Wedden op Wimbledon 2018
Wimbledon... Morgen worden bij zowel de mannen als de vrouwen de laatste partijen in het kwalificatietoernooi afgewerkt waarna we weten welke spelers zich voor het hoofdtoernooi hebben geplaatst.
Als ik de komende dagen wat tijd heb zal ik wellicht weer een uitgebreide voorbeschouwing schrijven over dit toernooi.
Plaats hier zoals gewoonlijk jullie bets/gedachtes en ander interessant nieuws omtrent Wimbledon om van deze twee weken een winstgevende periode te maken.
Succes and enjoy!
Reden dat Nadal 4e set zeker gaat pakken? Ben gewoon nieuwsgierig
Zoals gezegd vond ik hem beter in de derde set. Had meer setpoints, met een beetje meer geluk had hij nu 2-1 voor gestaan. Plus het feit dat Nadal liever in de zon speelt, als het warmer en droger is, is de baan ook harder. Stuitert de bal harder enz. En hij zal meer getergd aan de 4de set beginnen dan Djoko aangezien Nadal die derde set eigenlijk had moeten pakken.
Ok niet mee eens maar dat hoeft ook niet GL met bets:thumbsup:
Gelukt! High stake 4de set gepakt tegen @1,98. Uiteindelijk wedstrijd niet gewonnen, al denk ik dat als het dak open was geweest Nadal ook de wedstrijd had gepakt. Belachelijke regel trouwens dat omdat het dak gister dicht was vandaag ook dicht moet. Wie verzint zoiets?
De spelers zelf Jaarno. Beide spelers moeten t ermee eens zijn dat het dak open gaat anders moeten de speel omstandigheden hetzelfde blijven.
Reden dat Nadal 4e set zeker gaat pakken? Ben gewoon nieuwsgierig
Zoals gezegd vond ik hem beter in de derde set. Had meer setpoints, met een beetje meer geluk had hij nu 2-1 voor gestaan. Plus het feit dat Nadal liever in de zon speelt, als het warmer en droger is, is de baan ook harder. Stuitert de bal harder enz. En hij zal meer getergd aan de 4de set beginnen dan Djoko aangezien Nadal die derde set eigenlijk had moeten pakken.
Ok niet mee eens maar dat hoeft ook niet GL met bets:thumbsup:
Gelukt! High stake 4de set gepakt tegen @1,98. Uiteindelijk wedstrijd niet gewonnen, al denk ik dat als het dak open was geweest Nadal ook de wedstrijd had gepakt. Belachelijke regel trouwens dat omdat het dak gister dicht was vandaag ook dicht moet. Wie verzint zoiets?
De spelers zelf Jaarno. Beide spelers moeten t ermee eens zijn dat het dak open gaat anders moeten de speel omstandigheden hetzelfde blijven.
Ja dat hoorde ik dat Djokovic het dak dicht wou laten. Maar ik bedoel waarom moeten de spelers dat bepalen. Als het mooi weer is doe je het dak toch open. Daar moet de organisatie toch leidend in zijn. Omstandigheden zijn nooit hetzelfde. De ene keer schijnt de zon, de andere keer is er meer wind. So be it. Achja zo denk ik erover
ik zal vast de enige zijn,maar ik ga voor kerber,massbetting is meestal fout(wanneer iedereen op hetzelfde team of persoon bet),succes!
bedankt voor de - boys,#letthemtalk
BOEMMMMM #VALUEHUNTER
Djokovic wint Wimble.
anderson laat dit niet meer liggen,ookal is djoko favo
huh waarom krijg ik hier -?? mod?
ik zal vast de enige zijn,maar ik ga voor kerber,massbetting is meestal fout(wanneer iedereen op hetzelfde team of persoon bet),succes!
BOEMMMMM #VALUEHUNTER
Ging om de onderbouwing ;)
BOEMMMMM #VALUEHUNTER
Ging om de onderbouwing ;)
als ik een onderbouwing had geplaatst,hadden ze nog steeds williams gespeeld:) maargoed your loss.
The Serbian is by far the better player of these two and will start as the favorite but Kevin Anderson, with a good serving performance, can make this a close contest as any big server will have a decent chance of causing an upset on grass.
de odds die djokovic krijgt(1.20) is ronduit belachelyk,djokovic speelde nog gister dus die heeft vast wel last of pijn aan de benen,anderson is ook moe maar die is wss meer uitgerust,hoe dan ook anderson zal met zijn opslag zijn eigen games pakken en gaat djoko behoorlyk lastig maken
anderson win odd 5
Straks finale Wimbledon: Djokovic - Anderson
Normaal gesproken gaat Djokovic winnen. Maar de odd is wel erg laag @1,17. Denk dat Anderson met zijn sterke servicesgames wel minstens 1 set gaat pakken. Je zou ook voor game handicap kunnen gaan, maar ik ben bang dat ie nerveus aan de finale begint en zo de eerste set dik verliest, net als tegen Federer overigens.
Tip: Anderson +2,5 set @1,70
Nog meer tips?
Eerste set U12.5 games odd 1.85
Djokovic moet in staat zijn om minstens 1 keer Anderson te breken in de eerste set.
Grand Slam finale is nieuw voor Anderson en zal misschien onder de indruk zijn.
Djokovic ook goede retourneerder
Eindoverzicht / update halve finales mannen + finale vrouwen: - 9,3 units
Novak Djokovic to win @1.90 [3/5]
Djokovic vs. Nadal Total number of tiebreaks Under 0,5 @3.50 [5/5]
Isner vs. Anderson Under 12,5 games set 1 @2.95 [3/5]
Serena Williams-1,5 sets @2.20 [4/5]
Zoals in een eerdere post aangegeven heb ik van bovenstaande wedstrijden op de 1ste set van Djokovic -Nadal na helaas niets kunnen zien.
Wimbledon 2018: Picks win/loss: 33-26
+ 42,04 units
Ondanks mindere laatste dagen Wimbledon toch met een mooie winst weten af te sluiten