Wedtips van: trap-er-niet-in
In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.
Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72
Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.
Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.
Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.
Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:
Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners
Heerenveen-VVV > VVV 5 corners
Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners
Heerenveen-AZ > AZ 10 corners
Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!
Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)
Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)
Verbij easy winner, Groningen geld terug. Leerdam is ook Europees kampioen, heerlijk!
Heb even de balans opgemaakt na bijna 1,5 maand spelen in dit topic. Na 48 bets sta ik op +221,84 winst. Een volle stake is bij mij 15 euro, dat komt dus neer op 14,79 stakes winst. Hopelijk kan ik deze lijn doortrekken.
Overzichtje in excel:
Mainz-Wolfsburg: over 25.5 fouls @1.85 (Unibet)
Mainz maakt gemiddeld 14 overtredingen per wedstrijd, Wolfsburg gemiddeld 13 per wedstrijd. Totaal worden er gemiddeld 26 en 25 overtredingen per wedstrijd gemaakt bij beide clubs. Line staat vrij scherp maar heb er een goed gevoel bij.
Binnen.
Bielefeld-Stuttgart: over 24.5 fouls @1.90
Ook deze twee ploegen maken een hoop overtredingen. Als beide ploegen in actie komen vallen er gemiddeld 26 overtredingen in een wedstrijd.
Is het een idee om je stakes erbij te zetten? Vind het interessant om je te volgen namelijk!
In principe speel ik alles 1 stake (15 euro in mijn geval). Pak alleen medium en low als ik bv meerdere lines op dezelfde wedstrijd speel (over 3,5/4,5/5,5 corners bv). Zie ook mijn excel overzicht een paar posts hierboven.
Bet van gister fout helaas.
Liverpool-Burnley: Burnley over 9,5 fouls @2.20
Burnley maakt in uitwedstrijden gemiddeld 12 overtredingen, bovenstaande line hebben ze 6/9 gecovered. Uitspelende clubs krijgen bij Liverpool gemiddeld 9 overtredingen tegen. Afgezien van deze stats gaat Burnley het uiteraard enorm lastig krijgen, verwacht dat ze regelmatig aan de noodrem moeten trekken. Enige nadeel zou zijn als Liverpool snel de 1-2-3-0 maakt, dan kunnen er wel eens niet zoveel overtredingen meer volgen.
Basel-Zurich: over 9.5 corners @1.67 (unibet)
Zeer veel vertrouwen in deze. Basel heeft deze line 7/7 gecovered in thuiswedstrijden. Pakken gemiddeld 6,7 corners thuis. Bezoekers pakken bij Basel gemiddeld 6,4 corners, dat is ook een hoop. Daarnaast doet Zurich het ook goed met de corners, zij hebben tot nu toe 6/7 deze line in uitwedstrijden gehaald met gemiddeld 5,7 corners. Mocht je de odd te laag vinden dan kan je hem ook gebruiken voor een combo'tje.
500m dames schaatsen: Kok-Golikova: Kok wint @4.00 (toto)
Vraag me echt af waarom deze odd zo hoog staat. De Russin was afgelopen week weliswaar zeer snel in Thialf met 2x de winst op de 500m. Kok zat er echter twee keer zeer dicht op met een achterstand van 0.2 sec en 0.06 sec. Dat is echt een zeer minimaal verschil. Vandaag kan ze er zomaar voor zitten. De 500m is een lastige afstand waar echt alles perfect moet gaan. Een klein foutje en je bent weg.
Ik vind 0.2 op 500 M juist wel veel moet ik eerlijk zeggen