Wedtips van: trap-er-niet-in
In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.
Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72
Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.
Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.
Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.
Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:
Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners
Heerenveen-VVV > VVV 5 corners
Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners
Heerenveen-AZ > AZ 10 corners
Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!
Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)
Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)
Klopt hij is binnen, gaat heerlijk zo!
Union-Dortmund: Union over 10.5 shots @1.90 (unibet)
De bookmaker schat de kans op ruim 52% dat Union deze bet covered (100/1.90 =52,63). Als ik de statistieken er bij pak dan zie ik dat Union gemiddeld 14,17 shots per thuiswedstrijd heeft in de Bundesliga. Ze hebben tot nu toe 6 thuis wedstrijden gespeeld en daarin hebben ze 5x de 10.5 gehaald. Statistisch gezien zou ik de odd dus lager zetten dan 1.90, voor mij genoeg value om deze bet te spelen.
Nu is Dortmund een goede tegenstander natuurlijk en daarom zal deze odd ook op 1.90 staan. Toch zegt het niet heel veel want tegen Bayern had Union bijvoorbeeld 13 shots.
En hoeveel shots krijgt Dortmund gemiddeld tegen? Ik denk dat dit de belangrijkste statistiek is om te zien of hier value ligt.
Dat is wel een goede inderdaad, even geen rekening mee gehouden. Heb het ff gecheckt, dat aantal ligt helaas op slechts 7,33 shots per uitwedstrijd. Moet wel bij vermeld worden dat Dortmund tot nu toe alleen maar zwakke tegenstanders in uitwedstrijden heeft gehad (allemaal ploegen die niet in de top 10 staan, behalve Augsburg (9de).
Hoppa weer een groene bet!
Atalanta-Roma: Roma over 3,5/4,5 corners @1.56/2.23
Vind deze corner lines veel te hoog staan. Roma heeft 11/12 keer de 3,5 corner line gehaald in de Serie A. Gemiddeld pakken ze ruim 5 corners in uitwedstrijden.
Over 3,5 (high)
Over 4,5 (medium)
Helaas, slechts 2 corners van Roma.
Ian White-Kim Huybrechts: Huybrechts win @2.30
Huybrechts heeft een aantal lastige jaren achter de rug en is ook flink teruggevallen op de wereldranglijst. Hij is nu weer op de weg terug en voelt zich kip lekker naar eigen zeggen. Hij vertelde in aanloop naar dit WK dat hij zijn beste darts ooit speelt (op trainingen weliswaar) en dat hij dit nu moet vertalen naar het podium. Heb hem gister zien spelen en daarin speelde hij inderdaad erg goed (104 gemiddelde). Ian White is een wat onopvallende speler op de tour maar staat wel keurig 10de van de wereld. Hij gooit makkelijk 180 maar is geen killer. Mijn gevoel zegt dat onze zuiderbuur morgen een goede kans maakt op de overwinning.
Verder speel ik ook Huybrechts over 103.5 checkout @1.85
Heerlijke pot van White en Huybrechts! White verdiende het eigenlijk ook wel om te winnen maar kon het niet afmaken op de dubbels.
Checkout ook easy binnen.
Petersen-Lennon: Lennon over 102.5 checkout @1.85 (unibet)
Net als bij Huybrechts is de checkout line bij Lennon naar mijn mening veel te laag ingeschat. Alle spelers op het WK kunnen met gemak een 100+ finish gooien. Bij finishes tussen de 100 en 130 hebben de spelers maar 1 triple nodig om een kans op de dubbel te krijgen. Daarnaast denk ik dat het ook een close pot wordt, dus veel legs en meer kans op een hoge finish.