Bwin uitbetalings mogelijkheden
Beste allemaal,
Ik zou me eerst even voor stellen.
Mijn naam is Luuk en ben 19 jaar.
Woonend in Doesburg(gelderland) en m'n hobbys zijn sporten en feesten.
Nu mijn vraag:
Ik wil graag een account aanmaken op Bwin en her wat centen op storten om voor het eerst online mee te spelen aan voetbalweddenschappen.
Dit omdat bwin in vergelijking met toto een hogere quotering heeft.
Ik heb de site doorgespit en het lijkt geen probleem om een account aan te maken en wat geld met Ideal te storten. Nu vraag ik me wel af waar het (winst)geld dat je gewonnen hebt op gestord wordt. Kan je dit direct op je bankreking laten storten of moet ik via een credit card(wat ik lees op de bwinsite)
Zelf lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit alleen op je credit card rekening gestord kan worden omdat de betaling ook via ideal en andere betalingsmethodes kan worden voldaan.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat de uitbetalingsmethodes zijn.
Groetend,
Luuk
Ik zou me eerst even voor stellen.
Mijn naam is Luuk en ben 19 jaar.
Woonend in Doesburg(gelderland) en m'n hobbys zijn sporten en feesten.
Nu mijn vraag:
Ik wil graag een account aanmaken op Bwin en her wat centen op storten om voor het eerst online mee te spelen aan voetbalweddenschappen.
Dit omdat bwin in vergelijking met toto een hogere quotering heeft.
Ik heb de site doorgespit en het lijkt geen probleem om een account aan te maken en wat geld met Ideal te storten. Nu vraag ik me wel af waar het (winst)geld dat je gewonnen hebt op gestord wordt. Kan je dit direct op je bankreking laten storten of moet ik via een credit card(wat ik lees op de bwinsite)
Zelf lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit alleen op je credit card rekening gestord kan worden omdat de betaling ook via ideal en andere betalingsmethodes kan worden voldaan.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat de uitbetalingsmethodes zijn.
Groetend,
Luuk
in 23-04-2009 08:53 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Heel netjes biwi! Ga zo door...mag ik wel ff weten hoe je eraan kwam dus welke wedstrijden je hebt ingezet? Ik denk net als kwaak dat bwin toch even een paar gegevens wil hebben, want 10.500 euro winnen is niet niks!
Gefeliciteerd..
Gefeliciteerd..
heb wat wedstrijden van de 3de klasse a in belgie gezet en puur geluk gewonnen ,maar zeer mooi meegenomen natuurlijk !
[quote]heb wat wedstrijden van de 3de klasse a in belgie gezet en puur geluk gewonnen ,maar zeer mooi meegenomen natuurlijk !
En hoeveel had je ingezet?
En hoeveel had je ingezet?
Hakuna Matatttta.
had eerst fout ingezet maar 1 € en daarna 17.5 € dus met die 1 € heb ik 566 € gewonen en met de 17.5 € heb ik 9915 € gewonen . zoiets kun je niet voorspellen dit is gewoon dom geluk . bwin heeft al wel een mail gestuurd dat mijn geuploade gegevens oke zijn maar ben nog steeds geblokkeerd . VREEMD !!!
[quote]had eerst fout ingezet maar 1 € en daarna 17.5 € dus met die 1 € heb ik 566 € gewonen en met de 17.5 € heb ik 9915 € gewonen . zoiets kun je niet voorspellen dit is gewoon dom geluk . bwin heeft al wel een mail gestuurd dat mijn geuploade gegevens oke zijn maar ben nog steeds geblokkeerd . VREEMD !!!
Enrom leuk 9915 euro winnen :) Ben je nog steeds geblokkeerd Biwi of kun je inmiddels al wel wat met je Bwin account ? Ben erg benieuwd.
Enrom leuk 9915 euro winnen :) Ben je nog steeds geblokkeerd Biwi of kun je inmiddels al wel wat met je Bwin account ? Ben erg benieuwd.
Toto Sigarenboer
[[Oud-topic-omhoog-schop-actie]]
Ik heb gister 150 euro laten uitbetalen via bwin. Zal wel effe duren met ID e.d. Dat komt vast goed. Ik heb toch nog een paar noob-vragen:
Vraag 1: hoe vaak kun je laten uitbetalen op bwin? Zo vaak als je wil, of 1x per maand oid?
Vraag 2: zitten er kosten verbonden aan bankgiro? Bwin zegt dat mijn bank (ING) wat zou kunnen rekenen, maar hoeveel is dat dan?
Vraag 3: welke uitbetalingsmethode raden jullie aan? Bankgiro, VISA, of iets anders?
Wederom bedankt! (y)
Ik heb gister 150 euro laten uitbetalen via bwin. Zal wel effe duren met ID e.d. Dat komt vast goed. Ik heb toch nog een paar noob-vragen:
Vraag 1: hoe vaak kun je laten uitbetalen op bwin? Zo vaak als je wil, of 1x per maand oid?
Vraag 2: zitten er kosten verbonden aan bankgiro? Bwin zegt dat mijn bank (ING) wat zou kunnen rekenen, maar hoeveel is dat dan?
Vraag 3: welke uitbetalingsmethode raden jullie aan? Bankgiro, VISA, of iets anders?
Wederom bedankt! (y)
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Wederom bedankt! (y)
Wederom bedankt! (y)
Ik heb zelf bij bwin wel meermaals wat laten uitbetalen. Ik deed het tops niet vaker dan 1x per maand dus weet niet of dit vaker zou kunnen.
Wat ik wel weet is dat er bij mij via ING geen kosten werden gerekend. Ze storten het geld gewoon op de rekening waar je ook je storting mee gedaan hebt. Werkt prima.
Aangezien ING prima werkte zou ik zeggen gewoon een kostenloze bankgiro kiezen. Duurt enkele dagen (klein weekje) en je zal per mail bericht krijgen zodra het goedgekeurt is/overgemaakt is.
Hoop dat ik hiermee je vragen zo goed mogelijk beantwoord heb.
Bedankt voor het antwoord, Nividoko.
Ik wil enkel weten of ik vaker per maand/week kan laten uitbetalen. Ik wil het klein houden, en elke 50 euro winst overboeken, zodat het 'veilig' staat.
Ik wil enkel weten of ik vaker per maand/week kan laten uitbetalen. Ik wil het klein houden, en elke 50 euro winst overboeken, zodat het 'veilig' staat.
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"