Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
robs234:
Cancellara to win @2.75 3/10
Best placed Belgian rider: Vanmarcke @2.65 6/10
Belgium riders in top-10: over 2.5 @2.05 3/10
Combinatie (5/10)
Boonen - Vanmarcke @1.90
Bennati - Hushovd @1.66 (nog niet bekend)
Rugnummer winnaar onder 99.5 @1.20
Totaal: 3.78
Cancellara to win @2.75 3/10
Best placed Belgian rider: Vanmarcke @2.65 6/10
Belgium riders in top-10: over 2.5 @2.05 3/10
Combinatie (5/10)
Boonen - Vanmarcke @1.90
Bennati - Hushovd @1.66 (nog niet bekend)
Rugnummer winnaar onder 99.5 @1.20
Totaal: 3.78
Jammer dat Vanmarcke niet voor Van Avermaet weet te sprinten. Hopen dat Bennati voor Hushovd zit en het is een heel mooie betdag
NOOOOO... Opgave Bennati... Hushovd pas al 103e. Dit is zo zonde
Thor 90e ;) Waren er 102 gefinisht. Jammer inderdaad. Als Bennati uitgereden had, had ie er voor 90 procent zekerheid voorgezeten.
If you like sports, you will love Zweeler
Ja klopt 90e. Ik had hem al weggeklikt, maar dacht onthouden te hebben dat het 103e was. Maar ja, wel jammer dat Bennati niet uitrijdt.
Morgen de start van de Ronde van het Baskenland!
Ik zie Alberto Contador en Alejandro Valverde toch wel als de favorieten, al hoewel het even afwachten is hoe Valverde zich aanpast na zijn uitstapje in Vlaanderen, maar verwacht weinig problemen. Als belangrijkste outsiders zie ik Rui Costa, Roman Kreuziger en Tejay Van Garderen. Het is ook uitkijken naar Kwiatkowski gezien zijn tijdritcapaciteiten, als hij in de koninginnerit (etappe 4) niet teveel verliest, zit er een goed klassement in.
Morgen de start van de Ronde van het Baskenland!
Ik zie Alberto Contador en Alejandro Valverde toch wel als de favorieten, al hoewel het even afwachten is hoe Valverde zich aanpast na zijn uitstapje in Vlaanderen, maar verwacht weinig problemen. Als belangrijkste outsiders zie ik Rui Costa, Roman Kreuziger en Tejay Van Garderen. Het is ook uitkijken naar Kwiatkowski gezien zijn tijdritcapaciteiten, als hij in de koninginnerit (etappe 4) niet teveel verliest, zit er een goed klassement in.
Valverde is prima in orde, gister nog de GP Miguel Indurain solo gewonnen. Morgen direct een mooie test met dat muurtje op het einde van de etappe. Benieuwd naar de bets. Bennati was gevallen overigens en moest daardoor opgegeven. Al heeft ie geen breuken opgelopen.
Ja ik hoorde dat hij was gevallen. Daar stond bij dat hij weinig moeite meer deed om de koers te hervatten, dus is het zeker hopen dat hij geen breuken heeft overgehouden.
Heb bij BetVictor op eindwinst Kwiatkowski @15 en Péraud @21 ingezet.
En voor ritzege etappe 1 heb ik ingezet op Valverde, Kwiatkowski en Slagter. 64 % op Valverde en 18 % op zowel Kwiat en Slagter. Ongeveer x1,6 van je inzet als een van de drie wint.
En voor ritzege etappe 1 heb ik ingezet op Valverde, Kwiatkowski en Slagter. 64 % op Valverde en 18 % op zowel Kwiat en Slagter. Ongeveer x1,6 van je inzet als een van de drie wint.
Alvast mijn bets voor Parijs-Roubaix: (allen op Napoleongames)
Cancellara to win @2.80 20eu
Boonen to win @5.50 10eu
Vanmarcke to win @7 10eu
Volgens mij zijn dit dan ook de enige topfavorieten, Sagan vind ik in de lange wedstrijden nog wat tekort komen, ik vermoed dat hij nog iets te jong is. Voor de rest zie ik geen andere mogelijke favorieten, natuurlijk wel een pak outsiders...
Cancellara to win @2.80 20eu
Boonen to win @5.50 10eu
Vanmarcke to win @7 10eu
Volgens mij zijn dit dan ook de enige topfavorieten, Sagan vind ik in de lange wedstrijden nog wat tekort komen, ik vermoed dat hij nog iets te jong is. Voor de rest zie ik geen andere mogelijke favorieten, natuurlijk wel een pak outsiders...
Na gisteren zijn Cancellara en Vanmarcke vooral de favorieten voor PR, maar PR is vaak ook een tactische race. Afgelopen jaren hebben knechten als Vansummeren en O'Grady al mogen winnen. Een OPQS zou zondag bijv. hun overwicht uit moeten buiten met een Boonen, Stybar of Terpstra. Daarnaast was ik gisteren toch ook onder de indruk van Kristoff. Heb zelf verder nog niets gezet, behalve een gokje op top 3 Gaudin @21.