Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Goeie tips ross! Jammer van bencic. Zelf had ik Suarez Navarro ook meegepakt, lekkere winst gemaakt. Voor vandaag speel ik weinig prematch. Ik kijk wel uit naar de wedstrijd tussen Berdych en Monfils!! Speelt iemand wat prematch vandaag??
Mannarino - Thiem over 22.5@ 1.9 Dit is eigenlijk een beetje een gevoel.
Monaco - Verdasco over 22.5 @1.85 -- beide doen het goed, houden eigen services. Kan goed TB + 6-4 worden
Entonia - Iceland @1.91 Ijsland de betere spelers, een prima team. Stelde me tijdens Ek ook niet teleur.
Berdych - Monfils, Monfils +2.5 @2.23 Monfils speelde tegen Tsonga prima. Harde slagen, goeie servicebeurten.. Kvind berdych nog niet top
Anderson - Murray, Anderson +4.5 @1.95. Anderson heeft over het algemeen ook goede servicebeurten. Ik zie Murray hem wel 2 x breken, maar zolang Anderson de sets beide begint is dit genoeg. Ook kijk ik er niet raar van op als Murray ook nog een x gebroken wordt.
Bovenstaande bets in een 4/5 systeem gespeeld.
Monaco - Verdasco over 22.5 @1.85 -- beide doen het goed, houden eigen services. Kan goed TB + 6-4 worden
Entonia - Iceland @1.91 Ijsland de betere spelers, een prima team. Stelde me tijdens Ek ook niet teleur.
Berdych - Monfils, Monfils +2.5 @2.23 Monfils speelde tegen Tsonga prima. Harde slagen, goeie servicebeurten.. Kvind berdych nog niet top
Anderson - Murray, Anderson +4.5 @1.95. Anderson heeft over het algemeen ook goede servicebeurten. Ik zie Murray hem wel 2 x breken, maar zolang Anderson de sets beide begint is dit genoeg. Ook kijk ik er niet raar van op als Murray ook nog een x gebroken wordt.
Bovenstaande bets in een 4/5 systeem gespeeld.
Lekker dat Mello/Soares m'n combitje nog afmaakte, en de andere combi ook binnen kwam. Larsson onnodig 46 46.
Heb zelf voor vandaag;
Isner @2.4
Thiem @2.3
Verdasco -2.5 games @1.9
Niculescu/Panova @3
Martin +3.5 games @2
En combi'tje; Hingis/Mirza x Pospisil/Sock x De Schepper @2.42
Heb zelf voor vandaag;
Isner @2.4
Thiem @2.3
Verdasco -2.5 games @1.9
Niculescu/Panova @3
Martin +3.5 games @2
Kei Nishikori - David Goffin
Pick: Nishikori -1,5 sets / Nishikori 2-0 @1,72 (Marathonbet)
Goffin werd gister aan de lopende band gebroken en zal vandaag beter voor de dag moeten komen. Nishikori had nauwelijks tot geen problemen met Troicki en vandaag verwacht ik wederom een simpele zege voor de Japanner. (y)
Goffin werd gister aan de lopende band gebroken en zal vandaag beter voor de dag moeten komen. Nishikori had nauwelijks tot geen problemen met Troicki en vandaag verwacht ik wederom een simpele zege voor de Japanner. (y)
rosscountry:
Ik laat deze liever lopen, net iets te laag. Goffin vond ik in-play echt een klasse beter dan Janowicz, maar zijn serve liep dramatisch.
Goffin werd in beide sets 1x gebroken, verloor in de 2e set maar 7 punten op zijn eigen service, 3 vanaf 1-1.
Aan de lopende band gebroken worden, is dus een beetje overdreven wanneer je het over 2 breaks tegen hebt, imo. Neem niet weg dat ik Nishikori deze pot ook wel zie winnen, al zie ik het echt niet zo eenvoudig gaan als tegen Troicki, voor die odd zou ik 2-0 laten lopen iig.
Aan de lopende band gebroken worden, is dus een beetje overdreven wanneer je het over 2 breaks tegen hebt, imo. Neem niet weg dat ik Nishikori deze pot ook wel zie winnen, al zie ik het echt niet zo eenvoudig gaan als tegen Troicki, voor die odd zou ik 2-0 laten lopen iig.
tomfcdb:
Lekker dat Mello/Soares m'n combitje nog afmaakte, en de andere combi ook binnen kwam. Larsson onnodig 46 46.
Heb zelf voor vandaag;
Isner @2.4
Thiem @2.3
Verdasco -2.5 games @1.9
Niculescu/Panova @3
Martin +3.5 games @2
Heb zelf voor vandaag;
Isner @2.4
Thiem @2.3
Verdasco -2.5 games @1.9
Niculescu/Panova @3
Martin +3.5 games @2
Damn, hele geile dag gisteren! Hopelijk vandaag weer :)
Ik speel vandaag:
Thiem + 5.5 games odd 1.79
Williams under 19.5 games odd 1.75
Sijsling odd 2.20
Succes
Thiem + 5.5 games odd 1.79
Williams under 19.5 games odd 1.75
Sijsling odd 2.20
Succes
Garcia/Srebotnik @2.4
Monaco +5 @2
Thiem +5.5 @1.85
Mina @2.4
Van der Duim +1.5 set @2.5
Dodin @1.75
Ilhan x Govortsova x Brengle @2.75
Veel dogs dus, mja die bet ik dan ook het liefst, hoop dat het niet tegen valt na gisteren.
Monaco +5 @2
Thiem +5.5 @1.85
Mina @2.4
Van der Duim +1.5 set @2.5
Dodin @1.75
Ilhan x Govortsova x Brengle @2.75
Veel dogs dus, mja die bet ik dan ook het liefst, hoop dat het niet tegen valt na gisteren.