Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin uitbetalings mogelijkheden

Beste allemaal,

Ik zou me eerst even voor stellen.
Mijn naam is Luuk en ben 19 jaar.
Woonend in Doesburg(gelderland) en m'n hobbys zijn sporten en feesten.

Nu mijn vraag:
Ik wil graag een account aanmaken op Bwin en her wat centen op storten om voor het eerst online mee te spelen aan voetbalweddenschappen.
Dit omdat bwin in vergelijking met toto een hogere quotering heeft.
Ik heb de site doorgespit en het lijkt geen probleem om een account aan te maken en wat geld met Ideal te storten. Nu vraag ik me wel af waar het (winst)geld dat je gewonnen hebt op gestord wordt. Kan je dit direct op je bankreking laten storten of moet ik via een credit card(wat ik lees op de bwinsite)
Zelf lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit alleen op je credit card rekening gestord kan worden omdat de betaling ook via ideal en andere betalingsmethodes kan worden voldaan.

Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat de uitbetalingsmethodes zijn.

Groetend,
Luuk
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagloekos in 23-04-2009 08:53 Storten, inzetten en uitbetalen
in 23-04-2009 08:53 Storten, inzetten en uitbetalen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
die dubbelposts zijn alleen in dit topic!
0 Vind ik leuk's
Jah klopt had ik nog niet bijgewerkt. In het andere topic stonden er 5 post. Dat is zeker weten een bug ik heb er al medling van gemaakt :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Via Neteller is alles supersnel geregeld en als ik uitbetaal kan ik het zo uit de muur pinnen met een speciale Neteller pas. Dus storten en uitbetalen met Neteller gaat supersnel. Een neteller account aanmaken is ook gewoon gratis. https://www.neteller.com/home/index.jsf
Je kunt de taal instellen rechtsboven in het menu. Als je een Netller pinpas aan wilt vragen hoef je Neteller alleen maar een scan van je paspoort/id en bankafschrift niet ouder dan 3 maanden op te sturen. Zodra het is goedgekeurd,stuurt neteller je pinpas.
Ik vind Neteller in elk geval het makkelijkste om te storten en cashen bij Bwin en andere aanbieders.
0 Vind ik leuk's
Unibet
De 50 euro bonus is een maximum...daarvoor moet je ook 50 euro storten. Bij een storting van 30 euro krijg je 30 euro bonus.

@voetbalfan: wat bedoel je precies met de dubbele posts?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Heel vreemd Loekos, ik heb er net even naar gekeken en kan geen dubbel posts vinden. Kan je precies vertellen wat er gebeurd dan zal ik er een tweede blik op werpen. Misschien heb je per ongeluk 2x op de submit button geklikt?

Update: er zit nu een beveiliging in de submit knop waardoor je er niet 2x achter elkaar op kan klikken. Het kan natuurlijk wel maar dan zal je bericht niet 2x geplaatst worden ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ow ik heb de dubbelpost al verwijderd dat stond wat netter op het forum maar het klopt idd dat Loekos bij elke post dubbel post krijgt van 2 tm 5 post ofzo. Maar dat zal hopelijk wel snel opgeslost worden ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Het heeft uiteindelijk 2 weken geduurd, voordat ik uitbetaald heb gekregen. Ik heb nu eindelijk gelukkig, hopelijk gaat het volgende keer wat sneller.
0 Vind ik leuk's
Jah die 2 weken is denk vanwege dat je eerst paspoort of id op moest sturen ? Zodra dat goedgekeurd is hoort alles binnen 3 werkdagen geregeld te zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Jah die 2 weken is denk vanwege dat je eerst paspoort of id op moest sturen ? Zodra dat goedgekeurd is hoort alles binnen 3 werkdagen geregeld te zijn.
Ja klopt, dat van die id-kaart insturen zit daar bij in. Dat heeft even tijd gekost, nu zal het geld overboeken sneller gaan. Ze hebben immers nu mijn id-kaart al.
0 Vind ik leuk's
Ik moet zelf nog paspoort naar Moneybookers opsturen dit kan volgens mij niet via mail maar moet echt opgestuurd worden :s
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.