Bwin uitbetalings mogelijkheden
Beste allemaal,
Ik zou me eerst even voor stellen.
Mijn naam is Luuk en ben 19 jaar.
Woonend in Doesburg(gelderland) en m'n hobbys zijn sporten en feesten.
Nu mijn vraag:
Ik wil graag een account aanmaken op Bwin en her wat centen op storten om voor het eerst online mee te spelen aan voetbalweddenschappen.
Dit omdat bwin in vergelijking met toto een hogere quotering heeft.
Ik heb de site doorgespit en het lijkt geen probleem om een account aan te maken en wat geld met Ideal te storten. Nu vraag ik me wel af waar het (winst)geld dat je gewonnen hebt op gestord wordt. Kan je dit direct op je bankreking laten storten of moet ik via een credit card(wat ik lees op de bwinsite)
Zelf lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit alleen op je credit card rekening gestord kan worden omdat de betaling ook via ideal en andere betalingsmethodes kan worden voldaan.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat de uitbetalingsmethodes zijn.
Groetend,
Luuk
Ik zou me eerst even voor stellen.
Mijn naam is Luuk en ben 19 jaar.
Woonend in Doesburg(gelderland) en m'n hobbys zijn sporten en feesten.
Nu mijn vraag:
Ik wil graag een account aanmaken op Bwin en her wat centen op storten om voor het eerst online mee te spelen aan voetbalweddenschappen.
Dit omdat bwin in vergelijking met toto een hogere quotering heeft.
Ik heb de site doorgespit en het lijkt geen probleem om een account aan te maken en wat geld met Ideal te storten. Nu vraag ik me wel af waar het (winst)geld dat je gewonnen hebt op gestord wordt. Kan je dit direct op je bankreking laten storten of moet ik via een credit card(wat ik lees op de bwinsite)
Zelf lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit alleen op je credit card rekening gestord kan worden omdat de betaling ook via ideal en andere betalingsmethodes kan worden voldaan.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat de uitbetalingsmethodes zijn.
Groetend,
Luuk
in 23-04-2009 08:53 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mischien was dat het ja!
was denk ik TE enthousiast;)
Ben nu even een weekje op vakantie! Lekker bakken in de zon van tunesie (#)
Na die tijd ben ik weer te vinden hier.
Gr
was denk ik TE enthousiast;)
Ben nu even een weekje op vakantie! Lekker bakken in de zon van tunesie (#)
Na die tijd ben ik weer te vinden hier.
Gr
Ok heel veel plezier op je vakantie in Tunesie dat zal vast wel een relaxte vakantie worden.
Welke stad ga je heen in Tunesie ?
Welke stad ga je heen in Tunesie ?
Toto Sigarenboer
Ik wil me niet te veel bemoeien. Maar voor dit soort dingen, is het slowchat een beetje bedoelt. Dat we niet te veel afwijken van het onderwerp, anders gaat het over allemaal andere dingen. Begrijp me niet verkeerd, wil niet de baas spelen ofzo.
Heb je ook wel gelijk in vandaar dat ik dacht dat chat misschien in de site handig is dan worden dit soort dingen daar in besproken.
Toto Sigarenboer
hallo , heb vandaag 2 mails gestuurd naar bwin en heb nog geen antwoord gekregen hoelang duurt dit voor ze antwoorden ? ze hebben namelijk mijn login geblokkeerd . telkens ik wil inloggen krijg ik uw account is geblokkeerd neem aub contact op met support team . kan iemand mij helpen ?
@Biwi
Ik heb dit probleem ook. Ik word al geholpen en hopelijk is het komende week geregeld.
Is het bij jouw ook zo dat je per ongeluk 2 accounts hebt gemaakt welke reden dan ook?
Mvg, Adofan
Ik heb dit probleem ook. Ik word al geholpen en hopelijk is het komende week geregeld.
Is het bij jouw ook zo dat je per ongeluk 2 accounts hebt gemaakt welke reden dan ook?
Mvg, Adofan
[quote]hallo , heb vandaag 2 mails gestuurd naar bwin en heb nog geen antwoord gekregen hoelang duurt dit voor ze antwoorden ? ze hebben namelijk mijn login geblokkeerd . telkens ik wil inloggen krijg ik uw account is geblokkeerd neem aub contact op met support team . kan iemand mij helpen ?
Ik weet dat Bwin iedereen graag wil helpen met zijn/haar problemen. Neem contact op met de Customer Support van Bwin en je hoort vervolgens precies wat je moet doen om je account weer te laten openen. Misschien dat je een scan van je identiteitskaart moet opsturen ter verificatie maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet dat Bwin iedereen graag wil helpen met zijn/haar problemen. Neem contact op met de Customer Support van Bwin en je hoort vervolgens precies wat je moet doen om je account weer te laten openen. Misschien dat je een scan van je identiteitskaart moet opsturen ter verificatie maar dat weet ik niet zeker.
Hakuna Matatttta.
ik heb nu wel gisteren 10500€ gewonnen heeft dit er iets mee te maken ? is er soms een limiet ? bedankt voor jullie reactie !
[quote]ik heb nu wel gisteren 10500€ gewonnen heeft dit er iets mee te maken ? is er soms een limiet ? bedankt voor jullie reactie !
Netjes! Wel vreemd dat dan opeens je account word geblokkeerd..
Het wekelijks limiet van bwin is €100.000,- dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Netjes! Wel vreemd dat dan opeens je account word geblokkeerd..
Het wekelijks limiet van bwin is €100.000,- dus dat zou geen probleem moeten zijn.
[quote]Netjes! Wel vreemd dat dan opeens je account word geblokkeerd..
Misschien dat Bwin graag wat gegevens van je verifiëert voordat je verder mag spelen. Ik zou het anders ook niet weten.
Misschien dat Bwin graag wat gegevens van je verifiëert voordat je verder mag spelen. Ik zou het anders ook niet weten.
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.