Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ramanathan won z'n dubbel, blij dat ik die dus skipte. Bonadio 3e set 5-7 verloren helaas, toch zonde voor zo'n odd. Ilhan gelukkig wel gewonnen, dus gewoon winst, fijntjes.
Djokovic to win 2-1 in sets tegen Nadal @ 3,95.
Ik heb een poule georganiseerd op Scorito.com voor Roland Garros 2015 en wil je daar graag voor uitnodigen!
Het spel werkt eenvoudig:
- Stel een team samen van 20 spelers (10 heren en 10 dames)
- Kies iedere ronde je teamcaptain voor extra punten
Eens kijken wie het meeste verstand van tennis heeft!
Ben nog bezig met eventuele prijzen, dus doe mee!
http://www.scorito.com/tennismanager/rg2015/voetbalwedden?code=90dbbae4-b852-46f8-b8dd-cb9afd5d5e84
Succes,
Groeten, TheSluziger
http://www.scorito.com/tennismanager/rg2015/voetbalwedden?code=90dbbae4-b852-46f8-b8dd-cb9afd5d5e84
Succes,
Groeten, TheSluziger
skappo:
Ik heb een poule georganiseerd op Scorito.com voor Roland Garros 2015 en wil je daar graag voor uitnodigen!
Succes,
Groeten, TheSluziger
Succes,
Groeten, TheSluziger
Geld enkel voor nederlanders Skappo?:
regel 14. Deelnemers dienen gedurende de volledige looptijd van een spel in Nederland woonachtig te zijn om in aanmerking te komen voor een prijs
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Daar heb je jammer genoeg wel gelijk aan :-(
Helaas...
Helaas...
Vandaag start de kwalificatie voor Roland Garros. Ik speel nog small stakes in de kwalificatie, maar toch een paar tips:
Beck - De Bakker 2 @1,45
De Bakker is in prima vorm getuigende zijn finale op het challenger toernooi van Bordeaux. Komt bij dat hij goed op gravel uit de voeten kan, en ik Beck erg zwak vind.
uitslag: 4-6; 6-7
Zverev - Zeballos 1 @1,36
Vorige week nog gespeeld, toen was Zverev een aantal klasse beter. Hij zal nu ook weinig problemen hebben met Zeballos.
uitslag: 7-6; 6-0
Chung - Donaldson 1 @1,50
Chung is de laatste weken sterk en kan op gravel goed uit de voeten. Hij gaat zich denk ik met gemak voor het hoofdtoernooi kwalificeren en dus staat de odd hier in mijn ogen te hoog.
uitslag: 0-6; 1-6
Ik weet niet wat er met Chung aan de hand was maar hij is helemaal van de baan afgemept. Zonde
Ik speel ze samen @2,96 stake 4/10
Beck - De Bakker 2 @1,45
De Bakker is in prima vorm getuigende zijn finale op het challenger toernooi van Bordeaux. Komt bij dat hij goed op gravel uit de voeten kan, en ik Beck erg zwak vind.
uitslag: 4-6; 6-7
Zverev - Zeballos 1 @1,36
Vorige week nog gespeeld, toen was Zverev een aantal klasse beter. Hij zal nu ook weinig problemen hebben met Zeballos.
uitslag: 7-6; 6-0
Chung - Donaldson 1 @1,50
Chung is de laatste weken sterk en kan op gravel goed uit de voeten. Hij gaat zich denk ik met gemak voor het hoofdtoernooi kwalificeren en dus staat de odd hier in mijn ogen te hoog.
uitslag: 0-6; 1-6
Ik weet niet wat er met Chung aan de hand was maar hij is helemaal van de baan afgemept. Zonde
Ik speel ze samen @2,96 stake 4/10
Junkie al deze wedstrijden hierboven vandaag??
botshenk:
Ja maar ik zie dat unibet niks live aanbiedt, dus De Bakker is al niet meer mee te pakken.
EDIT: De Bakker staat er nu weer tussen, pre-match
Isner in de halve finale van Roland Garros @31. Die man is ontzettend gevaarlijk door zijn service en heeft goede resultaten dit jaar op gravel. Hét risico aan deze weddenschap is dat Isner voor de halve finale Djokovic of Murray tegenkomt. Ik denk dat hij Nadal kan verslaan en Federer vind ik op gravel niet sterk. Het is een gok, maar hier zit value in.