Wedden op vechtsporten
Op Unibet (ik weet niet hoe het bij andere bookmakers is)
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.
Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.
Kleine tip die ik kan geven voor 30/05
Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)
Groeten
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.
Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.
Kleine tip die ik kan geven voor 30/05
Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)
Groeten
in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dag Lagast,
Ik ben heel benieuwd. Ik ga je tip voor dit gevecht, ondanks dat ik er helemaal geen verstand van heb, meespelen. Wat is dit precies voor gevecht?
Ik ben heel benieuwd. Ik ga je tip voor dit gevecht, ondanks dat ik er helemaal geen verstand van heb, meespelen. Wat is dit precies voor gevecht?
Hakuna Matatttta.
Lijkt me een prima tip. Ik ken deze twee vechters niet maar zal er ook even op gaan wedden.
Lagast weet jij toevallig ook welke bookies allemaal UFC aanbieden ? Hoe meer bookies des te groter de keuze aan goede noteringen :)
Lagast weet jij toevallig ook welke bookies allemaal UFC aanbieden ? Hoe meer bookies des te groter de keuze aan goede noteringen :)
Toto Sigarenboer
@ vw-crew : het is een soort cage-fight maar wel met regels.
99% van deze gevechten eindigen met KO/ TKO (TKO is je tegenstander tegen de grond slaan en dan nog wat extra slaag geven zodat je zeker bent dat hij helemaal knock-out is)^^
Een gevecht duurd gemiddeld niet langer dan 10minuten, en ik dacht 3 minuten per ronde.
Evans en Jackson zijn allebei boksers, maar Jackson heeft het voordeel dat hij echt vuisten van dynamiet geeft en erg snel. Meestal eindigen z'n gevechten met één onverwachtse stoot waarbij hij de ander KO slaat. Ik geloof dat hij slechts 1keer verloren heeft en al 31 keer gewonnen. Evans heeft al 19keer gewonnen en 1keer verloren.
@ wedden : Ik gebruik enkel Unibet (hopelijk binnenkort toch). Dus ik weet niet over andere bookmakers.
Leuk dat jullie m'n tip vertrouwen :d
Ik kan natuurlijk niets garanderen maar ik zal zelf ook 3euro op Jackson zetten.
99% van deze gevechten eindigen met KO/ TKO (TKO is je tegenstander tegen de grond slaan en dan nog wat extra slaag geven zodat je zeker bent dat hij helemaal knock-out is)^^
Een gevecht duurd gemiddeld niet langer dan 10minuten, en ik dacht 3 minuten per ronde.
Evans en Jackson zijn allebei boksers, maar Jackson heeft het voordeel dat hij echt vuisten van dynamiet geeft en erg snel. Meestal eindigen z'n gevechten met één onverwachtse stoot waarbij hij de ander KO slaat. Ik geloof dat hij slechts 1keer verloren heeft en al 31 keer gewonnen. Evans heeft al 19keer gewonnen en 1keer verloren.
@ wedden : Ik gebruik enkel Unibet (hopelijk binnenkort toch). Dus ik weet niet over andere bookmakers.
Leuk dat jullie m'n tip vertrouwen :d
Ik kan natuurlijk niets garanderen maar ik zal zelf ook 3euro op Jackson zetten.
Erg leuk om in te zetten op gevechten. Alleen wat ik wel jammer vind is dat dit soort gevechten bijna nooit op tv te zien zijn. Ik zal in de toekomst ook de bookmaker namen hier neerzetten waar gewed kan worden op UFC.
Toto Sigarenboer
Ik zit nu even op Betclic te kijken en daar kan je wedden op UFC Heavywheigt,Light Heavy Wheigt,Lightweight,Middleweight en Welterweight. De wedstrijd Quinton Jackson - Rashad Evans 1.80 om 1.90. Zal zeker een spannende wedstrijd worden en aan de info te zien is het zeker verstandig om op Jackson te wedden.
Toto Sigarenboer
Deze weddenschap dus mooi verloren, zo zeker was het dus niet. Heb jij de wedstrijd gezien lagast?
Hakuna Matatttta.
Kheb hem ook verloren... sorry...
Nee, nergens waar ze dat uitzenden en die wedstrijden zijn in amerika dus hier is het dan 3:00 of 4:00
binnenkort zijn er weer 3 hopelijk nu meer geluk
Nee, nergens waar ze dat uitzenden en die wedstrijden zijn in amerika dus hier is het dan 3:00 of 4:00
binnenkort zijn er weer 3 hopelijk nu meer geluk
[quote]Deze weddenschap dus mooi verloren, zo zeker was het dus niet. Heb jij de wedstrijd gezien lagast?
Het was ongeveer ook een 50/50 wedstrijd. Ik zal wel eens op zoek gaan naar meer UFC sites waar statistieken te vinden zijn. In ieder geval is het wel leuk om op te wedden.
Het was ongeveer ook een 50/50 wedstrijd. Ik zal wel eens op zoek gaan naar meer UFC sites waar statistieken te vinden zijn. In ieder geval is het wel leuk om op te wedden.
Toto Sigarenboer
Weet iemand wat vechtsport wedden sites waar tips en statietieken te vinden zijn ?
Unibet
Nou lagast,
Ik kan je vertellen.. ik heb hier vroeger vaak op gewed ( nouja vroeger, jaartje geleden )
Maar het schoot helemaal niets op.. is ook best logisch.. hoe goed die ene ook is het blijft altijd 60/40 aangezien 1 stoot soms voldoende is..
heb hier best veel geld mee verneukt.. dan denk je 20 x op rij onverslagen tegen 6 x op rij verloren.. maar blijkt het toch 1 stoot op de slaap/ in de lever en die ene die 20 x op rij heeft gewonnen verliest het alsnog..
Je hoeft het natuurlijk niet van me aan te nemen.. maar ik zou nog eerder gaan betten op cricket dan op mma ( bij wijze van spreken )
Forza Inter