Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mattie44:
Wat een geweldige odds voor Morkov! Spijtig dat ik op napoleongames niet op die race kan wedden :(
Alvast nog een tip voor de Amstel Gold race:
Belgen in de top-10 over 1.5@ 1.72
Met Gilbert en Van Avermaet als top-10 certitudes en nog een paar andere Belgen die ook kans maken (Leukemans, Hermans, ...).
Spijtig genoeg kan ik het wielrennen niet 100% volgen op de moment (met een 8u tijdsverschil) weet ik het niet hoe het met een Vanendert, Vandenbroeck, Boeckmans gesteld is en dan is er nog een Serry bijvoorbeeld die ook voor een verrassing kan zorgen.
Voor mij in ieder geval een vrij zekere bet en daar is mijn stap 5 van de 7-stappenstrategie dan ook naartoe gegaan (105 euro op die bet :D )

Concurrentie is wel moordend in AGR. Zie niet zomaar twee Belgen in de top 10 komen. Gilbert moet het normaliter halen, maar vind Van Avermaet en Leukemans al flinke twijfelgevallen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ja hoor, 1 Tony. Op zo'n 30 seconden wint Swift de sprint van circa 40 man :(
0 Vind ik leuk's
Scheldeprijs morgen.
Zal live aanwezig zijn daar dit achter mijn hoek is!
Kittel winst
en top 3 Farrar @ 5 is wel een betje waard
Bos en Démare ga ik misschien ook nog top 3 zetten.
0 Vind ik leuk's
Bennett > Hushovd morgen in de Scheldeprijs is ook te mooi om te laten liggen aan 1.80
In Qatar en Oman meermaals top10 in de spurt, Hushovd gaat nooit spurten morgen, hij rijdt dit als voorbereiding voor PR. Dat zal eerder iets voor Dillier of Lodewyck zijn.
0 Vind ik leuk's
Vind de quotering voor Kittel te laag.
Top 3 Elia Viviani @6,00
Top 3 Kenny Dehaes @9,50
En inderdaad Sam Bennett voor Thor Hushovd @1,62 (inmiddels al gezakt) pak ik ook mee.
0 Vind ik leuk's
Leuk om te combineren met Demare voor Kristoff
0 Vind ik leuk's
Zo, ook weer eens op wielrennen gebet.
Demare voor Kristoff
Bennet voor Husdhovd
:)
0 Vind ik leuk's
robs234:
Leuk om te combineren met Demare voor Kristoff

idd robs heb deze ook gezet :)
0 Vind ik leuk's
Mijn additie: (spijtig genoeg geen Bennet vs Hushovd op Napoleongames)
Dehaes top 3 @7
Bo hagen top 3 @19
Kristoff vs Farrar @1.70
0 Vind ik leuk's
robertoatletico:
Bennett > Hushovd morgen in de Scheldeprijs is ook te mooi om te laten liggen aan 1.80
In Qatar en Oman meermaals top10 in de spurt, Hushovd gaat nooit spurten morgen, hij rijdt dit als voorbereiding voor PR. Dat zal eerder iets voor Dillier of Lodewyck zijn.

Die hebben ze eraf gehaald.
Nu is het Bennett voor Appollonio @1.42
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.