Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op vechtsporten

Op Unibet (ik weet niet hoe het bij andere bookmakers is)
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.

Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.

Kleine tip die ik kan geven voor 30/05

Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)

Groeten
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag lagast in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mooi ticket, maar volgens mij stond in de voorwaarden van deze freebet dat je maximaal 100 euro kon winnen

4 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Oh lol, had ik niet gezien. Scheelt weer een hoop hehe.

0 Vind ik leuk's

Ik had ook gewonnen met die freebet, ik zou wat je gewonnen hebt soieso uitbetalen want alles wat je daarna meer wint dan 100 euro krijg je niks van uitbetaald. Ik maakte van die 100 die ik gewonnen had zon 350 euro waarvan ik 200 wilde uitbetalen na verificatie acc is mn uitbetaling gecanceld en alles boven de 100 is verdwenen.

Ik ging er persoonlijk van uit dat je max 100 kon winnen met de bet en daarna gewoon ermee doorbetten blijkbaar is dat niet zo.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.