Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op vechtsporten

Op Unibet (ik weet niet hoe het bij andere bookmakers is)
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.

Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.

Kleine tip die ik kan geven voor 30/05

Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)

Groeten
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag lagast in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Daar heb je inderdaad wel gelijk in.
ik heb nu nog een paar bets staan voor 13/06
maar denk ook er daarna mee te stoppen.
en het bij voetbal te houden.
0 Vind ik leuk's
[quote]Daar heb je inderdaad wel gelijk in.
ik heb nu nog een paar bets staan voor 13/06
maar denk ook er daarna mee te stoppen.
en het bij voetbal te houden.

Welke wedstrijden heb je staan en op welke bets verheug je je het meeste?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
alle 3 zijn ze voor 13/06

Filipovic - Barry P 2 @ 1.70
Franklin R - Lidell Chuck 2 @ 2.10
Wiman Matt - Danzing M 2 @ 1.90

Vooral de wedstrijd van Lidell Chuck en Franklin R verheug ik me op.
Beiden zijn al wat ouder aan het worden (35 ofzo)
en hebben een mooie geschiedenis achter de rug, vooral Lidell Chuck dan hij was echt een Ikoon voor deze sport zou je kunnen zeggen, daarom denk ik dat hij extra gemotiveerd zal zijn om dit gevecht te winnen. Ook heeft hij zijn laatste 2 matchen verloren ( van Rashad evans en Rampage Jackson, die momenteel de top zijn)

Groeten hopelijk deze keer meer geluk
0 Vind ik leuk's
OK, duidelijk verhaal. Uit 'solidariteit' speel ik de middelste weddenschap met je mee op Unibet. De wedstrijd zal volgende week zondag gespeeld worden!

Franklin R - Lidell Chuck 2 @ 2.10
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kickboksen ben ik nog het meest bekend mee. Vooral de Nederlanders doen het erg goed met als toppunt Sem Schilt en Badr Hari. Als die twee kickboksen wil ik er zeker op wedden want hun twee winnen bijna altijd wel. Badr Hari wordt trouwens gezocht door de politie vanwege verdenking op mishandeling van een portier.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
In dat filmpje kan Badr Hari wel goed knokken zeg. Wel stom dat hij na trapte was nergens voor nodig.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]In dat filmpje kan Badr Hari wel goed knokken zeg. Wel stom dat hij datrapte was nergens voor nodig.

een hele goed bokser ;)
0 Vind ik leuk's
[quote]Nou lagast, Ik kan je vertellen.. ik heb hier vroeger vaak op gewed ( nouja vroeger, jaartje geleden ) Maar het schoot helemaal niets op.. is ook best logisch.. hoe goed die ene ook is het blijft altijd 60/40 aangezien 1 stoot soms voldoende is.. heb hier best veel geld mee verneukt.. dan denk je 20 x op rij onverslagen tegen 6 x op rij verloren.. maar blijkt het toch 1 stoot op de slaap/ in de lever en die ene die 20 x op rij heeft gewonnen verliest het alsnog.. Je hoeft het natuurlijk niet van me aan te nemen.. maar ik zou nog eerder gaan betten op cricket dan op mma ( bij wijze van spreken )

als je voorkennis hebt over de omkoping wel eerder op cricket inderdaad!!!
;-)
0 Vind ik leuk's
Lachen ik heb de game UFC nu op mijn Xbox en het is alleen maar raggen,beuken en verdedigen. Ik heb de gevechten na gisteren 10 uur gespeeld te hebben nog in mijn kop.
0 Vind ik leuk's
Unibet
lijkt mij heel moeilijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.