Wedden op Wimbledon 2018
Wimbledon... Morgen worden bij zowel de mannen als de vrouwen de laatste partijen in het kwalificatietoernooi afgewerkt waarna we weten welke spelers zich voor het hoofdtoernooi hebben geplaatst.
Als ik de komende dagen wat tijd heb zal ik wellicht weer een uitgebreide voorbeschouwing schrijven over dit toernooi.
Plaats hier zoals gewoonlijk jullie bets/gedachtes en ander interessant nieuws omtrent Wimbledon om van deze twee weken een winstgevende periode te maken.
Succes and enjoy!
Ik zal mijn laatste picks morgen updaten, omdat de wedstrijd Djokovic - Nadal nog niet is afgelopen. Ben dit weekend op een festival en heb helaas daardoor gisteren ook niet veel kunnen zien. Bij de wedstrijd Djoko - Nadal helaas toch een tiebreak las ik en Isner die in de eerste set tegen Anderson meerdere breakkansen niet wist te benutten.
Voor vandaag ga ik bij de finale van de vrouwen mee met Ilax: Serena Williams -1,5 sets @2.20 [4/5] voor een iets lagere quotering is de -3,5 games ook nog een goede optie (1.98)
ik zal vast de enige zijn,maar ik ga voor kerber,massbetting is meestal fout(wanneer iedereen op hetzelfde team of persoon bet),succes!
ik zal vast de enige zijn,maar ik ga voor kerber,massbetting is meestal fout(wanneer iedereen op hetzelfde team of persoon bet),succes!
Succes:thumbsup: aparte beredenering maar toch
Om 14:00 het vervolg van Djokovic - Nadal. Tussenstand 2-1.
Odd is nu @4 voor winst Wimbledon. Nadal gaat die 4de set pakken en waarschijnlijk ook de wedstrijd. Nadal had gister in de derde set al het betere van het spel, maar hij gaat Djoko in de 4de set opvreten. Ze spelen weer lekker in de zon en Nadal mag serveren. Na de 4de set komen de odds weer 50/50 en kan je de bet eventueel coveren voor meer zekerheid.
Reden dat Nadal 4e set zeker gaat pakken? Ben gewoon nieuwsgierig
Zoals gezegd vond ik hem beter in de derde set. Had meer setpoints, met een beetje meer geluk had hij nu 2-1 voor gestaan. Plus het feit dat Nadal liever in de zon speelt, als het warmer en droger is, is de baan ook harder. Stuitert de bal harder enz. En hij zal meer getergd aan de 4de set beginnen dan Djoko aangezien Nadal die derde set eigenlijk had moeten pakken.
Djokovic wint Wimble.
anderson laat dit niet meer liggen,ookal is djoko favo
Zoals gezegd vond ik hem beter in de derde set. Had meer setpoints, met een beetje meer geluk had hij nu 2-1 voor gestaan. Plus het feit dat Nadal liever in de zon speelt, als het warmer en droger is, is de baan ook harder. Stuitert de bal harder enz. En hij zal meer getergd aan de 4de set beginnen dan Djoko aangezien Nadal die derde set eigenlijk had moeten pakken.
Ok niet mee eens maar dat hoeft ook niet GL met bets:thumbsup:
Ok niet mee eens maar dat hoeft ook niet GL met bets:thumbsup:
Gelukt! High stake 4de set gepakt tegen @1,98. Uiteindelijk wedstrijd niet gewonnen, al denk ik dat als het dak open was geweest Nadal ook de wedstrijd had gepakt. Belachelijke regel trouwens dat omdat het dak gister dicht was vandaag ook dicht moet. Wie verzint zoiets?