Wedden op Wimbledon 2018
Wimbledon... Morgen worden bij zowel de mannen als de vrouwen de laatste partijen in het kwalificatietoernooi afgewerkt waarna we weten welke spelers zich voor het hoofdtoernooi hebben geplaatst.
Als ik de komende dagen wat tijd heb zal ik wellicht weer een uitgebreide voorbeschouwing schrijven over dit toernooi.
Plaats hier zoals gewoonlijk jullie bets/gedachtes en ander interessant nieuws omtrent Wimbledon om van deze twee weken een winstgevende periode te maken.
Succes and enjoy!
Picks Wimbledon dag 10:
Angelique Kerber - 2,5 games @1.89 [4/5]
Ostapenko wist in de vorige ronde Cibulkova te verslaan door met haar harde slagen winner na winner uit te delen. Zeker in de eerste set was het hit & miss met 16 onnodige fouten. Ik verwacht dat ze tegen Kerber er af en toe ook vol voor zal gaan, maar gefrustreerd zal raken wanneer het niet naar wens loopt. Kerber wil zich in eerdere rondes nog weleens verrassen op een Grand Slam, maar is in de laatste fases vaak constant en een zekerheidje. Ik heb veel vertrouwen in een overwinning van de Duitse en neem iets meer risico met de game handicap voor een hogere quotering.
Meegepakt, bedankt!
Wimbledon dag 10: + 3,56 units
Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar als ik naar de cijfers kijk, is mijn voorspelling redelijk uitgekomen. 30 winners tegenover 36 onnodige fouten. Als ik de NOS moet geloven was de Letse tennisster vanmiddag kansloos tegen Kerber.
Morgen de halve finales bij de mannen. Mooi dat ze beide als gelijkwaardig worden gezien (gekeken naar de quoteringen). Ik speel waarschijnlijk vol op Djokovic en zal vanavond / morgenochtend m'n pick(s) delen.
Wimbledon tot nu toe: Picks win/loss: 32-23
+ 51,34 units
@dennisvisser1 mooi dat je 'm hebt meegespeeld :)
Wimbledon dag 10: + 3,56 units
Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar als ik naar de cijfers kijk, is mijn voorspelling redelijk uitgekomen. 30 winners tegenover 36 onnodige fouten. Als ik de NOS moet geloven was de Letse tennisster vanmiddag kansloos tegen Kerber.
Morgen de halve finales bij de mannen. Mooi dat ze beide als gelijkwaardig worden gezien (gekeken naar de quoteringen). Ik speel waarschijnlijk vol op Djokovic en zal vanavond / morgenochtend m'n pick(s) delen.
Wimbledon tot nu toe: Picks win/loss: 32-23
+ 51,34 units
@dennisvisser1 mooi dat je 'm hebt meegespeeld :)
Goeie tip! Easy win van Kerber idd.
Morgen Djoko Nadal. Eigenlijk de finale van Wimbledon. Heb nu Nadal staan voor toernooiwinst. Maar denk er wel over om morgen iets te coveren op Djoko.
Ja, als ik morgen wil inzetten op Nadal - Djokovic.. wat is me aan te raden ?
kovalik,anderson,nadal,murray/azarenka,serena win
Bedankt voor de fenomenale onderbouwing, toppie.
Picks Wimbledon dag 11:
Novak Djokovic to win [3/5]
Djokovic vs. Nadal Total number of tiebreaks Under 0,5 @ 3.50 [5/5]
Isner vs. Anderson Under 12,5 games set 1 @ 2.95 [3/5]
- Dit beloofd een waar gevecht te worden. Djokovic is de betere grasspeler en laat zo nu en dan weer zijn tennis uit zijn gloriejaren zien. Daarnaast heeft Nadal in de marathonpartij tegen Del Potro donderdag bijna 5 uur op de baan gestaan wat ook door kan werken als deze wedstrijd over meerdere sets beslist moet worden. Dit laatste is vrij aannemelijk.
- Djokovic en Nadal behoren beide nog steeds tot de beste retourneerders in het circuit. Djokovic wist z'n tegenstanders bijna 34% te breaken in z'n laatste 10 wedstrijden op gras en Nadal bijna 27%. De Serviër speelde hierin gemiddeld 0.10 tiebreaks, de Spanjaard 0.06. Daarnaast gingen maar 2 van de laatste 26 sets tussen beide op hardcourts en gras naar een tiebreak. Enorme value
- Deze is misschien wat risicovol, maar Isner staat voor het eerst in de finale van een grand slam en bij Anderson leken de zenuwen hem parten te spelen in de partij tegen Federer, toen hij direct zijn eerste servicegame inleverde. Met de druk die een eventuele finaleplaats met zich meebrengt zou het niet heel gek zijn als één van beide eronder gebukt gaat en vroeg een servicegame inlevert. Van de 11 openingsets tussen beide werden er 5 beslist in een tiebreak (2 van de laatste 9).
Gebruik je de tips van sean calvert op twitter?
@LuckyLuke De statistieken en onderste twee tips komen deze keer van Sean inderdaad. Heb de afgelopen 1,5 week ook meerdere keren in de chat naar zijn en andere blogs gelinkt van bloggers, die over hele nuttige statistieken beschikken. De pick van bijv. Djokovic nu en Goerges en Kerber afgelopen dagen zijn meer op gevoel gemaakt. Op bloga zitten ook een aantal goede tippers die veel challengers spelen net als Andrei (Unibet Community) waar ik minder in thuis ben en dus ook erg handig zijn. Laat me maar weten mocht je wat links willen hebben :)
Wat doen we vanmiddag? Kerber of Williams?