Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: trap-er-niet-in

In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.

Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72

Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.

Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.

Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.

Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:

Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners

Heerenveen-VVV > VVV 5 corners

Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners

Heerenveen-AZ > AZ 10 corners

Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!

Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)

Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtrap-er-niet-in in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

welke bookie?

0 Vind ik leuk's

Zonde speelde hem mee, rond de 70ste minuut al 20 fouls eindige helaas op precies 23..

Bericht gewijzigd door pimuuuuuh op wo 17 feb. 2021, 21:55
0 Vind ik leuk's

Young Boys-Leverkusen: over 4,5 cards @1.82 (unibet)

De Spanjaard Mateu Lahoz is aangesteld bij deze wedstrijd. Als ik hem op het wedstrijdformulier zie staan dan begin ik alvast in mn handjes te wrijven. In het dagelijks leven is hij gymnastiek leraar en hij neemt zijn schoolse houding ook mee in wedstrijden. Duldt absoluut geen tegenspraak en strooit zeer makkelijk met kaarten. In Spanje zijn ze inmiddels op de hoogte van zijn fluiten en weten ze onderhand wel tot hoever ze kunnen gaan bij hem. In Europa blijft hij zijn kaartjes makkelijk geven, in z'n laatste 10 Europese duels werd 8/10 de 4,5 line gehaald.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op vr 19 feb. 2021, 17:54
1 Vind ik leuk's

Bieleveld-Wolfsburg: Bieleveld over 3,5 shots on target @2.40 (unibet)

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op vr 19 feb. 2021, 22:30
0 Vind ik leuk's

zolang dat die schoten niet binnen gaat ist goed, ik zit daar op wolfsburg wint zonder tegengoal :p

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Schalke-Dortmund: Dortmund over 1,5 cards @1.75

Basel-Lausanne: Basel over 1,5 goals @1.64

Denizlispor - Gençlerbirliği SK: over 4,5 cards @1.66

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 21 feb. 2021, 10:11
0 Vind ik leuk's

Ajax-Sparta: Ajax -1AH FH @1.96 (unibet)

Verwacht dat Ajax de klus snel wil klaren omdat as donderdag Lille al weer wacht in de europa league. Ten Hag zal wellicht wat rouleren maar Haller keert in ieder geval weer terug in de basis. Bij 1 goal verschil geld terug.

Verdubbelaar: Ajax -1.5 + under 3.5 cards Twente-Feyenoord @2.01 (unibet)

Makkelie is de scheids bij Twente-Feyenoord en hij geeft doorgaans weinig kaarten. Ajax spreekt voor zich.

Milan-Inter: Ibrahimovic to get a card @3.75 (unibet)

Normaal al een zeer beladen pot, maar nu al helemaal omdat het een rechtstreeks duel is tussen de nummers 1 en 2. Verwacht dat de Zweedse straatvechter weer van zich laat gelden. Hij zal ook ongetwijfeld geprovoceerd worden en kan daar meestal niet zo goed tegen.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 21 feb. 2021, 20:50
0 Vind ik leuk's

Tottenham-Wolfsberger: under 3.5 cards @1.90 (unibet)

Wedstrijd is gespeeld. Heenwedstrijd werd 1-4 in het voordeel van de Britten. Verwacht dat dit een saai potje wordt waar vooral Tottenham niet meer op zit te wachten. Zullen waarschijnlijk met een B/C elftal starten en flink rouleren. Denk dat de Oostenrijkers er nog wel een leuk potje van willen maken want hoe vaak speel je nou in Engeland tegen een premier league club? Verwacht in ieder geval weinig kaarten hier omdat er niks meer op het spel staat.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op wo 24 feb. 2021, 18:38
0 Vind ik leuk's

Willem ll-ADO: over 4,5 cards @4.00 (Unibet)

Zeer fraaie odd in mijn ogen. Beladen potje in de kelder van de eredivisie. Beide ploegen draaien een belabberd seizoen en hebben slechts 13 punten. Verwacht een pittig duel met een hoop irritatie en overtredingen. Mulder is de scheids en die trekt makkelijk een kaart.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op wo 24 feb. 2021, 17:19
2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.