Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: trap-er-niet-in

In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.

Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72

Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.

Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.

Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.

Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:

Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners

Heerenveen-VVV > VVV 5 corners

Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners

Heerenveen-AZ > AZ 10 corners

Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!

Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)

Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtrap-er-niet-in in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heerenveen geld terug, Strasbourg-Reims is binnen! Mooi weekendje weer zo.

0 Vind ik leuk's

Emmen-AZ: AZ -1 asian handicap @1.72 (unibet)

Verwacht dat de odd op AZ deze week hard gaat crashen, daarom zet ik hem nu alvast. Emmen is met een dramatisch seizoen bezig en staat kansloos onderaan met 6 punten. AZ heeft nu ook een mindere serie achter de rug, maar mag hier absoluut niet verliezen. De Alkmaarders hebben zo veel meer kwaliteit dan Emmen, dit wordt normaal gesproken een zeer eenvoudige overwinning.

0 Vind ik leuk's

Monaco-Nice: over 4.5 cards/over 25.5 fouls @2.07/@1.85 (unibet)

Derby aan de Cote D'Azur.

1 Vind ik leuk's

Blijven steken op 4 kaarten. Vanaf de 50ste minuut geen 1 kaart meer getrokken...🙄 Fouls wel makkelijk binnen.

0 Vind ik leuk's

Betis-Bilbao: over 4,5 cards @1.68 (unibet)

Wedstrijd in de kwartfinale van de Copa del Rey. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Coppa Italia gaat deze wedstrijd over 1 wedstrijd. Alles of niks dus. Om die reden is er grote kans op kaarten. Scheidsrechter Hernandez trekt gemiddeld 5 kaarten per wedstrijd in '20/'21 (wedstrijden LaLiga).

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 14 feb. 2021, 17:47
1 Vind ik leuk's

Marseille-PSG: over 26,5 fouls @1.73

Saint Etienne-Metz: over 3,5 cards @1.77

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 14 feb. 2021, 17:46
1 Vind ik leuk's

Swiatek-Giorgi: Swiatek -1,5 sets @1.76 (unibet)

Vannacht nemen twee aanvallende speelsters het tegen elkaar op. De Poolse beleefde afgelopen najaar haar doorbraak waar ze zeer verrassend Roland Garros op haar naam schreef. In de eerste ronde van de AO rekende ze overtuigend af met de Nederlandse Rus. Swiatek is nog maar 19 jaar maar nu al een veelzijdige speelster met een machtige forehand. Hiermee weet ze menig tegenstander te slopen. Ze neemt het op tegen Giorgi, waar het vaak alles of niks is. Ze heeft een zeer agressief spel en wil de punten zo kort mogelijk houden. Als dit lukt dan is het fantastisch om naar te kijken en kan ze iedereen verslaan. Meestal is het echter zo dat de fouten de overhand hebben en dat ze te ongeduldig is. Daarnaast staat ze er ook om bekend om veel gratis punten weg te geven op haar opslag omdat ze veel dubbele fouten slaat. Verwacht dat Swiatek het spel controleert en Giorgi te gehaast is en teveel onnodige fouten maakt.

1 Vind ik leuk's

6-2 6-4✅

0 Vind ik leuk's

AO dubbel: Tsitsipas + Koolhof/Kubot win @1.71 (unibet)

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 14 feb. 2021, 17:47
1 Vind ik leuk's

Morgen begint het belangrijkste schaatstoernooi van het (korte) seizoen: de WK afstanden. De schaatsers hebben bijna 5 weken in een bubbel gezeten en morgen vindt de apotheose plaats. Hoewel het dus de belangrijkste wedstrijd van het jaar is, ontbreken er toch een aantal toppers. Vanwege de corona pandemie blijven alle Aziatische schaatsers in eigen land, en ook enkele Amerikanen en Canadezen zijn er niet bij. Dit biedt gelijk kansen voor de wat mindere goden en wellicht zal er hier en daar een verrassing zijn.

Persoonlijk kijk ik het meeste uit naar de sprintafstanden omdat dat altijd spektakel oplevert. Het toernooi begint echter met de lange afstanden, te weten: 3000M vrouwen en 5000M mannen. Op basis van de voorbereidingstoernooien voorafgaand aan dit WK ben ik tot de volgende bets gekomen:

H2H Swings-Pedersen 5000M: Swings wint @1.80 (1 stake)

H2H Engebraten-Giovannini 5000M: Engebraten wint @1.65 (1 stake)

H2H Schouten-De Jong: Schouten wint @2.00 (1 stake)

Combi: @5.94 (0.25 stake)

Winnaar 3000M vrouwen: Schouten @3.75 (0.5 stake)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.