Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: trap-er-niet-in

In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.

Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72

Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.

Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.

Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.

Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:

Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners

Heerenveen-VVV > VVV 5 corners

Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners

Heerenveen-AZ > AZ 10 corners

Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!

Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)

Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtrap-er-niet-in in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Chisnall-Brown: Brown over 102.5 checkout @1.85

Aspinall:Waites: Waites over 95.5 checkout @1.85

0 Vind ik leuk's

Boem beide binnen! Blijf er bij dat je checkouts rond de 100 makkelijk kunt spelen. Zeker nu het format langer gaat worden.

1 Vind ik leuk's

Huybrechts-Searle: Searle over 5.5 180 @1.77 (unibet)

Verwacht echt een hele mooie wedstrijd tussen deze twee heren. Spelen allebei geweldig op dit WK met hoge gemiddelden en veel maximum scores. Denk een gelijkopgaande match met 6 of 7 sets. Zes keer 180 zou dan ook geen probleem moeten zijn voor Searle. Speel ook 6.5 @2.50 en 7.5 @3.85.

Dartscombo voor de liefhebbers:

https://gyazo.com/8b44b5c822baf7c8b3e34a5663e1b75a

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op vr 25 dec. 2020, 11:13
2 Vind ik leuk's

Hoppa 8x 180 van Searle! Alles binnen dus. Jammer dat Withlock zwaar onder de maat was op de dubbels vandaag anders was de combo ook nog in leven.

1 Vind ik leuk's

Double voor morgen:

Price + Durrant win @1.64 (unibet)

Beide mannen hebben veel meer kwaliteit dan hun tegenstanders. Dit zou geen enkel probleem mogen zijn. Price kende wel een wankelende eerste ronde en won ternauwernood van Jamie Lewis. Verwacht dat hij nu wel scherp is en met een langer format moet hij vrij eenvoudig van Dolan winnen. Durrant kende een lastige voorbereiding in aanloop naar het WK omdat hij Corona heeft gehad. Gooide zwaar onder zijn niveau en kon amper nog een potje winnen. Hij is inmiddels weer hersteld en won z' n eerste ronde met 3-0. Hij speelt nu tegen Baggish die met enorm veel geluk nog in het toernooi zit. In zijn eerste ronde kreeg hij namelijk 5 matchdarts tegen. Verwacht dat dit het eindstation wordt voor de Amerikaan.

Bericht gewijzigd door trap-er-niet-in op zo 27 dec. 2020, 16:09
1 Vind ik leuk's

Ratajski-Clemens: Clemens win @2.30 (unibet)

Clemens en Ratajski ontlopen elkaar niet veel qua scores en gemiddelden dit toernooi. Zijn allebei sterk op de dubbels en zitten net iets onder de 100 gemiddeld. H2H is zwaar in het voordeel van de Pool:6-0. Toch ga ik voor Clemens vanavond. Speelde zeer sterk in de vorige ronde tegen Wright met oa een checkout percentage van 45%. Scorend was ook meer dan in orde met 5x 180 en 32(!!)x 140. Ratajski gooide de vorige ronde niet fantastisch maar had geluk dat Withlock niet thuis gaf op de dubbels. Denk dat vanavond niet de dubbels de doorslag gaan geven maar het scorend vermogen. Daarin vind ik de Duitser beter als Ratajski en geef ik hem een goede kans op de overwinning.

0 Vind ik leuk's

Bizar einde. Beslissende leg waarin Clemens maarliefst 7 matchsdarts mist. Zonde maar dat is wel weer wat sport mooi maakt.

0 Vind ik leuk's

Gurney-Van der Voort: Gurney win en beide spelers minimaal 4x 180 @2.00. (Unibet)

Bunting-Searle: over 11.5 180 @1.60 (Unibet)

0 Vind ik leuk's

Beide zijn binnen!

0 Vind ik leuk's

Chisnall-Van den Bergh: over 5.5 sets @1.75 (unibet)

Beide spelers hebben er een handje van dat ze af en toe niet helemaal scherp zijn in de wedstrijd. Moeite om volledig gefocust te blijven. Niet scherp beginnen of juist verslappen als ze ruim voorstaan. Verwacht hier in ieder geval geen walkover.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.