Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: trap-er-niet-in

In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.

Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72

Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.

Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.

Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.

Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:

Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners

Heerenveen-VVV > VVV 5 corners

Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners

Heerenveen-AZ > AZ 10 corners

Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!

Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)

Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtrap-er-niet-in in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Tsitsipas maakte het nog onnodig spannend, maar is binnen.

1 Vind ik leuk's

2/4 op de schaatstips. Schouten kon het helaas niet waarmaken en werd 3e.

0 Vind ik leuk's

Schuurs/Koolhof-Sanders/Polmans: Schuurs/Koolhof win @1.75

Vind deze odd vrij hoog staan. Schuurs en Koolhof zijn de nummers 6 en 12 op de wereldranglijst. Ze spelen tegen een Australisch duo wat de nummers 61 en 133 van de wereld zijn. Dat is nog al een verschil. De Aussies hebben zich ook niet op eigen kracht geplaatst maar zijn via een wildcard toegelaten. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze voor eigen publiek spelen en misschien daardoor boven zichzelf uitstijgen. Hoe dan ook, deze odd is te mooi om te laten liggen.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 14 feb. 2021, 17:46
1 Vind ik leuk's

Leerdam-Ter Mors 1000M vrouwen: Leerdam wint @1.60 (unibet/mrgreen)

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 14 feb. 2021, 17:45
0 Vind ik leuk's

Roest-Nuis 1500M mannen: Roest wint @2.75 (toto)

Nuis is de wereldkampioen van vorig jaar op deze afstand. Dit seizoen is Roest echter 2/3x sneller geweest dan Nuis op de 1500. Nuis is dit toernooi nog niet in actie geweest, dus in principe start hij fit aan de start, dat is wel een voordeel ten opzichte van Roest, die al twee wedstrijden in de benen heeft. Toch denk ik dat Roest voldoende hersteld is en het verschil tussen deze twee is altijd zeer minimaal. 2.75 is te hoog in mijn ogen.

0 Vind ik leuk's

Az-Heerenveen: Van Hecke kaart @4.25

CV maar speelt sinds de laatste wedstrijd RB. Was onwennig en maakte lompe overtredingen. Hij is sws heel fel/fanatiek en schuwd de duels niet. Echter was Nijhuis scheids en die spaarde hem. Verwacht dat die het lastig krijgt met Karlsson/Gudmondsson/stengs.

2 Vind ik leuk's

Roest-Nuis 1500M mannen: Roest wint @2.75

Az-Heerenveen: Van Hecke kaart @4.25

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 14 feb. 2021, 13:26
0 Vind ik leuk's

Villarreal-Real Betis: over 25,5 fouls @1.85

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 14 feb. 2021, 21:58
1 Vind ik leuk's

Bayern-Bielefeld: Bayern under 0,5 cards @3.65 (unibet)

Verwacht dat Bayern de wedstrijd snel in het slot gooit en de wedstrijd zakelijk gaat uitspelen. Zie geen reden op echt kaarten aan de kant van Bayern, maar goed 1 kaartje is snel gegeven. Risk dus.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op di 16 feb. 2021, 07:25
0 Vind ik leuk's

Marseille-Nice: over 23,5 fouls @1.80

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op wo 17 feb. 2021, 22:39
3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.