Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik speel de bets met jullie mee, enkel Dolgopolov kan ik niet meer vinden aan een odd van @2.60 (y)
Voorlopig ziet het er nogal dramatisch uit :-(
Onvoorstelbaar slecht dat Dimitrov heeft verloren.
Muller nu gestopt en morgen uitgespeeld. Wat een partij is dat zeg. Jammer dat ze hem nu niet uitspelen want het momentum was bij Muller. Wat spelen jullie morgen?
Ik weet niet of jullie deze al kennen, maar is zeker leuk om RG te volgen.
Als je klikt op een wedstrijd die bezig is ,kun je zien wie erna volgt op deze baan/court. (h)
En wat de statistieken zijn,zoal first en secund service...
http://fr.tennistemple.com/
Als je klikt op een wedstrijd die bezig is ,kun je zien wie erna volgt op deze baan/court. (h)
En wat de statistieken zijn,zoal first en secund service...
http://fr.tennistemple.com/
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Morgen weer veel tenniswedstrijden met lage odds, deze zijn leuk te combineren iemand hier verstand van?
jeroendt:
Wat zijn echte 'zekerheidjes' voor morgen?
Wat zijn echte 'zekerheidjes' voor morgen?
Federer en Nishikori
Donderdag lekkere winst gepakt door te kijken naar value, en door op tijd in te cashen. Probeer deze lijn vrijdag door te zetten. Hierbij een paar plays waarin ik veel value zie. Odds komen van Betfair (bookmaker waar ik zelf speel):
Rosol vs Gabashvili
Pick: Gabashvili @2.38
(Rosol en Gabashvili hebben allebei een goede start gekend dit toernooi. Rosol verraste door Bautista Agut met straight sets te verslaan. Echter is Gabashvili al tijden in een betere vorm dan Rosol, en is hij ook gemakkelijk door de eerste twee rondes heen gekomen. Ik denk niet dat Rosol wederom hetzelfde niveau zal halen als in zijn vorige wedstrijd. Gabashvili is momenteel de meest constante speler. Ik vind de odd van 2.38 op Betfair veel te hoog. Ik zie value in een overwinning voor Gabashvili.)
Wawrinka vs Johnson
Total games over 33.5 @1.96
(Johnson speelt tot nu toe een prima toernooi. Ik denk uiteindelijk dat Wawrinka morgen de overwinning pakt, maar ik verwacht zeker niet dat het een walk-over wordt. Ik vind de line voor het aantal games zeer laag, ik zie value in betten op
meer dan 33,5 games bij deze wedstrijd.)
Monfils vs Cuevas
Cuevas to win @3.50 (bet was wel winstgevend als je ingecasht had zoals voorspeld)
(Ik verwacht een spannende wedstrijd, als Cuevas en Monfils gelijk opgaan en allebei een set of 2 sets pakken zou ik incashen met winst. In dit geval zal de odd van Cuevas namelijk gaan dalen, meestal sleept het Franse publiek Monfils er in een spannende strijd vaak nog doorheen. Pas daar dus voor op! Echter kan je de bet natuurlijk wel laten staan als Cuevas Monfils overklast.)
Berdych vs Paire
Total games over 31.5 @1.96
(Paire versloeg in de vorige ronde Fognini in straight sets, in deze wedstrijd was Fognini volgens de bookies zwaar favoriet. Berdych had in zijn laatste wedstrijd 4 sets nodig om Stepanek te verslaan. Ik denk dat Berdych een overwinning boek in 3 of 4 sets. Wel denk ik dat Paire het Berdych toch in 't begin lastig kan maken zeker met het eigen publiek erachter. Misschien kan hij zelfs een set afsnoepen van Berdych. In ieder geval vind ik de line van 31.5 wel heel erg laag, dus bij deze wedstrijd zie ik in deze bet value.)
Rosol vs Gabashvili
Pick: Gabashvili @2.38
(Rosol en Gabashvili hebben allebei een goede start gekend dit toernooi. Rosol verraste door Bautista Agut met straight sets te verslaan. Echter is Gabashvili al tijden in een betere vorm dan Rosol, en is hij ook gemakkelijk door de eerste twee rondes heen gekomen. Ik denk niet dat Rosol wederom hetzelfde niveau zal halen als in zijn vorige wedstrijd. Gabashvili is momenteel de meest constante speler. Ik vind de odd van 2.38 op Betfair veel te hoog. Ik zie value in een overwinning voor Gabashvili.)
Wawrinka vs Johnson
Total games over 33.5 @1.96
(Johnson speelt tot nu toe een prima toernooi. Ik denk uiteindelijk dat Wawrinka morgen de overwinning pakt, maar ik verwacht zeker niet dat het een walk-over wordt. Ik vind de line voor het aantal games zeer laag, ik zie value in betten op
meer dan 33,5 games bij deze wedstrijd.)
Monfils vs Cuevas
Cuevas to win @3.50 (bet was wel winstgevend als je ingecasht had zoals voorspeld)
(Ik verwacht een spannende wedstrijd, als Cuevas en Monfils gelijk opgaan en allebei een set of 2 sets pakken zou ik incashen met winst. In dit geval zal de odd van Cuevas namelijk gaan dalen, meestal sleept het Franse publiek Monfils er in een spannende strijd vaak nog doorheen. Pas daar dus voor op! Echter kan je de bet natuurlijk wel laten staan als Cuevas Monfils overklast.)
Berdych vs Paire
Total games over 31.5 @1.96
(Paire versloeg in de vorige ronde Fognini in straight sets, in deze wedstrijd was Fognini volgens de bookies zwaar favoriet. Berdych had in zijn laatste wedstrijd 4 sets nodig om Stepanek te verslaan. Ik denk dat Berdych een overwinning boek in 3 of 4 sets. Wel denk ik dat Paire het Berdych toch in 't begin lastig kan maken zeker met het eigen publiek erachter. Misschien kan hij zelfs een set afsnoepen van Berdych. In ieder geval vind ik de line van 31.5 wel heel erg laag, dus bij deze wedstrijd zie ik in deze bet value.)