Wedden op vechtsporten
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.
Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.
Kleine tip die ik kan geven voor 30/05
Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)
Groeten
JDS 1st round KO/TKO
Cain Velasquez second round KO/TKO
Roy Nelson by decision
Stefan Struve second round Submission
(Prelim Fights voorspel ik niet)
Ik speel deze zelf NIET omdat ik een tijdje gestopt ben met betten.
K1 rising in Spanje is vandaag om 9 uur, heb daar nog geen quotes voor kunnen vinden
Bekende namen zijn Badr Hari, Cro Cop, Daniel Ghita
Doet Sem Schildts nog wel mee?
Semmy Schilt doet aan dit event niet mee, k1 ligt er al een tijd uit door gezeik met geld(betalingen) daarom zijn ook veel vechters overgegaan na de UFC, Strikeforce (MMA) of in Nederland bekend als kooivechten.
Junior Dos Santos vs Frank Mir 108 kilo vs 118 kilo
Cain Velasquez vs Bigfoot Silva 108 kilo vs 119 kilo
Scheelt toch een 10 kilo en toch denk ik dat JDS en Cain winnen :p
Maar ik vind al die gewichtsklasses ook maar een raar gedoe, dat doe je toch ook niet met wielrennen en motorsport?
Als ik dan met alle respect een Andy Souwer zie dat het allemaal meer technischer en sierlijker eruit ziet dan de zwaargewichten wat ook wel logisch is maar waar gaat deze sport nou om?
Het gaat toch om de sterkste zijn?
Kilo limiet niet echt ligt eraan in MMA is dit vaak erg verschillend vannacht staan er 2 mooie partijen op de UFC 146 card:
millemiglia18:
Kilo limiet niet echt ligt eraan in MMA is dit vaak erg verschillend vannacht staan er 2 mooie partijen op de UFC 146 card:
Vooral Dos Santos vs. Frank Mir vind ik erg interessant. Volg de UFC namelijk wel aardig goed. Mir is een twee voudig kampioen die die riem maar al te graag terug wilt. In het vorige gevecht met Antonio Rodrigo Nogueira pakte Mir hem met submission, ongekend was het, namelijk nog nooit gebeurd. 56% van alle gevechten die Mir gewonnen heeft waren door submissions. Dos Santos aan de andere kant is gedreven, zal het natuurlijk staande willen houden en zal vooral zijn defense hebben getraind. Een KO voor Dos Santos of een submission voor Mir. Helaas bied Unibet geen side weddenschappen aan voor vannacht. 1.15 voor Dos Santos en 4.85 voor Mir. Die 4.85 ligt te hoog naar mijn idee. Mir zal willen overtuigen. Toch is deze met een risico.
Ik heb nog een andere leuke pot gevonden en dat was Elkins vs. Brandao. Brandao is een beest. Een enorm goede bokser die ook op de grond uit de voeten kan. Won TUF seizoen 14 door (uit me hoofd) een armbar die echt perfect overgenomen werd nadat het initiatief niet bij hem lag. Deze jongen heeft een 'one-punch' knockout en zal tegen Elkins niet anders willen dan hem neerslaan. Elkins aan de andere kant is de meer ervaren wrestler hier. Brandao is actief, ook vanaf ze rug maar zover zal die het niet laten komen. De rechterhand over de schouder is ze favoriete, en die zal die maar al te graag gebruiken vannacht. 1.40 x voor Brandao, die gaan we pakken.
Aan de andere kant vind ik Roy Nelson (@ 1.42) en Stephan Struve (@1.75) nog erg interessant om te spelen.
Waar volg je die gevechten dan? Is daar een speciale zender voor dan ofzo? :)
Via het internet, volg het al seizoenen lang. Ultimatie Fighter, maar ook speciale edities en natuurlijk de normale UFC.
Trouwens nog even over net. Unibet biedt wel side weddenschappen aan over Dos Santos - Mir. Mir winnen door een submission staat op 5.50. Erg hoog naar mijn inziens. Misschien nadat ik wat meer informatie heb dat ik daar nog wat kleins op speel. Ook Roy Nelson to win KO, TKO or DQ @ 2.10 is een erg mooie vind ik. Een submission zal je van deze grote jongen niet af zien komen. Maar hij kan erg hard slaan!