Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
haagsebrabander:
robin21:
Hallo,

Ik wil hier een tip meegeven wat héél goed opbrengt. Het is niet altijd 100% zeker maar ik zou wel zeggen dat het toch voor 80% meestal wel zeker is. het gaat om het volgende. Wanneer je ziet dat een tennisspeler ( man of vrouw) 4-0 voor staat , dan zie ik heel dikwijls dat het nog 6-0 word. Dit geldt vreemd genoeg voor mannen maar ook voor vrouwen.

Gisteren bijvoorbeeld zag ik via een livestream hoe weinig moeite ze dan nog doen om een punt te pakken in die set en ze laten meestal gewoon die set om hun vol te concentreren op de volgende set. Als ik jullie was zou ik met een lowstake dit zeker eens vaker proberen als de situatie zich voordoet.

Gespeeld bij 4-0 voor Querrey en opslag Johnson . Vrij simpele break 15-W
http://i58.tinypic.com/302w4gj.png">

Hier gespeeld bij 4-0 Buchanan terwijl hij de opslag had.
http://i59.tinypic.com/mcz1h5.png">

Beste Robin, het spijt me om te zeggen, maar dat is meestal puur toeval. Steve Johnson heeft bijvoorbeeld een goede, harde service en zal bijna nooit zo maar met 6-0 een set verliezen. Je tip kan goed zijn als de betreffende speler geblesseerd is, een lichte blessure heeft of tankt (de facto opgeeft) of zijn tegenstander extreem goed speelt.

Dit moet je bijvoorbeeld nooit tegen Djokovic spelen of andere TOPSERVE spelers. Maar geloof mij. Die Johnson zijn serve is nu ook weer niet DE TOP. Hij liet zijn hoofd hangen en had er geen zin meer in bij 4-0. voor een low stake is dit het risico wel waard.
0 Vind ik leuk's
Betking
God wat is het toch jammer dat Ouahab meer van Kebab dan tennissen houd. Fantastische speler, maar veel en veel te zwaar, knalt alleen in eigen land. Anyway;
[quote]Kowalczyk/Zelenay @1.6, Junaid/Shamasdin @2.10, Ouhab/Rachidi @3.

Kowalczyk/Zelenay 11-13 in de supertiebreak, helaas, 2 matchpoints gehad.
0 Vind ik leuk's
Mooie research Tom! Heb ze alle 3 meegespeeld, thanks. Hoe wist je trouwens dat spelers zich hadden ingeschreven voor Q van monte carlo, kon dat nergens vinden
0 Vind ik leuk's
Meestal kijk ik op menstennisforums.com, daar staan -onderverdeeld per categorie- de entry list voor main draw & Q draw
0 Vind ik leuk's
robin21:
Hallo,

Ik wil hier een tip meegeven wat héél goed opbrengt. Het is niet altijd 100% zeker maar ik zou wel zeggen dat het toch voor 80% meestal wel zeker is. het gaat om het volgende. Wanneer je ziet dat een tennisspeler ( man of vrouw) 4-0 voor staat , dan zie ik heel dikwijls dat het nog 6-0 word. Dit geldt vreemd genoeg voor mannen maar ook voor vrouwen.

Gisteren bijvoorbeeld zag ik via een livestream hoe weinig moeite ze dan nog doen om een punt te pakken in die set en ze laten meestal gewoon die set om hun vol te concentreren op de volgende set. Als ik jullie was zou ik met een lowstake dit zeker eens vaker proberen als de situatie zich voordoet.

Gespeeld bij 4-0 voor Querrey en opslag Johnson . Vrij simpele break 15-W
http://i58.tinypic.com/302w4gj.png">

Hier gespeeld bij 4-0 Buchanan terwijl hij de opslag had.
http://i59.tinypic.com/mcz1h5.png">

Ik denk niet dat de meeste spelers het opgeven na 4-0 .Maar lijkt me wel leuke odd om te proberen.
Onlangs zag ik een blogger(ik vind die post wel niet meer terug :( ) iets anders spelen.Ik dacht toevallig aan hetzelfde.
Bij dames:Als de 1e set een tie-break is ,is de 2e meestal een onder 9.5 of 10.5
Hij had er blijkbaar al meer onderzoek naar gedaan en dat lukte in de meeste gevallen .
Zeker niet spelen bij mannen.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Wordt er vandaag nog ingezet op het ATP toernooi in Monte Carlo?
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor dimitrov @2, monfils kan me ondanks zijn overwinning op Federer toch niet echt overtuigen..
0 Vind ik leuk's
Volgens mij is dit voor Monfils een soort van thuiswedstrijd.
In mijn ogen toch wel de favoriet op gravel
0 Vind ik leuk's
Ben weer even op onderzoek uitgegaan, vorige keer lukte het, vandaag moet blijken of het een toevalstreffer was;
Hanescu staat nog in de single @ Mersin. Doordat Monfils de laatste wildcard kreeg -die voor hem bestemd leek- zal hij het nu in de Q moeten gaan doen. Aangezien het een thuistoernooi is voor Hanescu (en deze week ook voor Ilhan, btw), durf ik Marcel Ilhan wel aan @2.4

Fabrice Martin staat halve finale dubbel in Sarasota, maar op de Q draw van Savannah. Echter nog geen odd uit van zijn dubbel pot, waar ik dus tegn hem wil betten.

Bonadio tb Gaio. Al zit Gaio nog in de single van een future toernooi, hij heeft al eerder 'toevallig?' futuretoernooien in de kwart/halve finale verloren, om daarna in de Q draw van een challenger in eigen land te spelen. Wanneer ik hem zie spelen heb ik wel vaker het idee dat match fixing er wel in zit bij hem, maar dat ter zijde. Small stake ook maar op Bonadio @4.5

Kleine twijfel nog over Ramanathan. Doordat Paire zich zowel in Barcelona als Boekarest had ingeschreven, valt hij uit de lijst bij Barcelona, omdat hij als alt. in het hoofdtoernooi van Boekarest is gekomen. Dat zou betekenen dat Ramanathan de Q draw in komt, maar dat is nog niet officieel bevestigd. Hij dubbelt iig nog vandaag, maar de odds zijn ook niet fantastisch dus die skip ik maar denk ik.
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Ik ga voor dimitrov @2, monfils kan me ondanks zijn overwinning op Federer toch niet echt overtuigen..

Heb ook DImitrov gepakt met dezelfde redenen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.