Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Wimbledon 2018

Wimbledon... Morgen worden bij zowel de mannen als de vrouwen de laatste partijen in het kwalificatietoernooi afgewerkt waarna we weten welke spelers zich voor het hoofdtoernooi hebben geplaatst.

Als ik de komende dagen wat tijd heb zal ik wellicht weer een uitgebreide voorbeschouwing schrijven over dit toernooi.

Plaats hier zoals gewoonlijk jullie bets/gedachtes en ander interessant nieuws omtrent Wimbledon om van deze twee weken een winstgevende periode te maken.

Succes and enjoy!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagilax30 in 27-06-2018 22:02 Overige sporten en evenementen
in 27-06-2018 22:02 Overige sporten en evenementen
120 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik had gisteren de tegenstander van bertens op winst, durf het vandaag niet aan.

Nog andere tips?

0 Vind ik leuk's
Op di. 10 jul. 2018, 13:14 schreef bvanhinthum:

Vind dat je de prestaties van Bertens nu wel heel erg bagatelliseert. Zo kan je ook je vraagtekens zetten bij het spel van Görges. Tegen Lapko had ze een paar behoorlijk zwakke momenten en Vekic stelde behoorlijk teleur. Zelfs de teleurstellende Vekic had er veel meer uit kunnen als ze haar breakpoints benut had. Görges heeft vaak moeite met speelsters die de bal lang in het spel houden, en Bertens is natuurlijk zo'n speelster. Het voetenwerk bij Görges is lang niet altijd optimaal te noemen en daar kan Bertens van profiteren heeft ze gisteren bewezen. Daarnaast is het natuurlijk al 1,5 week erg warm in Londen, wat betekent dat de snelle grasbanen inmiddels een stuk langzamer zijn, dat spreekt ook in het voordeel van Bertens.

Mee eens, al blijft het bij bertens redelijk onvoorspelbaar. Ergens wel ‘gek’ dat zij op wimbledon verder komt dan op de french open waar ze meer favoriet is en op wimbledon slechts de underdog is. ze lijkt door de afwezigheid van die druk in haar hoofd vrij en zoals de media schrijft, ze ziet een stuk afgetrainder uit. Ze maakt een goede kans.

Ondanks de 2-0 h2h vind ik het een coinflip. Uit persoonlijke ervaring ben ik een paar keer de boot ingegaan met zulke bets. Als ik dan toch zou moeten spelen dan zou ik over over 2.5 sets pakken maar dat is op basis van gevoel.

Los van de bets, ik hoop als nederlander dat ze wint ;)

0 Vind ik leuk's

Daar heb je idd gelijk in wat betreft die druk, op Roland Garros waren natuurlijk een hoop ogen op haar gericht, nu kan ze een stuk vrijer spelen. Gister was natuurlijk al lekker pakken op Kiki, dus moet het vandaag weer proberen. Het is ook opvallend dat bijna alle sterkste serveersters in een vroeg stadium naar huis zijn op Görges en Williams (en in mindere mate Ostapenko) na.

@iaquinta Heb zelf naast Bertens nog Cibulkova staan.

0 Vind ik leuk's

Ik heb ook cilbukova gepakt ;)

0 Vind ik leuk's

Ik heb Ostapenko als toernooiwinnares dus wed tegen jullie :P

0 Vind ik leuk's

Eerste set al verloren...ik hoop dat Goerges het nog keert...

0 Vind ik leuk's

@bvanhintum vind het bagatelliseren wel meevallen hoor. Bertens heeft zich wel degelijk verbeterd op gras, maar een tegenstander in vorm had ze nog niet getroffen. Dat Goerges het moeilijk had tegen Lapko en Strycova is niet heel gek. Lapko behoort tot de grootste talenten op de WTA tour en Strycova is een top 10 speelster op gras.

Eerste twee sets leken op papier vandaag gelijk op te gaan. Bertens bood hier ook goed tegenstand, maar statistieken wijzen uit dat Goerges Kiki vandaag eigenlijk in de deze sets al overklaste. Variëren met dropshots en naar het net toe komen en juist in de rally's was het de Duitser die winner na winner sloeg. Wat ik wel knap vond van Bertens, is dat ze ondanks dat ze bijna elke game op eigen service worstelde, zich toch vaak terug wist te knokken en een aantal breakpoints wist weg te werken.

4 Vind ik leuk's

Wimbledon dag 8: + 8,1 units

Julia Goerges to win @1.81 (10/5) dubbel high stake

Goerges haalde de gehele partij een hoog niveau. Setverlies was zuur, maar zette de wedstrijd vervolgens naar haar hand.

Wimbledon tot nu toe: Picks win/loss: 30-23

+ 39,78 units

2 Vind ik leuk's

Pick Wimbledon dag 9:

Djokovic vs. Nishikori Under 0,5 tiebreaks @2.60 [5/5]

M'n enige bet voor de kwartfinales bij de mannen. Nishikori werd in z'n laatste partij tegen Gulbis behandeld aan z'n rechterelleboog. Djokovic staat bekend als een goede retourneerder en de Japanner moet het al niet hebben van een sterke service. Nishikori weet tegen Djokovic dan ook maar 63% van z'n servicebeurten te behouden. Statistiek: Alleen bij 4 van de 39 sets die ze onderling speelden werd er een tie break gespeeld.

1 Vind ik leuk's
Op di. 10 jul. 2018, 23:47 schreef jorditoma:

Pick Wimbledon dag 9:

Djokovic vs. Nishikori Under 0,5 tiebreaks @2.60 [5/5]

M'n enige bet voor de kwartfinales bij de mannen. Nishikori werd in z'n laatste partij tegen Gulbis behandeld aan z'n rechterelleboog. Djokovic staat bekend als een goede retourneerder en de Japanner moet het al niet hebben van een sterke service. Nishikori weet tegen Djokovic dan ook maar 63% van z'n servicebeurten te behouden. Statistiek: Alleen bij 4 van de 39 sets die ze onderling speelden werd er een tie break gespeeld.

By welke bookie speel je dat?betfirst heeft dit niet.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.