Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: trap-er-niet-in

In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.

Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72

Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.

Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.

Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.

Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:

Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners

Heerenveen-VVV > VVV 5 corners

Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners

Heerenveen-AZ > AZ 10 corners

Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!

Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)

Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtrap-er-niet-in in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ajax-Lille: Alvarez to get a card @3.20 (unibet)

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op do 25 feb. 2021, 20:44
0 Vind ik leuk's

PSV-Ajax: over 3,5/4,5 cards @2.38/4.25 (unibet)

Opnieuw zeer hoge odds voor een kraker als deze. Wedstrijd tussen de nummers 1 en 2 van de Eredivisie en de laatste kans voor PSV om nog enigszins uitzicht te houden op de titel. PSV moet winnen en verwacht dan ook dat ze scherp aan de start staan. De laatste 10 onderlinge duels werd de over 4,5 line maar liefst 7/10 gehaald. De odd is zo hoog omdat Makkelie scheids is. Desondanks verwacht ik hier wel wat kaarten.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 28 feb. 2021, 15:31
0 Vind ik leuk's

Stat bets:

Mansfield-Morecambe BTS @1.80 (marathonbet)

Rochdale-Burton BTS @1.72 (marathonbet)

Queen of the south-Dunfermline BTS @1.85 (bwin)

Rizespor-Sivasspor BTS 1.95 (bwin)

Rapid-Ried BTS 1.76 (1XBET)

Fatih-Alanyaspor over 4,5 cards @1.63 (unibet)

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 28 feb. 2021, 10:42
0 Vind ik leuk's

Goztepe-Kasimpasa: over 4,5 cards @1.71 (unibet)

Groningen-Fortuna: Fortuna under 0,5 goals @3.00 (unibet)

Marseille-Lyon: over 25,5 fouls @1.90 (unibet)

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op ma 1 mrt. 2021, 07:14
0 Vind ik leuk's

Drie maanden geleden ben ik dit topic gestart en we zijn nu 100 weddenschappen verder. Mooi moment om de resultaten eens onder de loep te nemen.

Inzet: 1273,25

Opbrengst: 1637,77

Winst: 364,52

Dat komt neer op een rendement van 28,6%. Dat is een behoorlijk hoog percentage, en waarschijnlijk niet vol te houden. Een ROI van 5 a 6% is al netjes en wordt als acceptabel beschouwd. Het begin is dus goed, maar 100 weddenschappen is nog niet een representatief aantal om te bepalen of je op de lange termijn winstgevend bent. Daarvoor zou je eerder 500 a 1000 bets als maatstaf moeten nemen. Ik ben benieuwd hoe m'n stats er voor staan na een jaar. Lets go!

4 Vind ik leuk's

Sankt Pauli-HSV: over 3,5/4,5 cards @1.50/2.20 (unibet)

Derby van Hamburg. 3,5 (1stake) 4,5 (halve stake).

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op ma 1 mrt. 2021, 21:00
1 Vind ik leuk's

Vitesse-VVV: over 2,5/3,5 cards @1.80/3.15 (unibet)

Andermaal onbegrijpelijk hoge odds voor een wedstrijd als deze. Voor beide ploegen is dit de wedstrijd van het seizoen in de halve finale van de KNVB Beker. Beide ploegen gaan alles geven en verwacht dat ze er super scherp bovenop zitten. Wellicht wat te scherp af en toe, met als gevolg een kaart. Daarnaast zal er ongetwijfeld irritatie ontstaan zodra een ploeg op achterstand komt en dus wat moet forceren. Gevolg nog meer irritatie/tijdrekken/opstootjes. Enig nadeel is dat Lindhout de scheids is, en die geeft zeer weinig kaarten dit seizoen. Maar goed, dit is een wedstrijd op zich en gelden er andere belangen.

Heerenveen-Ajax: over 2,5 cards/3,5 cards @2.10/3.95 (unibet)

Zelfde verhaal als hierboven.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op vr 5 mrt. 2021, 17:53
2 Vind ik leuk's

Essen-Kiel: over 3,5 cards @1.71

Leipzig-Wolfsburg: over 3,5 cards @1.72

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op vr 5 mrt. 2021, 17:54
0 Vind ik leuk's

Schalke-Mainz: over 4,5 cards @2.30

Degradatiekraker in de Bundesliga.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op za 6 mrt. 2021, 08:27
0 Vind ik leuk's

Tartu Welco-Flora II: over 3,5/4,5 goals @2.25/4.00

Vandaag begint een van m'n favoriete competities weer. De Esten gaan weer van start. Belabberd niveau natuurlijk, maar vrijwel altijd spektakel. Een competitie waar veel goals vallen en een hoop gekke uitslagen. Het is de eerste wedstrijd van het seizoen en verwacht dan ook dat beide ploegen er zin in hebben en lekker vrijuit gaan voetballen. Goals liggen voor de hand. H2H hebben ze 9/13 de over 3,5 gecovered.

Besiktas-Gazantiep: over 4,5 cards @2.00

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 7 mrt. 2021, 09:41
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.