Wedden op vechtsporten
Op Unibet (ik weet niet hoe het bij andere bookmakers is)
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.
Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.
Kleine tip die ik kan geven voor 30/05
Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)
Groeten
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.
Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.
Kleine tip die ik kan geven voor 30/05
Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)
Groeten
in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wedden:
Kickboksen ben ik nog het meest bekend mee. Vooral de Nederlanders doen het erg goed met als toppunt Sem Schilt en Badr Hari. Als die twee kickboksen wil ik er zeker op wedden want hun twee winnen bijna altijd wel. Badr Hari wordt trouwens gezocht door de politie vanwege verdenking op mishandeling van een portier.
hoe is dat afgelopen met hem? Vind hem trouwens laf overkomen, en de sterkste is hij zeker niet.
Kickboksen ben ik nog het meest bekend mee. Vooral de Nederlanders doen het erg goed met als toppunt Sem Schilt en Badr Hari. Als die twee kickboksen wil ik er zeker op wedden want hun twee winnen bijna altijd wel. Badr Hari wordt trouwens gezocht door de politie vanwege verdenking op mishandeling van een portier.
hoe is dat afgelopen met hem? Vind hem trouwens laf overkomen, en de sterkste is hij zeker niet.
comeyer:
dat prijzengeld vind ik best hoog, wie zijn die sponsers? :p
millemiglia18:
Wat bedoel je met weet niet waar het geld vandaan komt?
Weet niet precies de sponsors, maar het valt nog wel mee hoor, pay per views, toegangstickets, sponsoring komt een hoop geld uit hoor vooral UFC, voetballers verdienen meer.
Uitzondering als bijvoorbeeld Floyd Mayweather met 40 miljoen per wedstrijd
http://paprikapoeder.blogabet.com/
millemiglia18:
Weet niet precies de sponsors, maar het valt nog wel mee hoor, pay per views, toegangstickets, sponsoring komt een hoop geld uit hoor vooral UFC, voetballers verdienen meer.
comeyer:
millemiglia18:
Maar dat van de K1 dan? Ik mag toch aannemen dat die prijzenpot het hoogst is op boksen na?
1 Miljoen is nu de hoofdprijs volgens mij, valt toch wel mee dat verdient Rooney in een maand
millemiglia18:
1 Miljoen is nu de hoofdprijs volgens mij, valt toch wel mee dat verdient Rooney in een maand
ja ok, maar met voetbal is meer animo dan het vechten, in europa leeft het nauwelijks, alleen in die oosterse landen is het hot.
Ik heb met dat vechten gewoon snel het gevoel dat spelers wedstrijden verkopen enzo en van dat geld juist goed kunnen leven. Ik wil niet zeggen dat K1 vechters dat doen, maar met boksen zie ik dat zo gebeuren.
Klopt wel een beetje wat je zegt maar het meeste geld komt uit de dingen die ik zei, vergeet Amerika niet he, daar is de UFC heel heel erg populair, K1 een stukkie minder.
Van de vechtsporten vind ik alleen K1 leuk te zien, en dan de elite.
op lichtgewichten zit ik niet te wachten want dat horen ze niet eens te doen.
op lichtgewichten zit ik niet te wachten want dat horen ze niet eens te doen.
Hoezo niet :p spectaculaire hoge trappen, spinning backkicks etc
Heerlijk toch man, hoog tempo stoot stoot hoek lowkick hoge trap
millemiglia18:
Ja ok, maar dan kun je ook wel 16 jarigen er neer zetten. Ik wil gewoon de sterksten zien en niet lichtgewichten die leuk trappen en snel zijn.
millemiglia18:
Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann 1.42 - 2.70
Erg hoge quote voor Kampmann hoor allebeide gelijkwaardige vechters, Kampmann met iets meer lengte.
Kampmann by KO, TKO or DQ
8,00
Kampmann by Submission
7,00
Beide mooie quotes waar low stakes wel de moeite waard op zijn.
Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann 1.42 - 2.70
Erg hoge quote voor Kampmann hoor allebeide gelijkwaardige vechters, Kampmann met iets meer lengte.
Kampmann by KO, TKO or DQ
8,00
Kampmann by Submission
7,00
Beide mooie quotes waar low stakes wel de moeite waard op zijn.
Kampmann heeft dus gewonnen met KO in de 2de ronde, jammer dat ik niet voor geld speel en het toch goed voorspel...