unibbet naar mijn bank via bankoverschrijving.
alles was goed, maar ik heb geen bevestiging gehad?
en toen ik ging overboeken was me unibet rekening meteen 0,00
is er een foutje?
ik heb een bedrag overgeboekt via unibbet naar mijn bank via bankoverschrijving.
alles was goed, maar ik heb geen bevestiging gehad?
en toen ik ging overboeken was me unibet rekening meteen 0,00
is er een foutje?
wedden:
Moneybookers gaat in de toekomst ook verder als Skrill zie ook
Moneybookers gaat in de toekomst ook verder als Skrill zie ook
veranderd er veel hieraan of blijft mb gewoon bestaan? Sorry mn engels is echt brak :-$
Als ik het zo snel even lees veranderd er verder niks, alleen de naam. Moneybookers.com zal waarschijnlijk doorgelinkt worden naar skrill.com