Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog een betje met mooie odd (op Napoleongames)
Belgen in top 10 boven 2.5 met Boonen, Devolder, Nuyens, Vanmarcke, ... moet dat zeker lukken denk ik dan en dan vergeet ik nog heel wat Belgen...
0 Vind ik leuk's
Nuyens is ziek, die kun je alvast strepen. Als ie überhaupt start kan ie top 10 wel vergeten. Maar zeker een mooie bet hoor, want Van Avermaet, Roelandts en in mindere mate Devenyns, Leukemans, Vandenbergh en Keukeleire zijn er onder anderen ook nog. Schat de kans toch wel hoger dan 50 procent in dat er 3 Belgen top 10 halen. Op Unibet is die bet er ook en krijg je @2,05. Heb hem meegepakt (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
De meeste bets zijn al uitvoerig doorgenomen, maar ik wil ook even delen wat ik zondag speel.
Cancellara to win @2.75 3/10
In de E3 Prijs verloor Fabian Cancellara dan wel door pech, toch liet hij zien dat het met zijn vorm wel snor zit. Als Spartacus niet achterop was geraakt, had ik het nog maar moeten zien of Sagan dan nog had kunnen winnen. Daarnaast kan hij rekenen op de steun van Devolder en Rast, met name de eerste is in goede doen. Ook vorig jaar was Cancellara de beste en toen moest hij had hij te maken met een sterkere Sagan.
Best placed Belgian rider: Vanmarcke @2.65 6/10
Van deze bet ben ik vrij overtuigd. Sep Vanmarcke is in topvorm en zijn concurrenten als beste Belg zijn of simpelweg minder dan hem (Van Avermaet, Vandenbergh) of uit vorm (Boonen). Daarnaast moet Devolder in de pikorde Cancellara voor zich dulden. Roelandts is wel een geduchte concurrent als nummer drie van vorig jaar. Het is altijd afwachten hoe de koers loopt, maar gezien zijn prestaties dit seizoen mag dit eigenlijk niet fout gaan.
Belgium riders in top-10: over 2.5 @2.05 3/10
Dit is een leuke odd voor zo'n goed haalbare weddenschap. Met Vanmarcke heb je een zekerheidje voor een top-10 stek. Roelandts (2013) en Van Avermaet (2012, 2013) eindigen altijd rond de top-10, zo niet erin. Met Devolder, Boonen en Vandenbergh heb je ook weer een aantal kanshebbers op een top-10. Ook verwacht ik veel van Tom Van Asbroeck. Verder: Leukemans (kopman bij Wanty, reed al vaker top-10's) en Jens Keukeleire (rijdt een goed voorjaar).
Combinatie (5/10)
Boonen - Vanmarcke @1.90
Bennati - Hushovd @1.66
Rugnummer winnaar onder 99.5 @1.20
Totaal: 3.78
Vanmarcke is top, Boonen matig. Niet zo extreem veel vertrouwen in Daniele Bennati, maar gewoon weinig in Hushovd. Bennati voor Hushovd is puur op gevoel, vorm van beide renners is dit seizoen nog niet heel behoorlijk. Die rugnummer-bet is om de odd wat op te drijven, aangezien dit toch een zekerheidje is.
0 Vind ik leuk's
Wel grappig dat iedereen Boonen zo onderschat...
Ik zou er echt niet van verschieten dat hij gewoon verstoppertje speelt, fysisch is hij de evenknie van cancellara enkel ff mentaal dreun gekregen.
Ik verwacht hem zondag en al zeker in Roubaix waar hij geschiedenis kan schrijven ;). ( kan hij trouwens in beide ) :)
0 Vind ik leuk's
Terpstra voor Stybar odd 2.00. Wat vinden jullie van deze bet?
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Terpstra voor Stybar odd 2.00. Wat vinden jullie van deze bet?

Moeilijk te voorspellen. Indien hij weggeraakt met select groepje is het mogelijk. Stybar zal wel lang bij boonen blijven daar die ook als lead-out of eventueel afmaker kan gebruikt worden aan de meet.
Ik verwacht ofwel ne surprise aanval van Volderke wnr de grote namen ( Boonen, Cancellara, Sagan, V.Marcke ) naar elkaar blijven kijken. Of anders the usual nen attack in de laatste lus van Fabian en dan zullen we zien wie kan volgen...
0 Vind ik leuk's
Ik vindt boonen toch echt een klasse minder dan cancellara. De enige mamier waarop did verslagen kan worden is pech of heel erg sterk ploegenspel van qps.
0 Vind ik leuk's
Heren,
Er staan erg veel h2h's op. Wat denken jullie van de volgende bets:
Kristoff voor Boasson Hagen @1.65;
Van Asbroeck voor Petit @1.55;
Vandenbergh voor Gatto @1.62;
0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
robertoatletico:
Wel grappig dat iedereen Boonen zo onderschat...
Ik zou er echt niet van verschieten dat hij gewoon verstoppertje speelt, fysisch is hij de evenknie van cancellara enkel ff mentaal dreun gekregen.
Ik verwacht hem zondag en al zeker in Roubaix waar hij geschiedenis kan schrijven ;). ( kan hij trouwens in beide ) :)

Ik was juist hetzelfde aant denken. :) Tom Boonen heeft zelf al aangegeven dat er maar 2 wedstrijden voor hem uitmaken dit jaar. Zijnde de Ronde en Parijs Roubaix. Zijn mentale opdoffer zou voor vandaag mss wel eens ervoor kunnen zorgen dat hij juist nog wat boven zich zelf uitstijgt.
Tom Boonen @ 7,5 vind ik dus best het gokje waard. :)
0 Vind ik leuk's
In het verleden toen Boonen de Ronde en Roubaix won, was hij ook goed in de andere wedstrijden.Boonen laat niet zo gemakkelijk wedstrijden lopen, hij was wel degelijkniet goed genoeg. Maar misschien tovert hij iets uit de hoge hoed.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.